Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotin eroa itse mutta silti tunnen itseni hylätyksi

Vierailija
25.09.2020 |

Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

Huomasin miehen kiinnostuksen lopahtaneen ja pohdittuani asiaa ehdotin eri teille lähtemistä. Voisiko otsikossa esittämäni asia johtua pettymyksestä? Odotinko mieheltä toisenlaista reagointia ottaessani eroasian esille? Ehkä jollain tasolla toivoin, että olisimme voineet korjata asiat - siitäkin huolimatta, että olin itsekin huomannut meidän olevan jossain määrin yhteensopimattomia.

Ajatukseni ovat sekavat ja ristiriitaiset. Tunnen kaipausta, surua, lämpöä, rakkautta, välinpitämättömyyttä ja vihaakin häntä kohtaan, kaikkia näitä yhtä aikaa. Heti eron jälkeen tunsin lähinnä helpotusta mutta nyt jotain ihan muuta. En tiedä, oliko ratkaisu sittenkään oikea.

Kuinka kauan tätä sekavaa oloa kestää?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa vastuu teoistasi. Älä ole prinsessa.

Vierailija
2/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut aiheellista puhua miehen kanssa ennen johtopäätöksen tekoa ja eroa? Jotain jäi selkeästi selvittämättä.

Vierailija
4/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut aiheellista puhua miehen kanssa ennen johtopäätöksen tekoa ja eroa? Jotain jäi selkeästi selvittämättä.

Asiasta puhuttiin kyllä ihan juurta jaksain. Mies vaikutti helpottuneelta, kun asia tuli esille.

En nyt kaipaa mitään haukkumista. Viittaan kahteen ensimmäiseen viestiin.

- ap

Vierailija
5/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

There are only two tragedies in life: one is not getting what you want, the other is getting it.

Vierailija
6/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pelkäisin tapahtuvan itsellenikin. Joten jatkamme yhteiseloa.

Vierailija
7/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset tunteet kuuluu eroon. Vaikka sitä on itse halunnut.

Vierailija
8/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta puhuttiin kyllä ihan juurta jaksain. Mies vaikutti helpottuneelta, kun asia tuli esille.

- ap

Sanoiko ja vakuutti helpottuneensa, vai tulkitsitko itse niin?

Vierailija
9/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliviiri.

Vierailija
10/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelit eron tuovan?

Vierailija
11/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan naisilla on lyhyt nyyhnyyh vaihe ja sitten nainen voimaantuu ja alkaa nauttia elämästä. Mies taas toimii jätettynä hetken normaalisti ja alkaa sitten kärsiä ja kärsii loppuelämänsä.

Vierailija
12/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Luuletko kenenkään mitenkään erityisesti kaipaavan haukkumista? 🤔

Vierailija
13/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomasin miehen kiinnostuksen lopahtaneen ja pohdittuani asiaa ehdotin eri teille lähtemistä."

Oliko miehen kiinnostus lopahtanut oikeasti, vai suhteenne vain arkipäiväistynyt?

Mitä ITSE olisit halunnut, jos mies olisi ollut yhä kiinnostunut?

Vierailija
14/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Luuletko kenenkään mitenkään erityisesti kaipaavan haukkumista? 🤔

Ei varmaan mutta joillekin se pitää erikseen mainita.

Vierailija
15/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on fiksuja

Vierailija
16/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut muutaman kerran jätetyksi. Olen todennut, etten halua olla ihmisen kanssa, joka ei halua minua ja sillä hyvä. Luulisi jättäneiden naisten olleen tyytyväisiä, kun en suuttunut, itkenyt tai huudellut perään. 

Vaan kun ovat olleet kovin loukkaantuneita. Minun olisi pitänyt anella heitä takaisin ja kun en sitä tehnyt, en kuulemma ollut koskaan heitä rakastanutkaan. Olen ollut tunteeton seksin perässäjuoksija ja ties mitä muuta.

Outoja on naisten aivoitukset.

Vierailija
17/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti. Ratkaisusi oli aivan oikea, ainakin miehen kannalta katsottuna.

Vierailija
18/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Haluat sekä olla suhteessa, että et halua olla.

Miten kuvittelit palstan reagoivan? Ilmeisesti toivoit pään silittelyä, jota et kuitenkaan saanut, mikä on oikein.

Vierailija
19/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Olen tullut muutaman kerran jätetyksi. Olen todennut, etten halua olla ihmisen kanssa, joka ei halua minua ja sillä hyvä. Luulisi jättäneiden naisten olleen tyytyväisiä, kun en suuttunut, itkenyt tai huudellut perään. 

Vaan kun ovat olleet kovin loukkaantuneita. Minun olisi pitänyt anella heitä takaisin ja kun en sitä tehnyt, en kuulemma ollut koskaan heitä rakastanutkaan. Olen ollut tunteeton seksin perässäjuoksija ja ties mitä muuta.

Outoja on naisten aivoitukset.

Naiset testaa. Jos ei miehestä muuten saa irti mitään.

Vierailija
20/66 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Sanoiko ja vakuutti helpottuneensa, vai tulkitsitko itse niin?

Sekä että. Hän sanoi itse niin, ja helpotus olisi ollut nähtävissä ihan ilman sanojakin.

- ap