G: Sinun ja anoppisi hiustenväri?
Kommentit (11)
Mulla on pyllyyn asti ulottuvat vaaleat hiukset ja anopilla on täällä niin parjattu kananpersetukka, jossa on sellainen liilanpunainen väri. Ei kyllä millään muullakaan tavalla muistuteta toisiamme. Tai no luonteessa on jotain samaa.
Anoppi on ollut vuosia kalju (ihan ajeltu, on sieläpäin muotia), luonnostaan musta, käkkärä tukka, joka ei kasva senttiä pidemmäksi. Anoppi on hyvin musta tummaihoinen.
Mulla vaalea perseeseen asti oleva tukka, suora. Ja olen tietysti vaaleaihoinen.
Mutta on meissä samaakin: meillä on hämmentävän samanmuotoiset ruskeat silmät, ja melko samanlainen ruumiinrakenne (molemmat isoja, n. 175cm ja paino kerääntyy alakroppaan, vaikkei mitään kovin lihavia ollakaan)
Luonteessa on myös tiettyä samanlaisuutta, molemmat ollaan aika rauhallisia ja totisiakin, ajattelevia. Ei sellaisia ylisosiaalisia hösöttäjiä mitä sieläpäin melkein kaikki on (mieheni mukaanlukien). Molemmat ollaan myös sosiaalialalla ja halutaan auttaa vähäosaisia. Erojakin löytyy, mä olen mm. paljon temperamenttisempi ja tykkään lapsista enemmän, anoppi ei niinkään tykkää, ja eläimiä vihaa toisin kuin minä,.
Olen ihan erilainen kuin anoppi ja miehen siskot eli onko se nyt sitten hyvä?
Miehen suvun naiset ovat tummia ja todella isorintaisia ja minä olen punatukkainen ja hoikka.
Anopit on aina ollut helv...tin rumia. Yhden vaihdoin kun oli niin ruma ja kamala ihminen. En tosiaan ole koskaan muistuttanut millään tavalla.
Minulla tekoblondattu pitkä tukka, anopilla luonnollisesti harmaantunut pitkä hopeatukka. Muistutamme hyvin paljon toisiamme ulkonäöltä.
Minulla on tummanruskeat hiukset, anopin hiukset ovat luonnostaan maantienruskeat mutta hän vaalentaa niitä. Mielestäni emme muistuta toisiamme ulkoisesti emmekä myöskään luonteiltamme. Meillä on kyllä sama koulutus.
Ei muistuteta pätkääkään toisiamme.
Minulla on luonnostaan maantienväriset hiukset (olen värjännyt jo monta vuotta punaiseksi), anopilla kai tummahkot. Minulla on pitkät hiukset, anopilla lyhyet.
Anoppi on lyhyt, minä pitkä. Muutenkin täysin eri ruumiinrakenne.
Anopilla on silmälasit, minulla ei.
Kasvonpiirteissä ei ole mitään samaa.
Eikä pukeutumistyylissä.
Anopilla on punaisiksi värjätyt hiukset enkä oikeata väriä ole koskaan nähnyt. Itselläni on tummanruskeat hiukset. Anoppi on pienirintainen ja luiseva, itse olen muodokas mutta hoikka. Anoppi on kouluttamaton, minulla taas on korkeakoulututkinto. Anoppi on suulas, itse ole hiljainen. Anoppi on ilkeä, minä kiltti. Meissä ei ole mitään samaa millään osa-alueella. Paitsi vinot hampaat on kummallakin.
Että muistutetaanko toisiamme?
- Minä blondi, anoppi muistaakseni tummatukkainen
- Minä pitkä, anoppi lyhyt
- Minä hoikka, anoppia pullea
No, molemmat olemme kuulemma aika tunteellisia...
Hiustenvärit eivät mätsää ja ulkonäössä ei ole mitään yhteneväistä, mutta luonteet mätsää: molemmat ollaan kova äänisiä juntturoita ja aina oikeassa. Ei kylläkään olla mistään samaa mieltä ja anoppi on kamalin ihminen jonka tiedän. Kohteliaisuussyistää en vielä ole eronnut sen akan tekeleen pojan kanssa, ettei vaan päästäisi vinkumaan, ett Snöö ei yrittänyt tarpeeksi.
Jep. Tummat hiukset molemmilla ja sama ammatti. Pitäisikö olla huolissaan??