Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.

Jeesukseen uskova
25.09.2020 |

Jotain mielen päällä?

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Olen yksin isoa "kiusaaja"joukkoa vastaan, yrittävät piinata minut k****eman partaalle asti. Maallinen oikeus ei toteudu näidne kohdalla ikinä eikä minua usko kukaan, kun kukaan ei ole ilmeisesti kokenut vastaavaa tai ovat juuri hiljennettu hourulaann tai edemenneitä jo. Taivaallist apua, kiitos, oma rukoilu ei tunnu enää riittävän.

Vierailija
42/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ 🙏

Kiitos AP lle että jaksat auttaa ja tukea ihmisiä

Siunausta ja voimaa sinulle

Aamen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP

Olen yksin isoa "kiusaaja"joukkoa vastaan, yrittävät piinata minut k****eman partaalle asti. Maallinen oikeus ei toteudu näidne kohdalla ikinä eikä minua usko kukaan, kun kukaan ei ole ilmeisesti kokenut vastaavaa tai ovat juuri hiljennettu hourulaann tai edemenneitä jo. Taivaallist apua, kiitos, oma rukoilu ei tunnu enää riittävän.

Voitko vaihtaa koulua tai työpaikkaa tai sitä yhteisöä, jossa nämä kiusaajat ovat? Rukoilen sinulle viisautta ja voimia, siunauksin yksi lukija

Vierailija
44/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneminen, lapsiasia, kumppanin löytäminen ovat mielen päällä tällä hetkellä.

Tämä vuosi on ollut äärimmäisen raskas. Toivottavasti ensi vuosi parempi.

Vierailija
45/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko rukoilla, että minä saisin jostain voimaa kukistaa sairauteni?

Vierailija
46/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko, että penikseni kasvaisi? Penis on nyt 8cm ja haluaisin ainakin 12cm:sen.

Kiitos

Jani

Vierailija
47/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen panettelu juoruilu varastaminen on kaiken maalaisten ja uskontoisten syntejä jopa pahan haluaminen toisille vaikka vihaa toista tuntematta tai joka vihaa veljeään siskoaan jota ei ole nähnyt tai jonka on nähnyt ....on jo murhaaja. Jeesus sanoo niin.

Vierailija
48/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumisen suhteen olen kokenut hyväksi, etten turhaan puhu sairaudesta. Ihmisen kieli on Raamatun mukaan pieni peräsin, joka ohjaa koko laivaa. Kun pyydän parantumista Jumalalta, kiitän, kunnes se tulee. Syön lääkkeeni ja käyn tarpeen mukaan lääkärillä. Jumala käyttää myös lääkäreitä parantamiseen. t. yksi uskova

Vierailija
49/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rukoilet? Eikös jumala tee niikuin parhaakseen näkee. Haluat siis vastustaa jumalan tahtoa?

Vierailija
50/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun rukoilet viisautta siihen, mitä tekisin työelämän tai opiskelun suhteen.

Vierailija
51/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parantumisen suhteen olen kokenut hyväksi, etten turhaan puhu sairaudesta. Ihmisen kieli on Raamatun mukaan pieni peräsin, joka ohjaa koko laivaa. Kun pyydän parantumista Jumalalta, kiitän, kunnes se tulee. Syön lääkkeeni ja käyn tarpeen mukaan lääkärillä. Jumala käyttää myös lääkäreitä parantamiseen. t. yksi uskova

Siis jumala käyttää lääkäreitä hyväksi? Hyiiiiii

Vierailija
52/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten olisi raskaana.

Vierailija
53/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jumala käyttää lääkäreitä hyväksi? Hyiiiiii

En sanonut, että käyttää hyväksi.

Vierailija
54/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile puolestani etten tänä vuonna aja humalassa ojaan kun palaan Kouvolan olutfestareilta.

Vierailija
55/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hukassa elämäni kanssa jo pitkään ja masentunut kaksi vuotta.. tuntuu kuin mikään ei auttaisi henkiseen ahdinkooni, vaikka yritän. Olo on niin yksinäinen, ahdistunut ja raskas jatkuvasti.. Kiitos AP ❤️

Vierailija
56/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti masentunut ja ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Olin miehen kanssa, joka oli väkivaltainen ja lopulta hän jätti. Oon tosi rikki ja kaipaan miehen luo tajuttomaksi, vaikka tiedän sen olevan sairasta ja väärin. En vaan kestä tätä.

Voisko se jumalasi parantaa tän olon ja läheisriippuvuuden? Mun huutoihin se ei ole vastannut.

Vierailija
57/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto, terveys

Vierailija
58/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin jo pois. Pyydän nopeaa ja helppoa lähtöä.

Siunausta ja varjelusta sekä lohdutusta sinulle ja omaisillesi.

Vierailija
59/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP

Sivusta: minäkin rukoilen puolestasi, tulkoon osaksesi turva ja varjelus. Lohtua ja rauhaa!

Vierailija
60/202 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistunut ja joskus tuntuu, että elämänhallinta on aika hukassa. Yhteys seurakuntaan ja Jumalaankin aika lailla vaakalaudalla vähintäänkin. Kiitos kun rukoilet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi