En voisi seurustella jaelleen naisen kanssa
Kommentit (31)
Yleensä kokeilunhaluiset, avoimet, himokkaat ja seksuaalisesti rajut naiset ovat kokeilleet muutakin kuin naapurin Penaa teininä. Toki jos sä haluat lähetyssaarnaajaa saunan jälkeen lauantaisin, se on sun valintaa. Tutkittu tieteellinen fakta!
Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:00"]
t. tasokas mies
[/quote]Käyttöastemies valehtelee, se on jakanut huorille
Mikä on jaelleen määritelmä? onko se jo liikaa, että on jakanut itseään kahdelle? Vai kahdelle uudelle per ikävuosi? Missä menee raja?
Mikä on jaelleen määritelmä? onko se jo liikaa, että on jakanut itseään kahdelle? Vai kahdelle uudelle per ikävuosi? Missä menee raja?
Ei se mitään, kun minä en taas voisi seurustella miehen kanssa, joka ei ole koskaan saanut.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]
Ei-jaelleena naisena en ymmärrä miesten vinkumista siitä, että osa naisista "jakaa". Niin? Ottakaa sitten sellainen, joka on ollut ns. siveellisempi. Mitä niistä muista tarvitsee koko ajan ruikuttaa?
[/quote]
Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.
Itseään kunnioittavat emansipoituneet naiset eivät jaa. He nauttivat tasaveroisesti miehen kanssa, jonka ovat valinneet. Seksuaalisesti epävarmat kokevat jakavansa, koska eivät vapaudu nauttimaan. Close Your eyes and think of england!
Ymmärrän kyllä ap:ta. En minäkään voisi ottaa miestä, joka on tunkenut vehjettään ties mihin koloon. Maksimissaan yksi kumppani on minun kriteerini.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:25"]
[/quote]
Yli yksi mies on liikaa. Leskeksi jääneelle sallitaan kaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:23"]
[/quote]
Kun ei niitä siveellisiä kunnon tyttöjä tahdo enää olla. Se on suuri sääli. Kaikki vain lutkaavat nykyään. Kiltti nainen on häviämässä oleva laji.
[/quote]
puolella minun ystävistäni on ollut vain 1 mies, se, jonka kanssa ovat vieläkin naimisissa. Ai niin, me ollaan uskovaisia... Mutta tästä huolimatta ei kaikilla, minäkin olen jaellut kolmelle...
Mä olen jakanut kerran, loput 99 kertaa mä otin.
Tuota saiskos kysyä että kuinkas monelle "herra tasokas" on jakanut ?
Ei-jaellut alkaa sitten käydä vieraissa jossain vaiheessa kun ei tullut kokeiltua nuorena ja tajuaa että on vain tämä yksi elämä - eikä sulla enää seiso.
En ole ikinä jakanut. Seksiä harrastan kun tekee mieli. En koe että jaan mitään kun nain kivojen miesten kanssa :)
Naita turhia aloituksia. Ala sitten seurustele, ihan on Oma valintasi Kenen kanssa seurustelet. Kuin myos naisten valinta jakaa tai olla jakamatta. Hoh hoijaa!
Naita turhia aloituksia. Ala sitten seurustele, ihan on Oma valintasi Kenen kanssa seurustelet. Kuin myos naisten valinta jakaa tai olla jakamatta. Hoh hoijaa!
...ja sitten nämä samat tyypit vinkuvat, että mikä siinä on, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja on sängyssä täysi lahna. Niinpä niin...
t. Kiltti ja seksiä rakastava nainen, jolla on ollut paljon seksipartnereita (btw, miten kiltteys muka korreloi seksuaalisuuden kanssa??!! Ei yhtään mitenkään, paitsi niiden 1800-luvulle jääneiden mielestä, jotka ajattelevat seksin olevan jotain tuhmaa...)
Tuskin naislehdenjakajatkaan innostuvat sinusta.