Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, irtisanouduin töistä ja nyt kaduttaa!

Vierailija
29.11.2013 |

Minulle tarjottiin koulutustani vastaavaa työtä, jossa huomattavasti parempi palkka ja irtisanouduin nykyisestä työpaikastani. Vaan nyt tuo irtisanominen kaduttaa aivan hirvesti ja tuntuu, että olen tehnyt elämäni virheen! Uudessa työpaikassa kävin harjoittelemassa ja pitki itkut tirauttaa kotimatkalla. Onkohan tämä ihan normaalia vai pitäisikö anella, että entinen pomo ottaisi mut takaisin? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ekana päivänä tuntuu liian hyvältä, se tarkoittaa että mätäpaiseet paljastuu pian. Parempi niin että aluksi ahdistaa niinkuin aina uuden alla. Onpahan sitten kärsimys alta pois ja sopeudut pikkuhiljaa uuteen virmaan. 🐸

Vierailija
22/24 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli se tunne että tein virheen alkuun kun meni useita viikkoja sopeutua uuteen työhön. Asiaa ei auttanut että mulle sattui mikromanageeraaja -tyyppinen perehdyttäjä jolla oli kamala tarve todistaa paremmuutensa. Meinasin muutamaan otteeseen lähteä mutta vissiin oma ylpeys ei antanu myöden vaan päätin katsoa mitä tulee. Se kannatti, opin ajan myötä kaiken ja perehdyttäjästäkin muovautui lopulta ihan hyvä tyyppi kun huomasi ettei kannata päteä ja ajan myötä tutustui persoonaan ja hänkin kehittyi parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali reaktio uuteen.

Minä olen oikeastaan jokaisessa työpaikassa aloittaessani ahdistuneena katunut, että pitikö edes hakea tänne. On alussa kummasti tullut ikävä kaikkia vanhoja työpaikkoja, niitäkin joista olen aikanaan ihan syystä lähtenyt. :) Sitä vaan tuli uuden edessä kaipuu takaisin tuttuihin tapoihin ja tuttuihin porukoihin.

Anna aikaa itsellesi ja uudelle työllesi. Tsemppiä!

Vierailija
24/24 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lyhyt sähköposti ja kysy voiko palata takaisin, kun kaipaat entistä paikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä