Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kors vai Karan?

Vierailija
29.11.2013 |

http://i2.ztat.net/large/DK/15/1A/04/87/04/DK151A048-704@1.2.jpg

vai

http://i1.ztat.net/large/MK/15/1A/04/37/08/MK151A043-708@1.1.jpg

Siinäpä se yksinkertaisuudessaan. :) Myös kokemuksia ko. merkeistä saa esittää. Kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tuo Karanin nahkahihna. Toisaalta Korsin väri näyttää ainakin tuossa kuvassa aika, no, kakkamaiselta. Ehkä Kors eri värisenä.

Vierailija
2/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKNY on noista kahdesta.

Mun omien korsin kullanväristen metalliosien kultaus on lähtenyt kulumaan todella nopeaa. Muuten korsit on laadultaan todella hyviä. Karasta ei ole laukkumerkkinä kokemusta (ilmeisesti ihan hyvä laatuinen kuitenkin?), mutta tuo malli ja väri on mun silmään nätimpi kuin linkkaamasi korsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta pähkäilyä oon pitäny jo pari viikkoo. Mut näistä ei ny viälä kauheesti apua ollu. :) Lisää vaan kommentteja, kiitos.  

Vierailija
4/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmat, eri värisinä? :)

Vierailija
5/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole korsin laukkujen metalliosista lähtenyt väriä ollenkaan. Suosittelen korsia, aivan ihania laukkuja..

Vierailija
6/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole henk koht kokemusta ko merkeistä, mutta suht varma maku kyllä on. Näistä kahdesta DK tyylikkäämpi ja puhdaslinjaisempi, mutta sinä ehkä kaipaat vähän blingblingiä? Kors ihan ok myös, en vaan pidä tekokullatuista yksityiskohdista.

Vierailija
7/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:55"]

mulla ei ole korsin laukkujen metalliosista lähtenyt väriä ollenkaan. Suosittelen korsia, aivan ihania laukkuja..

[/quote]

Kullanvärisistäkään? Mullakin hopeiset on pysynyt hyvinä, mutta molemmat kultaiset alkoi kulumaan todella nopeaa. Varsinkin hamilton toten lukko-osa, kun se heiluu siinä pidikkeessä paikallaan. Mitä olen kavereiden kanssa asiasta jutellut, niin kaikilla, joilla on Korsit kullatuilla yksityiskohdilla on enemmän tai vähemmän sama juttu. Tuo hamilton tote on tosiaan pahin sen suhteen ollut, muut ei niin pahoja.

Vierailija
8/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa blingiä en kaipaa, sen MK-logon ajattelin irrottaa koko veskasta. :) Mut ne kultaukset ei muuten haittaa mun silmään. Mitenkä klassinen mun tyylini ei oo, päällä vähän minkä tyyppistä vaan. Se Karan vois olla helpommin yhdisteltävissä.

kahteen laukkuun ei valitettavasti budjetti taivu. 

Vierailija
9/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat alkavat olla hieman Anttila-tason merkkejä, Kohta niitä saa kassalta kupongilla kuten "design" mariskooleja ja Marimekon "design" lakanoita.

Olivat joskus huippuja, mutta sitten ahneus iski ja nyt mallistot suunnataan lähiötytöille.

Jos haluaa parempaa, niin Prada tai Max Mara tms...

Vierailija
10/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ehdottomasti Karanin jos noista kahdesta pitäisi valita.

Kors näyttää jotenkin muoviselta.

Vierailija
11/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen on enemmän minun makuuni, en tykkää kummankaan väristä kylläkään.

Vierailija
12/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme Michael Michael Kors laukkua ja ovat ihania, todella laadukkaita ja huolellisesti viimeisteltyjä. Yksi on tuollainen konjakin (?) värinen kultaisilla metalliosilla, tosin eri mallinen ja on edelleen kuin uusi vaikka olen käyttänyt sitä aika paljon. Ääni siis Korsille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi