En voisi seurustella jaelleen naisen kanssa
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]
Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa?
[/quote]
Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.
[/quote]
puolella minun ystävistäni on ollut vain 1 mies, se, jonka kanssa ovat vieläkin naimisissa. Ai niin, me ollaan uskovaisia... Mutta tästä huolimatta ei kaikilla, minäkin olen jaellut kolmelle...
[/quote]
Ei uskovaisuus haittaa naisessa yhtään. Olen niistä asioista itsekin kiinnostunut.
Seksuaaliset ihmiset osaavat jakaa nautinnon toisen kanssa. Ne, jotka pitävät seksiä niin likaisena, että haukkuvat sen takia tuntemattomia keskustelupalstoilla, saavat varmaan sen lyhyimmän tikun. Eiku... Hei... Nyt mä tiedän mikä sua ahdistaa. Sun tikku on oikeasti lyhyt ja sä et siksi halua kokenutta naista, koska Se arvaisi nopeiten, että sun tikkus on alle keskiarvon!!!! Kokematon vois luulla, että ne kaks joita on kokeillut, voi olla jotain jättitikkuisia poikkeuksia!
AP:lla on pieni muna!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:44"]
Seksuaaliset ihmiset osaavat jakaa nautinnon toisen kanssa. Ne, jotka pitävät seksiä niin likaisena, että haukkuvat sen takia tuntemattomia keskustelupalstoilla, saavat varmaan sen lyhyimmän tikun. Eiku... Hei... Nyt mä tiedän mikä sua ahdistaa. Sun tikku on oikeasti lyhyt ja sä et siksi halua kokenutta naista, koska Se arvaisi nopeiten, että sun tikkus on alle keskiarvon!!!! Kokematon vois luulla, että ne kaks joita on kokeillut, voi olla jotain jättitikkuisia poikkeuksia!
AP:lla on pieni muna!
[/quote]
Naurettavaa paskaa.
Ihmisillä on erilaisia preferenssejä elämän eri osa-alueilla. Kaikki miehet eivät pidä samanlaisista naisista - ihan kuin naisetkaan eivät kaikki tykkää samanlaisista miehistä.
Sukupuolielinten on tämän kanssa varmaan aika vähän tekemistä.
Näin on. Ei kaikki pidä seksistä!
Minä en vosi ottaa seurustelukumppanikseni naista, joka ei nauti seksistä. Estoiset, sievistelevät ja oman seksuaalisuutensa kanssa hukassa olevat naiset ovat rasittavia kumppaneita.
Hyvät ihmiset, olette väärillä jäljillä, ap asuu ulkomailla ja ei ole ääkkösiä näppiksessä, hän korvaa ä-kirjaimen ae-yhdistelmällä. Ap yrittää siis tulla ulos kaapista kertomalla, ettei pysty seurustelemaan jälleen naisen kanssa.
Hyvä ap, rohkeata tulla kaapista ulos.
T: älykäs mies
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]
Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa?
[/quote]
Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.
[/quote]
Mä en ookaan tiennyt että seksin harrastaminen poissulkee kiltteyden. Kuulostaa kyllä nyt taas niin lass...
Onko pakko harrastaa seksiä usean eri henkilön kanssa, jotta ei olisi "estoinen" tai "rajoittunut"? Olen parikymppinen ja mielummin sooloillut kuin ryhtynyt seksiin satunnaisten ihmisten kanssa kanssa. Poikaystäväni on samanlainen ja arvostan sitä piirrettä hänessä paljon. Molemmat siitä huolimatta tiesivät mitä haluavat. Meillä ei harrasteta seksiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa vaan s/m juttuja.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:27"]
Onko pakko harrastaa seksiä usean eri henkilön kanssa, jotta ei olisi "estoinen" tai "rajoittunut"? Olen parikymppinen ja mielummin sooloillut kuin ryhtynyt seksiin satunnaisten ihmisten kanssa kanssa. Poikaystäväni on samanlainen ja arvostan sitä piirrettä hänessä paljon. Molemmat siitä huolimatta tiesivät mitä haluavat. Meillä ei harrasteta seksiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa vaan s/m juttuja.
[/quote]
Aloittajan mielestä kyllä vissiin jakelemista on poikaystävänkin kanssa paneminen, ellei poikaystävä satu olemaan aloittaja. Tai ainakin jos on sattunut olemaan kaksi poikaystävää niin sitten on jo ihan kauhea likainen lortto.
[/quote]
Ei niitä paljoa ole, mutta on olemassa kuitenkin! Olen löytänyt sellaisen, mutta häntä on hyvin vaikea metsästää. Tuntuu, että miehiltäkin on hävinnyt metsästämisen taito kun sille ei enää hetkeen ole ollut käyttöä.
Toisaalta, kuten sanonta kuuluu; se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Sellaista, jonka eteen joutuu tekemään töitä, osaa varmasti arvostaa ihan eri tavalla. Oi kuinka haaveilenkaan tästä ujosta tytöstä. Hän erottui heti ensi näkemällä kymmenien kovaäänisten tyrkkyjen joukosta kun söi yksin nurkkapöydässä sämpyläänsä.
Uskon vielä siementäväni hänet.