Ehdotin eroa itse mutta silti tunnen itseni hylätyksi
Mistä ihmeestä tämä voi johtua?
Huomasin miehen kiinnostuksen lopahtaneen ja pohdittuani asiaa ehdotin eri teille lähtemistä. Voisiko otsikossa esittämäni asia johtua pettymyksestä? Odotinko mieheltä toisenlaista reagointia ottaessani eroasian esille? Ehkä jollain tasolla toivoin, että olisimme voineet korjata asiat - siitäkin huolimatta, että olin itsekin huomannut meidän olevan jossain määrin yhteensopimattomia.
Ajatukseni ovat sekavat ja ristiriitaiset. Tunnen kaipausta, surua, lämpöä, rakkautta, välinpitämättömyyttä ja vihaakin häntä kohtaan, kaikkia näitä yhtä aikaa. Heti eron jälkeen tunsin lähinnä helpotusta mutta nyt jotain ihan muuta. En tiedä, oliko ratkaisu sittenkään oikea.
Kuinka kauan tätä sekavaa oloa kestää?
Kommentit (66)
Kauhee näitä osan kommentteja taas 🙈 Ei mitään empaattisuutta
Vierailija kirjoitti:
Arvon huomaa vasta kun menettää. Itseäsi saat syyttää
Niin, voihan se näinkin olla. Olen kyllä käynyt läpi myös itsesyytöksiä ja miettinyt, mitä olisin voinut tehdä toisin. Olimme kuitenkin jo jonkin aikaa olleet jonkinlaisessa eriytymisvaiheessa, jolloin kumpikin ehkä tahollaan mietti, toimiiko tämä tai onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Lisäksi keskusteluissa miehen kanssa tuli esille se, että hänellä on vahva tarve olla yksin.
Kaikesta huolimatta minulla on ikävä häntä ja mietin, oliko ratkaisu oikea. Toivon, että ajan myötä löydän vastauksen tähän kysymykseen.
- ap
Kaikenlaiset tunteet ovat tuossa tilanteessa normaaleja.
Kukapa meistä ei olisi ollut sekaisin eron jälkeen. Ajan myötä olo selkiytyy.
Arvon huomaa vasta kun menettää. Itseäsi saat syyttää