Miehen juominen ärsyttää!!!
Hei!
Saatan olla nipo ja siksi kyselen teidän mielipidettä.
Lapset ovat joka toinen vkl isällään, joten minulla ja miehellä on aikaa "bailata" yhdessä. Itsestäni olisi näinä vapaina viikonloppuina kiva urheilla ja tehdä jotain tervehenkistä tai käydä leffassa tms. Miehen vapaisiin viikonloppuihin kalja kuuluu aina.
Tulimme kotiin kaupoilta´klo 16:30 ja mies avasi samantien kaljan. Itse olen menossa tänään vielä kuntosalille ja jotenkin siis ottaa päähän jo etukäteen. Kun tulen kotiin, niin tuo on luultavasti jo ihan humalassa.
Mies en mielestäni hallitse alkoholin käyttöään. Pikkujouluissa katosi mm. rahapussi. Puhelimet ovat hukassa jne.
Suora tuomio, olenko nipo joka haluaa hallita?
Kommentit (7)
Ap jatkaa vielä. Jos kaljaa jää edelliseltä illalta, niin mielellään mies ottaisi seuraavana päivänä vielä kaljan tai pari. Siitä hermostun niin, että jättää sitten ottamatta.
Viikolla ei juo ikinä ja työt hän hoitaa kyllä aina.
ap
Olet nipo! Mitä sen väliä on, jos rentouttaa itseään muutamilla olusilla? Eri asia ,jos joisi liikaa ja viikollakin tai riehuisi kännissä!
Ap tässä. Juu, sitä ei tee ikinä, että riehuisi. Itsellä on vähän kummallinen suhde alkoholiin ja saatan nipottaa siitä...
Mietin vain, että olemmeko lopulta liian erilaiset. En haluaisi joka toinen vkl ottaa, rentoutua voi liikkumalla jne.
Ei tuo juominen kauhean huolestuttavalta vaikuta, mutta mitä iloa on miehestä, jonka kanssa ei voi tehdä viikonloppuisin mitään hauskaa? Jos sinua ei humaltuminen kiinnosta, teidän pitäisi löytää jotakin kivaa yhteistä tekemistä, josta kumpikin nauttii. Lähesty asiaa ieluummin tästä näkökulmasta kuin "sä juot ihan liikaa" -näkökulmasta.
Nipo akka olet. Samalleen rentoutumista se on oluen ottokin. Ensin aamusta/päivästä urheillaan, tehdään jotain muuta, illalla sitten olutta.
Ei mulla vaimo ole ikinä sanonut mitään, vaikka olutta viikonloppuisin vedänkin sen 10 pullon pe/la-ilta. Hakee vaan lisää, jos haluan.
Nimim. Aamupäivällä kuntosalilla yms kaikkea muuta hoitamassa, iltasella taas olutta
En nyt sinua nipottajaksi sanoisi. Keksipä seuraavan kerran jo viikolla teille yhteistä tekemistä perjantaille, jotakin sellaista, mihin alkoholi ei kuulu heti alkuillasta. Kerrot sitten siitä miehelle jo ajoissa. Komppaan siis kuutosta tässä ajatuksessa.
Kuulostat nipolta.