Ylipainoisilla naisilla on parhaat rinnat ?
En tarkoita että tosi lihavilla vaan pyöreillä ja kurvikkailla.
Kommentit (27)
Juu on niillä mutta pitäähän niilläkin olla JOTAIN hyvännäköistä
Nyt kun olen pullukka niin minulla on aivan ihanat rinnat mutta sitten miinuksena on liikaa läskiä mahassa...reidet ja peppu ok :) Tissit on niin mahtavat että ihan itseäkin pyörryttää niitä katsoa ;) En voi laihduttaa kun ensin lähtee tissit eikä maha!
Minulla ainakin näin kymmenen kiloa ylipainoisena hyvät rinnat, isot, kiinteät ja ei riipu. Oon muuten aika pienikokoinen kooltani. Laihtua haluaisin muualta vähän mutta en tisseistä.
No sanoisin että luomusti tiimalasilla, joka on sopivan kurvikas mutta myös timmi mahasta.
Kuten kuvassa kaksi ekaa tyttöä vasemmalta, ekalla on just sama liivikoko ja mittasuhteet kuin mulla.
www.birminghammail.co.uk/news/local-news/curvy-midland-girls-bidding-to…
22: Mutta millaisilta tuon kokoiset tissit näyttää ilman liivejä? Itselläni on ollut tuota kokoluokkaa imetysaikana, ja aikamoiset raskaat pallothan ne on, ei mielestäni todellakaan kauneimmillaan.
Mä en ole koskaan nähnyt lihavilla kauniita rintoja?? Joko ne on hervottoman isot ja löllöt tai jos on alunperin ollut pienirintainen niin ne jää vatsan varjoon ja on sellaiset manboobsien näköiset.
Pidän mielummin omat pyöreät ja täydellisen kiinteät