Maalismasut viikonloppuun johdattaa jälleen
Tässä linkki eilispäivään.. http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7836690&p=1&tmode=1&smode…
Ja hyvää huomenta kaikille! :)
Aikainen lintu madon nappaa, sanotaan. ;) Minä se täällä omenaa puputan ja koitan saada itselleni väymystä, että pääsis takas uinumaan. Jos kerran on oikein sairaslomaa niin syytä olis sitten kyllä levätä oikein luvan kanssa! :)
Tässä tuli mieleen, kun kovasti on täällä greippimehua kehuttu jossain vaiheessa, että joku piti siitä ja niinpä mie tyttö sitä ajattelin kokeilla. Mies oli lähdössä kauppaan eilen ja sille sitten erikseen vielä mainitsin, että muistaa mehua tuoda. Tuli kotiin ja minä sitten siitä purkista heti maistiaisia ottamaan. Huih, että oli sitten tujua. Ihan suu väänty alaspäin ja ilme oli varmasti näkemisen arvoinen, sillä mieskin hörähti nauramaan.
Kyllä sitä tuli sitten maisteltua illan mittaan useampaan otteeseen ja viimein nukkumaan mennessä tuli mieleen, että miks ihmeessä se maku tuntuu jotenkin NIIN tutulta.. Sehän maistui (herkät ihmiset älkää lukeko) aivan Täysin samalle tavaralle, mitä mulla on joskus tullut pönttöön erittäin nestemäisen baari-illan jälkeen! Hyi että voi ihmistä kuvottaa nyt ajatuskin greippimehusta. Kaiken lisäks, kun miehelle siitä sanoin niin jopa hän sanoi, että Niinpäs muuten onkin! :D Että eipä meille kyllä osteta enää greippimehua..
Oma napa: Kaikki kai ennallaan. ei ole kipuja tai vuotoiluja. Vaikkakin välillä on ihan pakko tarkastaa tonne alapäähän, että vuotaako sieltä jotain.. Valkovuotoa korkeintaan.. Mut masua nipisteli eilen taasen kivasti, rinnat ovat turpeat ja hieman arat. Pahoinvointiaaltoja meni ja tuli eilen monen monta kertaa ja välillä jopa mietin, että pitäiskö oksentaa vai ei. Kuvotusta siis riittää.. Tosin tänään ei kyllä ole aamulla mitään oloja ollut. Kohta voi kyllä painua takas nukkumaan, kunhan on saanut perheen hereille ja aamutoimet puuhattua. Eli muutaman tunnin päästä. :) Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Kommentit (44)
Lyytikki; kiitos vierailusta, ja vinkeistä...eiköhän ne tarpeeseen tule, jos ei mulle niin muille ainakin...vierailijat piristää pinoa aina kummasti.
Rimma; " Onnea" oireista :) voiko toista onnitella huonosta olosta? pläh, no, menkööt, ymmärrän sua NIIN hyvin, kun itsekin haaveilen kuvotuksesta (kuulostaa varmaan tosi sairaalta)...
ON; mulla ei oikeestaan ole vieläkään mitään oireita, välillä huippasee, mutta se voi olla ihan muutakin, ja välillä nippailee masussa - ei MITÄÄN muuta..rinnat on kireät kuin ilmapallot eikä mahdu pian liiveihinkään (mies on toki mielissään), mutta mitään muuta ei sitten olekaan :( höh, tuntuisi paljon konkreettisemmalta tämä odotus jos olisi edes niitä oireita..
Tappert 6+2?
minä toivottolen sinulle oikein paljon kuvotusta ja ällöä oloa! ollaan yhdessä sairaita :) ja kiitos onnitteluista! minä vielä odotan, että rinnat kipeytyis :D
Toivottavasti möhköfantilla tämä päivä onnistuu ja kaikki siellä on hyvin. Täällä on oksenneltu päivittäin, joten pahasta oloa voisin mielelläni jakaa niille kenellä ei ole. Tää on 3. raskaus ja kaikissa olen ollut todella huono vointinen..mistä lie johtuu.. roskaruoka uppoaa aina alkuvaiheessa ja loppuvaiheessa tuo kauheen närästyksen.. Mitähän sitä tänään söisi? *pohtii*
Niin, mulla siis ennestään 1/05 poika ja km 2/06, jossa sikiö kuoli kohtuun viikolla 9-10.
No, nyt katsomaan mitä tuo mies alkoi remontoimaan.. mitä isot edellä, sitä pienet perässä...
terkuin gandal 7+2
mulla on eilisestä illasta asti ollu ällö olo, joka jatkui tähän aamuun asti. Miten joku voikin olla näin pahasta olosta näin onnellinen? Olenkohan ihan omituinen :)
Viikonlopun jatkoja kaikille!
rimma rv 6+3