Minkä käsitteen tai ilmiön olisit mieluummin tietämättä?
Toisessa ketjussa keskustelija ei tiennyt, mikä on lassukka eikä halunnutkaan tietää. Tämä on epäilemättä fiksu veto. Kenenkään elämä ei varmastikaan parane tästä tiedosta. Mistä asioista sinä olisit halunnut näin jälkeenpäin ajatellen jäädä tetämättömäksi?
Kommentit (22)
Tämä mullakin tuli mieleen.. Hyi yök!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 00:48"]
2 girls 1 cup
[/quote]
tubgirl. googlatkaa omalla vastuulla.
tubgirl. googlatkaa omalla vastuulla.
Kaikenlaisten perversioiden tietäminen ahdistaa ( elokuvissa ja uutisissa tullut tutuksi ynnä parin kundin itse paljastamana).
Blue waffle oli näistä ainoa, jota en tiennyt ja senkin googlasin heti lukemissekunnilla.
T. Internetin tohtori Faust
Kaappihomo aviomiehenä ja lapseni isänä.
Silmämunan nuoleminen fetissinä. Hyi hitto!!!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 03:08"]
Blue waffle oli näistä ainoa, jota en tiennyt ja senkin googlasin heti lukemissekunnilla.
T. Internetin tohtori Faust
[/quote]
Jopas olit tietämätön. Minulla ei ole vielä tullut tuntematonta ilmiötä vastaan.
Vaikka ripsipunkit. Kyllä kaikissa ihokarvatupeissa niitä pieniä punkkeja on, mutta ripsissä jostain syystä ällötti. Vähän noloa aikuiselta, mutta tuli vaan jostain syystä pari kertää päivässä mieleen, että ripset näyttää vähän lähempää tältä:
http://3.bp.blogspot.com/_B9uVV5ZDzCc/TAfdwKAdvVI/AAAAAAAAAAM/oMwUjdKnv6U/s320/eyelash-mites1.jpg
Viikon päästä ei enään häirinnyt.
Politiikka tai suomen asiat yleensä :D paljolta mielipahalta olisin säästynyt jos en olis kartalla asioista. Nykyään tunnen ahdistusta aiheesta päivittäin.
Politiikka tai suomen asiat yleensä :D paljolta mielipahalta olisin säästynyt jos en olis kartalla asioista. Nykyään tunnen ahdistusta aiheesta päivittäin.
Pissis ja varsinkin sen alkuperä Pissa-Liisa, eli teinitytöt kyykkypissalla puistossa niin että tyyliin kaikki kyllä näkee.
Anaaliseksi (ja vielä pahempi on peppuseksi), yök.
Jenkkinuorison uusin villitys jossa vetäistään ohikulkijaan yllättäen ja vinkkiä antamatta turpiin. Onneksi olen jo unohtanut miksi sitä nimitetään.
2 girls 1 cup