Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verratkaapa suomenruotsalaisen ja suomensuomalaisen lapsiperheen käytöstä junassa!

Vierailija
25.09.2020 |

Suomensuomalainen pitää hirveää meteliä ja häiritsee tarkoituksellisesti muita matkustajia koko ajan. Suomenruotsalainen perhe keskustelee hiljaisella äänellä ja eivät nimenomaan halua häiritä muita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat urpoja, kun vievät lapsensa junaan pandemian aikana...

Vierailija
2/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä nyt korona-aikana huvittaisi lähteä tekemään tällaisia kenttätutkimuksia julkisiin liikennevälineisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. No verratkaa sitten itse vaikka jonkun muun eurooppalaisen lapsiperheen käytöstä junassa suomalaiseen perheeseen. Monen muun kansalaisen perheet keskustelevat paljon vuolaammin ja äänekkäämmin kuin suomalaiset.

Vierailija
4/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pikemminkin huomannut päinvastaista, rantaruotsalaiset älämölöävät sitä oksettavaa puhevikaansa helvetin kovaan ääneen.

Vierailija
5/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä pikemminkin huomannut päinvastaista, rantaruotsalaiset älämölöävät sitä oksettavaa puhevikaansa helvetin kovaan ääneen.

Teinit kyllä voi tuota tehdä. Mutta lapsiperheet yleensä käyttäytyvät hyvin.

Vierailija
6/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruotsalaiset ovat herrakansaa ja metsäsuomalaisten paikka on olla heidän orjiaan. Allekirjoitan ap:n kannattamat Freudenthalin opit.

Vierailija
7/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä kuulee moitittavan, etä suomalaiset pitävät liikaa ääntä ja melua oli sitten minkälainen tahansa suomalainen tai suomalainen perhe kyseessä. Monesta suomalsiet erottaa siiä, etä tuijotteleva kengän kärkiään tai säpsähtävät kun joku, kuten junassa lipuntarkastaja tervehtii.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme