Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorimyyjät huomio apua ensikertalaiselle

Vierailija
29.11.2013 |

Kuinka pitkksi aikaa te yleensä otatte myyntipöydän? Riittääkö viikko myyntiajaksi vai onko liian lyhyt?

Meneekö kaupaksi lasten ja aikuisten siistit vaatteet markettimallistosta eli kannattaako näitä lähteä lainkaan myymään? Hintaa ei voisi kuitenkaan pyytää kuin 1-5€ Eli aika paljon pitää myydä että saa pöydän hinnan katettua?

Mitä muuta kannattaa myydä? Nurkista kun löytyy vain sekalaista kodin tavaraa, ei mitään oikeasti arvokasta myytävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekalainen tavara menee, ja ne pöydät, joissa tarjonta on monipuolista, kiinnittävät paremmin huomiotakin. Hinnoittelussa kannattaa olla tarkkana, mielikuvaharjoittele myytäviesi kanssa, millä hinnalla itse ne kirpputorilta ostaisit.

Vierailija
2/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa eri kirpputoreilla miten tavara liikkuu ja millainen hinnoittelu muilla on. Yleensä itse käyn mieluummin lastenkirppiksillä kuin "kaikkea-maan-ja-taivaan-väliltä"paikoissa.. ne lastenkirppikset kun useimmiten ovat siistimpiä.

Kannattaa varoa ylihinnoittelua! On tosi surullista nähdä kirppiksellä siisti vaate joka maksaa lähes saman verran kuin uusi. Esim. joskus ale-myynneistä jotkut tuovat (suoraan?) kasan priimakuntoisia vaatteita kirppikselle, mutta kun pyynti on yhtä kova kuin kaupassa norm.hinta jää tavara hyllyyn. Noiden trokareiden pöydät kyllä näkyy jo kauaksi...josta myös kierrän ne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu tietysti paljonko tavaraa löytyy. Itse olen kokenut kaksi viikkoa hyväksi ja sitten vaikka puolen vuoden päästä uudestaan. Kirpparilla tuntuu pyörivän sama ostajakunta ja kun ne on nähnyt jo tavaran ei se parin viikon jälkeen enää kiinnosta...

Vierailija
4/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 03:43"]

Käy katsomassa eri kirpputoreilla miten tavara liikkuu ja millainen hinnoittelu muilla on.

[/quote]

Kaikkeen sitä ihmisillä onkin aikaa... ;)

Vierailija
5/6 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa-ajan pituus riippuu kuinka vilkas kirpputori on. Hinnat vaihtelevat paikkakunnan mukaan. Helsingissä pitää olla merkkipaita, että siitä saa vitosen. Käy tutkimassa sitä kirpparia mitä ajattelet ja katso mitä porukka ostaa. Sekalainen kodintavara, tyyliin pariton kuppi, voi mennä hyvinkin kaupaksi. 

Vierailija
6/6 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä markettivaatteet kaupaksi käy, ainakin lasten vaatteet likkuu hyvin. Vaatteiden pitää olla ehdottomasti ehyitä. Hiukankaan kulahtaneet (nyppyiset, kuva haalistunut) täytyy hinnoitella ihan pohjahintaa (alle 1€). Hyväkuntoisista saa sitten jo vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi