Pitelen parhaillaan kädessäni 500€ seteliä.
Oletko sinä koskaan pitänyt?
Kommentit (15)
En ole moista edes nähnyt, paitsi kuvissa. Mihin ihmeeseen sellaista tarvitsisin, kun en ole rikollinen enkä ole lähdössä Saksaan käytettyä autoa ostamaan?
Just viimeksi rikoin 500 euroa Prismassa, ku tein ostoksia. Ei se nyt niin iso raha ole, että lähtisin leuhkimaan.
Huvittavaa on se, että kaikilla noita nyt tuntuu taskuista tipahtelevan. Minä en ole myöskään nähnyt saati sitten omin näpein käpälöinyt. No olenkin vain kurja peruskoulun opettaja, mitäs minä viissatasilla.
Minullakin on ollut noita muutama. Tavattoman jännittävää kun joutuu niin isoa rahaa kantamaan. Itse vien aina 500-setelit pankkiin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 14:35"]
Minullakin on ollut noita muutama. Tavattoman jännittävää kun joutuu niin isoa rahaa kantamaan. Itse vien aina 500-setelit pankkiin.
[/quote]
Mistä niitä saat, jos sinulla on niitä "aina" pankkiin vietäväksi?
Mulla on joka sormessa kultana moninkertainen määrä, setelit sitten erikseen.
Mitäs niitä sormissaan hikistämään, kun voi tuottoisasti sijoittaa? Lisääntyvät kuin kanit.
Kyllä. Olemme niitä, joita pidetään av:lla urbaanilegendoina eli varakkaita ja velattomia.
Sain kerran käteeni tukun 500 euron seteleitä. Nipussa oli 200 000 miljonäärin taskurahaa. :)
Se on mahdollista, että on tullut vastaan myyjänä.
Muistathan sitten yrittää maksaa tuolla R-kioskilla suklaapatukan/taksiin 13 euron matkan/tarjota tuota maksuksi HSL:n kuskille ja ennen kaikkea huutaa että mikä siinä on kun ei raha kelpaa maksuksi jumalauta..;-)
terveisin myyjä, joka ei tällä hetkellä voi ottaa vastaan satasta suurempaa