Mitä luksusta teillä muilla köyhillä on?
Mä tykkään saunoa, tehdä kasvonaamioita. Käytän lumenen valo sarjaa. Saa kai sitä tällainen ikuisuustyötön jostain nauttia.
Kommentit (46)
Laitoin villasukat jalkaan ja sytytin parit kynttilät
Lemmikkieläin tuntuu luksukselta eläinlääkärihintojen takia.
Mun luksusta on myös sauna tässä vuokra-asunnossa. Bodyshopin hyväntuoksuinen suihkusaippua. Se, etten ole yksin vaan mulla on perhe, mies ja lapsia. Se, että saan silti usein myös omaa rauhaa jos haluan, tarvitsen sitä välillä että voin hyvin. Mies tekee mulle usein ruokaa. Koko perheellekin, mutta usein vielä huomioi erilaisen ruokavalioni erikseen. Luksusta on kahvin tuoksu aamulla, tuoksu on oikeastaan jopa parempi kuin maku. Vohvelirauta. Kukat ja kasvit. Riippumatto parvekkeella. Tavallaan myös perusasiat on luksusta, se että on ruokaa ja koti ja kohtalainen terveys. Muutaman ystävän kun vielä löytäisin.
vai luxusta köyhillä, jaha!! pitää varmaan lisätä kannustimia. vain vettä ja vähäsen leipää ja vetoinen murju niin kummastipa alkaa työnhaku maittamaan
👺
Mä en ole köyhä mutta olen vähän kadottanut kaiken sellaisen pienen ilon elämästä. Lapset on jo osa aikuisia, osa teinejä ja ei ole rahallista huolta ja voin ostaa ”mitä vain”. Mikään ei oikein tunnu miltään kun kaikkea saisi. Olenkin alkanut lahjoittaa mm.rahaa, vahtinut naapuriperheen pieniä lapsia ilman mitään korvausta, jotta vanhemmat saa aikaa, lahjoitan vaatteet ja tavarat, hankin kummilapsen ulkomailta jne. Nyt tavallaan alan palata niiden asioiden pariin, jotka oikeasti tuottaa iloa ja ne on noi arjen pienet asiat. Eli, vaikka varmasti köyhemmillä elämä on monesti rankempaa, uskoisin että köyhemmät osaavat pysähtyä ja nauttia myös niistä pienistä iloista enemmän. Mulla ainakin meni kaksikymmentä vuotta ihan ohi pysähtymättä kulutushuumassa, urassa, lapsissa, harrastuksissa. Siis suorittaessa vaan elämää.