Hitto tuo mies osaa olka hankala
Ehdotin et lägdettäis joku viikonloppu kaksin Helsinkiin joululahjaostoksille ja viettämään yhteistä aikaa pitkästä aikaa. Miehellä on viikonloput aina vapaita.
Mitä sain vastaukseksi:
"En tiedä onko rahaa"
- no jo mun omat palautukseni ovat toista tuhatta, mieheltäkin tuli jotain
"No en voi vielä tietää voiko, esim. 13. pv x ja y tulevat kylään"
- no onhan niitä muitakin viikonloppuja?!
"No enhän minä tiedä esim. Millä mentäis ja näin?"
- no siksi varmaan selvitetään lennot+asuminen ennen sitä?! Et vois varata? Et tietäis millä mentäis? Et osattais varautua? Et varattais tälle ihan aika et mentäis?
"EI VOI TIETÄÄ VIELÄ, piste"
Että se siitä. Huoh että toi on ärsyttävää. Sitten marisee jälkeenpäin kun ei menty. Tai kun ei olekaan vapaita lentoja sinä päivänä kun mies saa ajatuksen lähteä. Tai kun lapsenlikaksi lupautunut äitini onkin ottanut työvuorot viikonlopulle kun mies pe aamuna keksisikin lähteä. Ja aatonaattonahoksaa että kaikki lahjat ostamatta, ja sekin mun vika.
Ei vaan voi ymmärtää miten on niin vaikea tehdä edes yksi hiton suunnitelma! :(
Anteeksi, oli pakko avautua!!
Kommentit (9)
Entä jos pyydät äitisi lapsenlikaksi, varaat lennot ja hotellin - itsellesi. Ah, vapaa viikonloppu aivan itsekseen! Tai vaihtoehtoisesti miehesi voi varata itselleen lennot, kun hoksaa että olet lähdössä.
Minä aikani yritin setviä miehen kanssa, milloin voitaisiin tehdä lomareissuja, eikä vastausta tullut koskaan. Lopulta aloin tekemään omia järjestelyjäni ja olen kulkenut paljon lasten kanssa omien vanhempieni luo. Lomareissuille on yllättäen mieskin sitten halunnut ja saanut järjestettyä vapaata.
On käynyt mielessä että menen yksin. Eikä äitini suostu lapsia vahtimaan jos mies jää kotiin - suostui nimenomaan siksi että saisimme aikaa suhteellemme. Ajattelinkin nyt varata itselleni sen shoppailureissun, mies jääköön kotiin kun ei tiedä voiko lähteä. Olen todella kyllästynyt tähän.
Varmasti lähtisi jos varaisin matkat molemmille, mutta jos aikuinen ihminen ei vapaaehtoisesti suostu tekemään meidän suhteelle aikaa niin olkoon sitten yksin.
Ap
Hahaa ihanaa minulle on löytynyt kohtalotoveri! Ei pysty kun "läpäläpälää"... Mihinkään ei voi lähteä kun aina keksitään joku syy. Rahat loppupeleissä käytetään kavereiden kanssa baareissa. Intressit on tietysti kullakin. Olen alkanut matkustella yksin ja kavereiden kanssa.
Ihan oikeesti: mies jouluostoksille?? Mieluumminmies ottaa selkäänsä. Miksi mies pitäisi raahata jouluostoksille kärsimään. Mieluummin yksin ja mies saa jäädä kotiin tekemään sitä mistä itse tykkää.
Aloin epäillä, että miehelläni on kaksoisolento teillä. Mutta tuo katuminen ja viime hetken halu lähteä tai tehdä jotain paljasti ettei olekaan, mun miehellä ei nimittäin ole sitäkään.
Voi kuinka tylsää elämä voi ollakaan, kun kaikesta tuommoisesta saa vääntämällä vääntää ja järjestellä asioita, toisen hangatessa vastaan. Jää moni kiva asia tekemättä, vaikka jotain olen onnistunutkin järjestämään aina välillä.
8,
En hoida tätä taloutta yksin. Meillä mieskin jopa HALUAA ostaa lahjoja! Mutta kun ei saa aikaiseksi niin ei saa. Sitten jos edes yrittää järjestää jotain mukavaa niin aina pitää laittaa vastaan ja tehdä niin tun hankalaa. Argh!
Otsikossa
Olka = olla