Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luksusta teillä muilla köyhillä on?

Vierailija
25.09.2020 |

Mä tykkään saunoa, tehdä kasvonaamioita. Käytän lumenen valo sarjaa. Saa kai sitä tällainen ikuisuustyötön jostain nauttia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kirppareilta kaapin täyteen kauniita mekkoja ja käytän niitä joka päivä.

Vierailija
2/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin vapaasta, kotielämästä, arjesta. Siivoamisesta. Kynttilöistä. Nyt ajattelin illalla kun saan lapset nukkumaan, vaihtaa verhot ja fiilistellä kynttilöitä. Ja leipoa! Minulla elämä on oikein hyvää nimittäin on rakkaita ihmisiä ympärillä.

Juuri tuollaiset asiat kuin sauna on luksusta arkeen.

Tykkään niin valtavasti siitä että lapset meillä osaavat arvostaa myös pieniä asioita, tyyliin niitä "uusia" kaapissa olleita verhoja ja sitä saunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania :)

Vierailija
4/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan asua maalla ja hoitaa omaa pihaa

Vierailija
5/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen hyggeily, kynttilöiden valosta ja leppoisasta hemmottelusta nauttiminen on luksusta kaikille, oli miljardööri tai köyhä.

Vierailija
6/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa luksusta... Mullakin on Lumenen seerumi, muuten köyhäilen kaikessa.

Vierailija
7/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna syödään graavisiikaa! Kala meillä on aina tuoretta, kun mies itse pyytää.

Vierailija
8/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kanttarellikastike meinas unohtua, se vasta luksusta on, lihapullien kera.

Vierailija
9/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan ompelemista ja olen pyytämällä saanut lahjoituksena paljon tarvikkeita ja kankaita.

Luksusta on myös pyykkisaaviin laitettu jalkakylpy. Merisuolaa ja kamomillateepusseista haudutettu liemi. Yksi pullollinen pakkasenkylmää vissyä suun kautta sisään. Ah!

Vierailija
10/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan iloa siitä, että vaikka kaikki normaaliarjesta vieraantuneet henkilöt, joilla on valta kurjistaa rahallisesti työttömien ja muiden vähäosaisten elämää ja kadehtivat työttömän muutamaa satasta kuussa, niin silti meillä on onnellisia ja iloisia hetkiä ja rakkaita ihmisiä ympärillä emmekä tarvitse kaikkia hienouksia ollaksemme onnellisia. Jotkut tarvitsevat rahaa ja materiaa ympärilleen ollakseen onnellisia. Tai kuvittelevat tulevansa siitä onnelliseksi.

Vierailija
11/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjevene

Zinc

Vierailija
12/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä o köyhä täs jutus? :o Mie oon työtön, mut miul o suuret säästöt muihi miun ikäsii työttömiin verrattuna. En leveile tai mitään, mietin vain et voinko vastata. :/ Onko koiran omistaminen luksusta? Jos on, nii se. Miul ei oo hirveesti kalliita esineitä. Katanat maksoi yhteensä vähä yli 2'000 euroa. Pleikkari 4 ja kohta Pleikkari 5. Pari keräilyversiota muutamasta pelistä. Sit yks juttu, mitä kaikil ei oo, eli kiireettömyys. :) En tiiä onko se luksusta, etenki Suomessa, mut joo. Turvallinen kaupunki (kylä) ja hyvät välit vanhempiin ja veljiin. :) M25

Vierailija
13/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reteänä ja ostin Pirkka Reilunkaupan ruusuja viikonlopun kunniaksi. 4,90 maksoivat ja ihania ovat tuossa pöydällä!

Vierailija
14/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikapselikone ja kapseleita siihen.

Pirun kallista lystiä mutta nautin joka päivä erikoiskahvista ja keitän tavallisen kahvinkin kapseleista.

Vierailija
15/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kirppareilta kaapin täyteen kauniita mekkoja ja käytän niitä joka päivä.

Ah mä teen tän. Kiitos jakamisesta :)

Vierailija
16/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertoi, et luksus voi tarkoittaa asioita joista tykkää, eli voitte unohtaa tuon aikaisemman. :D Sudokut. Niitä tullut sellaiset 10 vuotta jo tehtyä. :) Mie tykkään todella paljon kuunella rentouttavaa musiikkia tehdä sudoku iltamyöhään. Jouluna voi sit samalla kuunella joulumusiikkia. :) M25

Vierailija
17/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin entisestä kumppanista ja muutin omaan asuntoon, ostin itselleni pelkkiä puuvillasatiinisia vuodevaatteita. Maksoi tietysti vähän enemmän, mutta sen muutaman kympin kertapanostuksen ansiosta menen nyt joka ilta sänkyyn onnellisena niistä ylellisistä, sileistä, pehmeistä, ihoa hivelevistä lakanoista.

Vierailija
18/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahvikuppeina pelkästään muumimukeja ja arabian astiasto sekä Iittalan lasit. Olen nämä saanut veljeltäni ja muumimukeja on tullut lahjaksi sekä jokusen olen ostanut.

Vierailija
19/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomumaitoa, kauniita kirpparilta ostettuja vintagemekkoja ja -koruja, kauniita astioita, laadukkaat lakanat

Vierailija
20/46 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia maljakossa ja teetetyt kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän