Kokoomus tekee äänestäjilleen lupamaa polittiikkaa
Miksi kaikki työttömät jaksaa kerta toisensa jälkeen yllättyä kun niiltä leikataan. Sitähän kokoomus lupaili. Ei niiden tarvi teidän mielipiteitä pelätä kun ei teiltä ääniäkään saa. Köyhät kyykkyyn
Kommentit (16)
Kokoomus lupasi äänestäjille laittaa valtiontaloutta kuntoon. No sitä se ei kyllä oikein näytä tekevän.
Kokoomus antaa minulle veronalennukset ja tekee valtiontalouteen leikkaukset. Juuri tätä äänestin.
- Keskituloinen
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus antaa minulle veronalennukset ja tekee valtiontalouteen leikkaukset. Juuri tätä äänestin.
- Keskituloinen
50 miljardia lisää velkaa vaalikauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
- Keskituloinen
Kokoomus heitti 6miljoonaa kankkulan kaivoon
Din jävla skit
Oikeasti, kuka yllättyi?
Tiesin mitä on tulossa jos ja kun kokoomus tai perussuomalaiset voittaa vaalit. Siitä vinkkelistä tuli tupla häviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Keskituloinen
50 miljardia lisää velkaa vaalikauden aikana.
Käsittääkseni hallitus on sitoutunut leikkaamaan juuri valtiovarainministeriön suositteleman summan, vuositasolla 6 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kuka yllättyi?
Tiesin mitä on tulossa jos ja kun kokoomus tai perussuomalaiset voittaa vaalit. Siitä vinkkelistä tuli tupla häviö.
Kaikki nää palstat on täynnä työttömiä jotka itkee leikkauksia
Minun mielestä kokoomus ei tee mitä lupasi. Ei hoida suomen velkaantumista kuntoon. Miksi lisää ylimääräistä velkaa 50 miljrd? Eikö ne tästä valittanut ja paasannut Marinin hallituksen aikana ja pelitellut kansaa? Joo, ja älkää tulko väittämään että Marinin velkojen korkoihin menee 50 mjrd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kuka yllättyi?
Ei se ole sama asia kuin yllättyä.
Kyllä leikkaukset tukiin oli aivan liian pieniä. Pitäisi olla sossun masseilla niin kurjaa että ihmiset haluaisivat töihin. 90% tuntemistani työttömistä saisivat halutessaan töitä mutta kun se "paskaduuni" ei nappaa kun kotona makoilusta saa melkein saman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä leikkaukset tukiin oli aivan liian pieniä. Pitäisi olla sossun masseilla niin kurjaa että ihmiset haluaisivat töihin. 90% tuntemistani työttömistä saisivat halutessaan töitä mutta kun se "paskaduuni" ei nappaa kun kotona makoilusta saa melkein saman.
Ei kenenkään pitäisi tehdä paskaduuneja ilman kunnon korvausta. Jos ei löydy maksuhalukkuutta niin ei tekijöitäkään. Ihan reilua mielestäni. Ja mitä kertoo se näistä paskahommista että ihmiset on mielummin työttömänä?
Vierailija kirjoitti:
Kolmetoista vuotta olen halunnut töihin, muutamaa määräaikaista lukuun ottamatta, ei ole paljon tarvinnut haastatteluissa käydä, töihin menemisestä puhumattakaan.. Kohtalaisen kurjaa on ollut kun vaatteet ja huonekalut kuluvat käyttökelvottomiksi, eikä kaikkeen Kelan tuet riitä.
No nyt olen kuuden kuukauden määräaikaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi tehdä paskaduuneja ilman kunnon korvausta. Jos ei löydy maksuhalukkuutta niin ei tekijöitäkään. Ihan reilua mielestäni. Ja mitä kertoo se näistä paskahommista että ihmiset on mielummin työttömänä?
Kenenkään ei myöskään pitäisi käyttää veronmaksajia hyväkseen pysymällä tahallaan työttömänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kuka yllättyi?
Ei se ole sama asia kuin yllättyä.
🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei myöskään pitäisi käyttää veronmaksajia hyväkseen pysymällä tahallaan työttömänä
Työttömiä on työkokeiluissa työmarkkinatuella 595 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa /työpäivä hyllyttämässä tavaroita kaupoissa, laittamassa palautettuja kirjoja hyllyyn kirjastossa jne.
Paljonkohan he maksavat perikunnan asunnoista, vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Asiattomaksi ilmoitettu