Mieheni ei kehu ulkonäköäni, ei koskaan sano kauniiksi ja mulla on paha mieli siitä.
Enhän toki mikään kuningatar ole, mutta ihan omastakin mielestä nätti ja kroppakin on hyvä. Toivoisin, että omalle puolisolle olisin parasta, olen tämän myös sanonut että kaipaan hieman huomiota.
Mun mielestä jotenkin erikoista on se, että toiset miehet välillä kehuu, mutta oma ei.
Onko muilla näin? Ja pitäskö tästä vaan olla välittämättä?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Kehuuko mies muita? Kun katsotte elokuvaa kehuuko hän elokuvassa olevien naisten ulkonäköä? Jos ei, mies ei ehkä ole vain kehujatyyppiä.
Peukutteleeko somessa naisis? Ja jos, niin minkälaisia?
Jos mies on kerran sanonut sinua kauniiksi, niin se on voimassa kunnes toisin ilmoitetaan. Ei sitä tarvitse jatkuvasti toistella.
Minä kehiun monesti exääni ja sain "Elä puhu pa*kaa" tyylisiä vastauksia.
No laita kuva niin kehutaan jos on kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni varsinaisesti kehu, ikinä. Hän on tasan kerran sanonut minua kauniiksi, silloin kun vasta deittailimme. Ei vain tule häneltä luonnostaan pukea kehuja sanoiksi ja olen siis ihan uhkaillutkin häntä, että haen kohta kehuja ja huomiota muualta jos häneltä ei niitä tule. (tiedän, lapsellista! ) Ennemmin näyttää sen teoilla kuin sanoilla ja varsinkin tuon meltdownin jälkeen on petrannut siinä kovasti, mutta edelleenkään ei kehu ääneen. Ennemmin halaa tai taputtaa pepulle. Ja minä kyllä kehun häntä useinkin. Huomioiko miehesi sinua muuten mitenkään?
Tiedän todellakin tunteen, kun on esimerkiksi laittautunut vaikka juhliin oikein pitkän kaavan mukaan ja toinen ei millään tavalla huomioi sitä. Tiedän että olen ihan kaunis nainen ja saisin niitä kehuja muualta, jos lähtisin hakemaan mutta oma mies on se, jolta niitä haluan.
Eikö tunnu tyhmältä, kun tiedät, että mies kehuisi vain sinun mieliksi? Vastaavasti jos lähtisit kehujan matkaan, tietäisit, että hän käy työmatkallaan kehumassa muitakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
( o ) ( o )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
( o ) ( o )
Sulla on terhakka pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni varsinaisesti kehu, ikinä. Hän on tasan kerran sanonut minua kauniiksi, silloin kun vasta deittailimme. Ei vain tule häneltä luonnostaan pukea kehuja sanoiksi ja olen siis ihan uhkaillutkin häntä, että haen kohta kehuja ja huomiota muualta jos häneltä ei niitä tule. (tiedän, lapsellista! ) Ennemmin näyttää sen teoilla kuin sanoilla ja varsinkin tuon meltdownin jälkeen on petrannut siinä kovasti, mutta edelleenkään ei kehu ääneen. Ennemmin halaa tai taputtaa pepulle. Ja minä kyllä kehun häntä useinkin. Huomioiko miehesi sinua muuten mitenkään?
Tiedän todellakin tunteen, kun on esimerkiksi laittautunut vaikka juhliin oikein pitkän kaavan mukaan ja toinen ei millään tavalla huomioi sitä. Tiedän että olen ihan kaunis nainen ja saisin niitä kehuja muualta, jos lähtisin hakemaan mutta oma mies on se, jolta niitä haluan.
Eikö tunnu tyhmältä, kun tiedät, että mies kehuisi vain sinun mieliksi? Vastaavasti jos lähtisit kehujan matkaan, tietäisit, että hän käy työmatkallaan kehumassa muitakin naisia.
No ei tunnu ollenkaan tyhmältä. Miksi hän kehuisi vain minun mieliksi? Minä ainakin uskon, että parisuhteessa oleva ihminen pitää sitä kumppaniaan viehättävänä. Se olisi mukava välillä kuulla ääneen. Ei riitä, että se on sanottu kerran vuosia sitten. Ihan varmasti miehetkin haluaa niitä kuulla.
Minun mies kehuu mun ulkonäköä joka päivä. Ja halaa, antaa pusuja ja puristaa peppua (on ns peppumies).
En ole koskaan pyytänyt kehuja, mies itse on ylpeä mun ulkonäöstä.
Tosin olen hoikka, isot rinnat ja harrastan urheilua 10 tuntia viikossa ja se näkyy kropassa. Myös muut miehet katselee:) Mieheni on minua 12- vuotta vanhempi ja lihava. Mutta rakastuinkin ihmiseen ja hänen ihanaan luonteeseen ja älyyn.
Jos yhtään lohduttaa, ehkä sinun mies rakastui sun persoonaan ja luonteeseen? Mielummin niin päin! Olisi kamalaa jos mies pitäisi vain ulkokuoresta.
Minun mies kehuu myös lähes päivittäin minun älyä. On lukuisia kertoja sanonut, että ei voisi ottaa tyhmää naista ikinä, vaikka olisi miten kaunis ja seksikäs.
Ainakin mun mies kutsuu mua prinsessakseen sekä kehuu kauniiksi ja söpöksi:) Tosin myös minä pidän mun miestä tosi hyvänä:)
Mulla on kaunis vaimo, mutta alun jälkeen naimisiin mentyä en osannut kehua häntä tai en tajunnut että hän tarvitsee tälläistä ulkonäkökehua. Rakastin kyllä ja sanoin sen. En vain tajunnut tuota kehumista. Vasta kun Anna Abreu lauloi että että naiset hakee huomioo, tajusin että mun pitää kehua hänen ulkonäköään. Tässä oli varmaan lähes 10 vuoden tauko ja varmaan on ollut vaimolle raskasta silloin. Pidin tätä vaimon kauneutta itsestäänselvyytenä ja että kai hän nyt itse tietää, että on kaunis. Nyt kehun ja parisuhde toimii paremmin. Kyllä kohteliaisuuksia kannattaa jakaa, niitä ei saa koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies kehuu mun ulkonäköä joka päivä. Ja halaa, antaa pusuja ja puristaa peppua (on ns peppumies).
En ole koskaan pyytänyt kehuja, mies itse on ylpeä mun ulkonäöstä.
Tosin olen hoikka, isot rinnat ja harrastan urheilua 10 tuntia viikossa ja se näkyy kropassa. Myös muut miehet katselee:) Mieheni on minua 12- vuotta vanhempi ja lihava. Mutta rakastuinkin ihmiseen ja hänen ihanaan luonteeseen ja älyyn.
Jos yhtään lohduttaa, ehkä sinun mies rakastui sun persoonaan ja luonteeseen? Mielummin niin päin! Olisi kamalaa jos mies pitäisi vain ulkokuoresta.
Minun mies kehuu myös lähes päivittäin minun älyä. On lukuisia kertoja sanonut, että ei voisi ottaa tyhmää naista ikinä, vaikka olisi miten kaunis ja seksikäs.
Jospa Ap:lla on pienet 'kaksoset'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun nainen kelpuuttaa vain miehen jonka juuri ja juuri voi saada. Ei siinä ole miehellä kehumista jos joutuu tyytymään matalampitasoiseen naiseen.
Mielestäni tuo on vähän kuin vääntäisi puukkoa haavassa, ensin mies joutuu tyytymään epäviehättävään naiseen ja sitten nainen vielä kerjää kehuja, huh huh..
Nyt oli niin älyvapaa kommentti, että pakko älähtää... Eihän sitä miestä ole kukaan pakottanut siihen suhteeseen. Se on jokaisen ihan oma vapaavalintainen päätös, että alkaako jonkun kanssa suhteeseen vai ei. Jos alkaa, niin on ajateltava sitten vähän muutakin kuin sitä omaa napaansa (tai haaroväliään). En voi sietää mitään tuollaisia suhteissa roikkujia, jotka ovat jonkun kanssa vain siksi, etteivät muutakaan saa. Opetelkaa olemaan yksin!
"opetelkaa olemaan yksin"
Helpommin sanottu kuin tehty.
Kuvittele että sulla on vaihtoehtoina koko elämän ajan:
Tyytyä epäviehättävään naiseen
Olla loppuelämä yksin
Väitän että suurin osa tyytyy naiseen jossa kehuttavaa ei löydy..
AP:lle. Älä siitä ole huolissasi. Kehuskeleminen ei vaan kuulu kaikkien luonteeseen. Ei meilläkään olla kehuskeltu ulkonäköä, ei alussa eikä misään vaiheessa ja olemme kelvanneet toisillemme yli 30- vuotta. Tuntuisi oudolta ja imelältä jatkuva toisen ylistäminen, onko siinä jotain pelko toisen menettämisestä jos täytyy koko ajan ylistää, epävarma suhde? Meillä ennemmin kehutaan tekemisessä että hyvin tehty ja kelpaa ettei vaan negatiivista palautetta, mitä sitäkin kuulee pariskuntien välisistä kommunikaatioista paljon.
Väitän että suurin osa tyytyy naiseen jossa kehuttavaa ei löydy..[/quote]
Samoin mieheen.
Jos tarkoitat ulkonäköä. Kyllä vakka kantensa löytää. Ajan myötä toisen ulkonäköön tottuu eikä näe siinä mitään virheitä tai ei sellaisista enää perusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuista ihmistä pitäisi kehua?
Esimerkiksi siksi, jos haluat tämän pitävän sinusta ja haluavan jäädä vierellesi? Ei se ole kiitoksenkipeyttä, että mieluummin valitsee normaalia seuraa kuin pihin paskiaisen?
Vierailija kirjoitti:
akka vaatii kehuja, mutta ei itse kehu miestä #tasaarvo #sillähetkellävoimaannuin
Sinun elämäsi vaikuttaa hankalalta. Pahoitteluni.
ohis
Kehumattomuus voi olla yksi tapa saada toinen tuntemaan huonommuutta. Exä ei tykännyt kun laittauduin ja aina piti kiireellä lähteä. Ei saanut miettiä mitä päälleen laittaa. Kun juhliin lähdettiin ei koskaan kehunut, vaikka olin laittautunut. Silloin harvoin kuin kehui, kehui kun olin hiukset rasvaisena rumissa vaatteissa ja yritti valokuvata. Kyllä minä ainakin löydän myös ei niin hyvännäköisistä ihmisistäkin piirteitä, jotka on kauniita. Miksi en sitten rakastamastani ihmisestä? Miksi en niistä kehuisi kun voin tehdä sillä hyvän mielen hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaunis vaimo, mutta alun jälkeen naimisiin mentyä en osannut kehua häntä tai en tajunnut että hän tarvitsee tälläistä ulkonäkökehua. Rakastin kyllä ja sanoin sen. En vain tajunnut tuota kehumista. Vasta kun Anna Abreu lauloi että että naiset hakee huomioo, tajusin että mun pitää kehua hänen ulkonäköään. Tässä oli varmaan lähes 10 vuoden tauko ja varmaan on ollut vaimolle raskasta silloin. Pidin tätä vaimon kauneutta itsestäänselvyytenä ja että kai hän nyt itse tietää, että on kaunis. Nyt kehun ja parisuhde toimii paremmin. Kyllä kohteliaisuuksia kannattaa jakaa, niitä ei saa koskaan liikaa.
Tutuu todella pinnalliselta että suhde toimii vain toisen kauneuden ylistämisellä. Akka on narsisti tai heikko itsetunto jos pitää koko ajan ylistää. En jaksaisi noin pinnallisen ihmisen kanssa. Ei arki ole kuin kauniisssa ja rohkeissa. Naiset täydessä tällingissä nukkuessaankin. Jatkuvaa ihailua ja kehumista.
Luulisi että kehut tulisivat ihan luonnostaan, jos toisesta aidosti pitää.