Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella jaelleen naisen kanssa

Vierailija
29.11.2013 |

t. tasokas mies

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naislehdenjakajatkaan innostuvat sinusta.

Vierailija
2/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kokeilunhaluiset, avoimet, himokkaat ja seksuaalisesti rajut naiset ovat kokeilleet muutakin kuin naapurin Penaa teininä. Toki jos sä haluat lähetyssaarnaajaa saunan jälkeen lauantaisin, se on sun valintaa. Tutkittu tieteellinen fakta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa? 

Vierailija
4/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:00"]

t. tasokas mies

[/quote]Käyttöastemies valehtelee, se on jakanut huorille

Vierailija
5/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jaelleen määritelmä? onko se jo liikaa, että on jakanut itseään kahdelle? Vai kahdelle uudelle per ikävuosi? Missä menee raja?

Vierailija
6/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jaelleen määritelmä? onko se jo liikaa, että on jakanut itseään kahdelle? Vai kahdelle uudelle per ikävuosi? Missä menee raja?

Vierailija
7/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, kun minä en taas voisi seurustella miehen kanssa, joka ei ole koskaan saanut.

Vierailija
8/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]

Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa? 

[/quote]

Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.

Vierailija
9/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään kunnioittavat emansipoituneet naiset eivät jaa. He nauttivat tasaveroisesti miehen kanssa, jonka ovat valinneet. Seksuaalisesti epävarmat kokevat jakavansa, koska eivät vapaudu nauttimaan. Close Your eyes and think of england!

Vierailija
10/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:ta. En minäkään voisi ottaa miestä, joka on tunkenut vehjettään ties mihin koloon. Maksimissaan yksi kumppani on minun kriteerini.

Vierailija
11/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:25"]

[/quote]

Yli yksi mies on liikaa. Leskeksi jääneelle sallitaan kaksi.

Vierailija
12/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]

[/quote]

Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.

[/quote]

puolella minun ystävistäni on ollut vain 1 mies, se, jonka kanssa ovat vieläkin naimisissa. Ai niin, me ollaan uskovaisia... Mutta tästä huolimatta ei kaikilla, minäkin olen jaellut kolmelle...

Vierailija
13/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOSTA HYVVEETÄ PÄIVEETÄ!! :D

Vierailija
14/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jakanut kerran, loput 99 kertaa mä otin.

Vierailija
15/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota saiskos kysyä että kuinkas monelle "herra tasokas" on jakanut ?

Vierailija
16/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-jaellut alkaa sitten käydä vieraissa jossain vaiheessa kun ei tullut kokeiltua nuorena ja tajuaa että on vain tämä yksi elämä - eikä sulla enää seiso. 

Vierailija
17/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä jakanut. Seksiä harrastan kun tekee mieli. En koe että jaan mitään kun nain kivojen miesten kanssa :)

Vierailija
18/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naita turhia aloituksia. Ala sitten seurustele, ihan on Oma valintasi Kenen kanssa seurustelet. Kuin myos naisten valinta jakaa tai olla jakamatta. Hoh hoijaa!

Vierailija
19/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naita turhia aloituksia. Ala sitten seurustele, ihan on Oma valintasi Kenen kanssa seurustelet. Kuin myos naisten valinta jakaa tai olla jakamatta. Hoh hoijaa!

Vierailija
20/31 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten nämä samat tyypit vinkuvat, että mikä siinä on, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja on sängyssä täysi lahna. Niinpä niin...

t. Kiltti ja seksiä rakastava nainen, jolla on ollut paljon seksipartnereita (btw, miten kiltteys muka korreloi seksuaalisuuden kanssa??!! Ei yhtään mitenkään, paitsi niiden 1800-luvulle jääneiden mielestä, jotka ajattelevat seksin olevan jotain tuhmaa...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme