Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.
Kommentit (202)
Rukoile, että puolisoni syöpä pysyisi kurissa.
Kaipaan muutosta elämääni, olen hyvin väsynyt ja aika onneton monesta asiasta johtuen. Jotain puuttuu ja arki on ollut jo pitkään raskasta. Kiitos muistamisesta!
Vuosien jälkeen aikuisella pojallani menee hyvin. Rukoile hänen puolestaan, että hän pystyisi selvittämään jatkossakin mahdolliset haasteet.
Että mieheni saisi pitää ajo-oikeutensa
Pyydän rukousta siihen, että pärjäisin hyvin juuri alkaneissa opinnoissani ja valmistuisin itselleni asettaman aikataulun mukaisesti. Kärsin ahdistuksesta, jännittämisestä ja paniikkihäiriöistä vanhojen kiusaamistilanteiden takia. Pyydän rukousta myös terveysasioihin, omaan terveyteen ja vanhempieni. Kiitos paljon <3
Miksi tuhlaat aikaasi tyhjälle puhumiseen.
Minä haluaisin jo pois. Pyydän nopeaa ja helppoa lähtöä.
Rukoile, että uskovaiset heräisivät todellisuuteen ja ryhtyisivät ateisteiksi
Rukoile kaltoinkohdellujen eläinten puolesta.
Että löytäisin työn jossa minulla olisi hyvä olla. Että ahdistus ja masentunut mieliala helpottaisi. En haluaisi että aina tuntuu tältä. Ehkä minulla on oikeastaan koko suunta elämälle vähän hukassa.
Rukoilisitko hartaasti toivotun lapsihaaveeni puolesta <3
Olen työtön ja mieheni haki avioeroa. Voisitko rukoilla minulle voimaa ja viisautta selvitä tästä. Haluaisin olla tuottava yhteiskunnan jäsen ja pelastaa avioliittoni.
Rukoile että pääsen ylensyönnistä ja ylipainosta eroon 🙏
Rukous pyyntö, että saisimme kotimme myytyä ja voisimme muuttaa toiselle paikkakunnalle. Sieltä ostaa koti missä viihdymme. Olen saanut monesti kokea elämässä, että rukous auttaa. Siunausta kaikille niille jotka täällä rukoilevat toisten puolesta.
Haluan uuden SuperSoakerin.
Mieluiten sellainen missä iso säiliö että pystyy ruiskuttelemaan vettä kauemmin.
Rukoilisitko sen puolesta, että yksinäisyyteni helpottaisi. Elämässäni on tapahtunut sellaisia asioita, että ne ovat erottaneet minut muista, on vaikea luoda todellista yhteyttä kehenkään. Kiitos.
Rukoilisitko, että saisit edes hivenen järkeä päähäsi, ja keksisit muuta puuhaa, kuin uskonnollisen hihhuloinnin?
Siunaa Herra ja vahvista tätä avioliittoa. Paranna haavat.