Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näkee että joku on varakas jos sitä ei ulkoisesti esittele mitenkään?

Vierailija
25.09.2020 |

Ei ole merkkilaukkuja, kalliita autoja tai hulppeaa asuntoa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei mitenkään esittele, niin ei sitä tietenkään näe mistään.

Vierailija
62/62 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on kai aika varakas. Omistaa useita sijoitusasuntoja ja osakkeita, mutta niistä en tiedä sen enempää. Näyttää ihan pultsarilta:D Käy aina Lidlissä ja syö hyvin yksinkertaista ruokaa. Ostaa vaatteita Prismasta ja Tokmannilta tai mistä nyt halvalla saa, ja just sen minkä tarvii. Ei ole kiinnostunut mistään kelloista tms. On tavallaan aika pihi, mutta tavallaan ei. Ulkoisesti tosiaan näyttää ostarispurgulta, mutta saattaa sitten yhtäkkiä ilmoittaa että on ostanut asunnon jostain. Ei ole myöskään pariinkymmeneen vuoteen ainakaan tehnyt palkkatöitä. Antaa meille lapsille ihan mukavasti rahaa, ei mitenkään yltiöpäin, mutta ihan kivasti. On ostanut meille autot ja maksaa edelleen ylläpidon ja huollot/korjaukset vaikka ollaan aikuisia. Maksaa myös minun ja sisarusten puhelinlaskuja ja muuta. Itse en asu isän omistamassa asunnossa, mutta veli asuu. 

Ei siis tosiaan ollut tarkoitus mitenkään kerskailla, eihän mulla olisi aihettakaan sillä itse olen köyhä:D Mutta tosiaan ei voi kyllä varakkuutta päätellä ulkonäöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla