Jotenkin koomista, että ihmisillä ei ole KOTONAAN TULOSTINTA!!
Siis säästetään kun tulostetaan töissä😂
Nytkin erään asian voisi hoitaa sähköpostitse, mutta kun ihmisillä ei ole tulistinta niin pitää lähettää postitse ja nythän kirjeen perille meno kestää viikon 😀😀
Se siitä digiajasta😅
Itsellä on ollut 20 v tulostin ja on todella mukavaa kun saa tulostaa lomakkeita, ohjeita yms
Kommentit (89)
Miten otatte kuitista kopion ilman tulostinta? Valokuva puhelimella? Entä sitten kun pitää esittää kaupalle tuo kuitti? Suoraan puhelimesta katsottuna vai?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä kaikilla on ulostin.
Niin. Meillä on tämä vauvapalsta minne me ulostetaan kaikkea törkyä mikä ei minnekään muualle sovi.
Mutta joo, en mäkään selviytyisi ilman omaa tulostinta ja skanneria. Ne muutamat kerrat vuodessa kun niitä tarvitsee niin olisi aivan älytön vaiva saada asiat hoidettua muutoin. Muistan yhä miten vaikeaa elämäni vuosia sitten oli kun mulla ei ollut omia kunnon vehkeitä. Nykyään onneksi on. Voin leikkiä vehkeilläni ihan niin paljon kuin lystään, mun ei tarvitse kenenkään muun vehkeisiin kajota.
Vierailija kirjoitti:
Miten otatte kuitista kopion ilman tulostinta? Valokuva puhelimella? Entä sitten kun pitää esittää kaupalle tuo kuitti? Suoraan puhelimesta katsottuna vai?
Sähköiset kuitit on kaikkialla missä asioin.
Onks tää provo? Trollaatko?
Terveisin,
Milleniaali, joka hyyyvin harvoin tarvitsee tulostinta.
Kohta 20 v asunut omillani enkä ole kertaakaan harmitellut ettei kotona ole tulostinta. Kaikki tarvittavat tulosteet on pystyny hoitaan hyvin muualla. Musteet kuivuis vaan kotona ja joutuis aina ostaan uudet, tulis älytön määrä turhaa jätettä ja rahan haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tai voit lähettää sen kuvan sähköpostilla.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa kotitulostimessa on kopiokonetta. Sähkösesti tallenetuilla takuukuiteilla on pärjänny hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuitista pitää ottaa kopio?
Tulostinta, eikö ne jäänyt jonnekin ysärille? Olen it-alan ammattilainen, enkä ainakaan kymmeneen vuoteen ole tulostanut yhtään mitään, en töissäkään. Sähköisenähän kaikki menee. Sopimusten allekirjoituskin toimii nykyään sähköisesti esim. Pdf Signature.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista, että ihmisillä ei ole KOTONAAN CNC-KONETTA!!
Sitten ostetaan metalliosat valmiiksi koneistettuina.
Ap on tampio.
Uuden tulostimen saa 39e eurolla. Paljonkos se cnc kone maksaa?
Mitä väliä sillä hinnalla on? Vai oletko niitä, jotka ostavat kaiken vain, koska on halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Pian 50 vuotta olen elänyt eikä tällaiista tarvetta kopioida kuitteja ole tullut koskaan vastaan. Jos on takuuajallinen tuote, toki säiilytän kuitin, mutta sitä alkuperäistä kuittiahan minä käytän sitten takuuasioissa enkä mitään kopiota.
Olis ees se työpaikka, että pääsis tulostumaan..
Tulostan kirjastossa jos tarvii tulostaa, tulostimelle on tarvetta ehkä kerran tai kaksi vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tulostin ei ole kopiokone. Jos on pakko saada kuitista paperikopio, se kopioiti hoidetaan myymälässä. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi.
Vierailija kirjoitti:
Olis ees se työpaikka, että pääsis tulostumaan..
Kirjastossa pääsee. Maksaahan se muutaman sentin, mutta ei tule kalliiksi, kun harvoin tarvitsee tulostella.
En ole ikinä omistanu tulostinta ja hyvi harvoin ees tarvinnu. Sillo ku oon tarvinnu nii oon menny kirjastoon tulostaan.
En edes muista milloin olen tulostanut viimeksi. Hoidan kaiken sähköisenä.
Lapsi rikkoi pari vuotta sitten tulostimemme emmekä sen jälkeen ole tarvinneet uutta.
Parin paperin palan takia mitä nyt vuodessa täytyy tulostaa, emme rupea uutta hankkimaan, sillä ei ole tarpeeksi hyvää piiloa mihin sellaista rumilusta laittaisi.
Teen Diy-Jalluja, joita sitten myyn euron kappalehintaan kavereille, siihen tarvitsen tulostinta.
Pera
Hp mustesuihku ei mene tukkoon.