Ostaisitko 185e kanirukkaset?
Kommentit (17)
Ostaisin, jos olisivat vähän kauniimmat eli sirommat. Nuo citykanirukkaset ovat kuin suoraan jostain tukkimetsältä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 19:26"]Ostaisin, jos olisivat vähän kauniimmat eli sirommat. Nuo citykanirukkaset ovat kuin suoraan jostain tukkimetsältä.
[/quote]
Haha :D Mimmoset on sirot rukkaset?
13, mä olen periaatteessa ihan samaa mieltä sun kanssa, mutta ap ei kyllä mitenkään tuonut esille, että kyseessä on citykanirukkaset. Kyllä mäkin sanon "HyiYökEnOstais" jollekin kiinalaisille kanitumpuille.
Tekisin mieluusti itse, jos citykanin taljoja saisi jostain. Kannatan myös roadkill turkisten hyödyntämistä, eli auton alle jääneiden eläinten käyttämistä hyödyksi. Laadukas nahkaesine kestää monin verroin muovituotetta kauemmin ja on siksi ekologisempi. Tilanne muuttuu tietysti täysin jos nahka on uusi peräisin turkistarhalta.
No mä nyt oletin, että tietty ne olis nää "kohutut" citykani rukkaset. Maksaa muuten tuon 185€.
Jos olisin vähän vakavaraisempi, niin ostaisin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:13"]
[/quote]
Miksi??
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:13"]
[/quote]
Miksi??
[/quote]
Miksi en? Mä arvostan kotimaista käsityötä. Mulla on lammasrukkaset, mutta niistä on karva kulunut sisältä niin ohueksi, etteivät ole enää kovin lämpimät.
Eli kotimainen käsityö on pahasta ja eettisesti tuotettu (metsästetty) nahka ja turkis myös. Selvä.
4/6
4/6 ymmärrän sinua hyvin, mutta en ostaisi tuolla hinnalla. Itse metsästän ja pyrin käyttämään myös taljan.
Olisi hyvä jos noita kaneja alkais näkyä myös ravintolan listolla.
Mielestäni on huomattavasti parempi eläimelle elää rauhassa, saada valita puolisonsa ja sitten tulee luoti ja koira vrt
elää ahtaasti häkissä, siitettynä ja pitkä pelottava ajomatka teurastamoon, jossa kauhut vain pahenevat.
Mutta meitä on joka junaan.
Mulla on nahkahanskat, joissa kaninkarvasisus. Ihanan pehmeät. Maksoi muistaakseni jotain 120-130€. Kotimaiset ei kyllä ole, ostin Pariisista.
En ostaisi. En hinnan perusteella enkä sen, että en voi tietää miten se karva on niiltä kaneilta otettu ja millaisissa oloissa kasvatettu.
Aika kallista, ehkä sitten jos olisi genuiinin nahkaa.
Ostaisin vaikka heti, jos tulisi isommat veronpalautukset :) Pitää vissiin toivoo joulupukilta.
En oikeesti tajua näitä "HyiYökEnOstais" kommentteja sitten yhtään. Jos voit pitää naudan nahasta tehtyjä kenkiä, ostaa henkkamaukalta angorakania kiusaamalla tehdyn puseron, nukkua ikean hanhen rääkkäys-untuvapeitossa ja käyttää lääkkeitä (juu-u viherpiiperöt! KAIKKI lääkkeet on testattu eläimillä. Siis jos olet esim diabeetikko niin heitäppäs ne insuliinit heti pois) niin sillon putää voida käyttää citykanista tehtyjä tumppujakin. Kani on kauhea riesa ja pieni ekologinen katastrofi väärässä paikassa. Parempi elämä sillä citykanilla on ollut kun monella muulla eläimellä. Ekologista ja eetyistä muotia <3