Tekisi mieli kuristaa miehen ex.
Siis voiko toista ihmistä vihata oikeesti kyllin paljon koskaan? Lasten tulisi olla meillä joululoma kokonaan, eli reilu kaksi viikkoa ja tämän vuoksi olemmekin tilanneet matkan thaimaaseen koko perheelle että vietämme joulun siellä. Nyt kuitenkin tilanne se että lasten äiti ei suostu siihen että lapsille haetaan passit, eli käytännössä tuo typerä vanha katkera nauta kieltää lapsiaan lähtemästä kahden viikon thaimaan maktkalle vain koska on itse niin katkera ja kateellinen kun ei itsellään ole varaa matkustaa. No me miehen kanssa olemme joka tapauksessa ilmoittaneet lähtevämme matkalle mutta ette usko kuinka sydämeeni sattuu nähdä lasten ilmeet kun kuulivat ettei äiti päästä heitä mukaan. Vaikkakin, ehkä paras "kosto" tuolle naiselle on omien lastensa viha. Olen niin raivoissani että veri ei enää kierrä päässä.
Kommentit (117)
Jos ei tämä ole provo niin jos ihan oikeasti haluatte niin passit järjestyy! Puhutte ensin asiasta poliisin passitoimistossa ja otatte yhteyttä lastenvalvojaan ( tai mikä se virallinen nimi oli ). Toinen vanhempi ei voi estää passien hankkimista mikäli tosiasiallista syytä ei ole. Ystäväni hankki lapsilleen passit näin, poliisit sanoivat että sääli että ihmiset eivät osaa tarkistaa asiaa loppuun.
Miten ap:tä voi sympatiseerata? Uhkaa väkivallalla lähes tulkoon vierasta ihmistä - mene hieman itseesi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:10"]
Miten ap:tä voi sympatiseerata? Uhkaa väkivallalla lähes tulkoon vierasta ihmistä - mene hieman itseesi.
[/quote]
No voi kristus, kylläpä täällä yllättäen heittäydytään niin äärimmäisen pilkkua rakasteleviksi.
Hän ei myöskään uhkaa väkivallalla. on eriasia sanoa että tekisi mieli tehdä jotain kuin oikeasti tehdä jotain tai uhata että aikoo tehdä sen.
Voisit ap vakavastu harkita sen 2 viikon joululoman ajaksi vaikkapa terapiaa itsellesi matkan sijaan, tulisi varmasti erittäin hyvään tarpeeseen jos olet tosiaan niin heikolla itsetunnon takia että haluat lähteä kuristamaan poikaystäväsi lasten äidin.
Ja niiden lasten äitinä haluaisin myös olla tietoinen moisesta epävakaasta henkilöstä jokaton tekemisissä lasten kanssa, jos vaikka tulee tarvetta viedä asia eteenpäin lastensuojeluun tai poliisille. Kumma ettei lasten isä ole puuttunut tuollaiseen toimintaan, tai ehkäpä hän on vihjannut asiasta ja siksi ei lasten äiti fiksuna ihmisinä päästä heitä matkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:20"]
Voisit ap vakavastu harkita sen 2 viikon joululoman ajaksi vaikkapa terapiaa itsellesi matkan sijaan, tulisi varmasti erittäin hyvään tarpeeseen jos olet tosiaan niin heikolla itsetunnon takia että haluat lähteä kuristamaan poikaystäväsi lasten äidin.
Ja niiden lasten äitinä haluaisin myös olla tietoinen moisesta epävakaasta henkilöstä jokaton tekemisissä lasten kanssa, jos vaikka tulee tarvetta viedä asia eteenpäin lastensuojeluun tai poliisille. Kumma ettei lasten isä ole puuttunut tuollaiseen toimintaan, tai ehkäpä hän on vihjannut asiasta ja siksi ei lasten äiti fiksuna ihmisinä päästä heitä matkaan.
[/quote]
Melkoinen sisälukutaito sinulla.. :)
On mahtanut sillä äidillä olla kamala olo ja syytökset, joka antoi lapset isänsä ja isän uuden vaimon matkaan ja koko perhe kuoli tsunamissa.
Jossiteluja ei varmaan koskaan voi lopettaa, kun miettii, että lapset on huutaneet veden varassa äitiään ennen hukkumista.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:27"]
On mahtanut sillä äidillä olla kamala olo ja syytökset, joka antoi lapset isänsä ja isän uuden vaimon matkaan ja koko perhe kuoli tsunamissa.
Jossiteluja ei varmaan koskaan voi lopettaa, kun miettii, että lapset on huutaneet veden varassa äitiään ennen hukkumista.
[/quote]
Kyllä varmaan sekin äiti itseään syyttelee joka lapsensa on päästänyt pyörällä kouluun ja lapsi jäänyt auton alle.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 14:38"]
Minä en ymmärrä ap:n mäkätystä. Jos lasten äiti ei halua lasten matkustavan niin ne eivät sitten matkusta, vaan jäävät Suomeen. Mikä tässä on niin vaikea tajuta? Sinä et ole niiden lasten äiti joten sinulla ei ole mitään sananvaltaa niiden matkustusasioissakaan.
Sääliksi kyllä käy tämänkin auvoisan uusperheen lapsia.
[/quote]
Ehkä ap:lla ei ole sananvaltaa, mutta lasten isällä on.
Mikä ihme siinä on kun aikuiset ihmiset ovat niin helvetin itsekkäitä nykyään? Minä minä minä. Minä haluan, minä tiedän ja olen oikeassa, minun näkökulma, minun loma, minun joulu, minun perhe, minun suunnitelmat jne.
Kun eronneena ja varsinkin uusperhekuvioihin lähtiessä pitäisI ymmärtää että silloin aina ei voi todellakaan asiat mennä juuri niinkuin itse haluaa. Harvoin itseasiassa.
Mikset ap sitten mene itse sinne 'Thaimaaseen' vaikka kuukaudeksi hermoja lepuuttamaan, ei varmaan kukaan estele. Jätä se oma pentusi sen isälle, poikaystäväsi hänen lastensa kanssa, ja kaikilla on oikein kivaa. Saat juuri mitä haluat ilman että muidenkin pitää sinun pillisi mukaan tanssia.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:27"]
[/quote]
Monenlaista olen tällä palstalla lukenut, mutta tämän täytyy olla sairain kommentti ikinä. En tiedä itkeäkö vai nauraa.
On se kätevää. Kaikesta vitutuksesta on aina niin helppoa syyttää sitä kamalaa ja hullua miehen exää, jolla tosin voisi olla hieman erilainen versio tarinoista :)
Fiksu pitää pienempää meteliä ja osoittelee vähemmän sormella muita.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 15:43"]
On se kätevää. Kaikesta vitutuksesta on aina niin helppoa syyttää sitä kamalaa ja hullua miehen exää, jolla tosin voisi olla hieman erilainen versio tarinoista :)
Fiksu pitää pienempää meteliä ja osoittelee vähemmän sormella muita.
[/quote]
Niin, onhan se katsos aivan mahdotonta että lasten äiti koskaan ikinä heittäytyisi hankalaksi? Eihän se miehen uusi voi olla oikeassa?
Tällä palstalla on pakko tukeutua faktoihin jotka ketjusta saa ja keskustella niiden pohjalta.
Eihän täällä voisi keskustella mistään jos pitäisi miettiä kaikkien osapuolten kannat asiaan, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:08"]
Niin varmaan... miksi joku äitipuoli haluaisi maksaa lapsille matkat jos ei ole pakko? Ethän ajatellut jättää lapsia sinne? Jospa lasten äiti pelkää lastensa katoamista?
[/quote]
Mun ex-mieheni teki kaikkensa ettei lapset päässeet Espanjan lomalle viime vuonna. Nykyinen miesystäväni olisi maksanut matkan, omien sanojensa mukaan "totta kai mä maksan lapset".
Meillä myös exä ei allekirjoittanut passihakemusta, ihan kettuillakseen. Lapsilla oli voimassaolevat passit isän luona, mutta yllättäen "niitä ei löytynyt" kun matka lähestyi. Hain uusia passeja, mutta isä ei suostunut hakemuksia allekirjoittamaan. Olin yhteydessä poliisiin josta kehoitettiin toimittamaan hakemus, jossa liitteenä selostus tilanteesta. Poliisi oli yhteydessä isään ja kuinka ollakaan, vanhat passit löytyi. Poliisista sanottiin, että passi oltais myönnetty ilman isän suostumusta joka tapauksessa.
Eli ap, jos miehelläsi ja exällä on yhteishuoltajuus, passin hakeminen onnistuu kyllä. Ala heti hoitamaan asiaa!
En minäkään päästäisi lapsiani noin kauas matkalle. Ymmärrykseni ja myötätuntoni on täysin tämän exän puolella.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 16:28"]
En minäkään päästäisi lapsiani noin kauas matkalle. Ymmärrykseni ja myötätuntoni on täysin tämän exän puolella.
[/quote]
Vaikka kuinka minua pidettäisiin nipona ja hirveänä ex-ämmänä, en päästäisi minäkään. Varsinkin jos mieheni nyxä olisi ap.n tyylinen ihminen, jonka kielenkäyttö on tuon tyylistä.
Eri asia olisi, jos luottaisin miehen uuteen puolisoon, niin asia olisi ihan eri. Mutta jos hiukankin epäilystä, että lapset eivät olisi turvassa siellä, en päästäisi.
Ette te muutenkaan saisi niitä lapsia enää mukaanne. Thaimaahan näes pitää olla passi ollut voimassa 3 kuukautta ennen matkan alkua.
Mahtaa tätä yhtä provoilijaa (harvinaisen surkeitakin vielä) vituttaa, kun negaa tulee niin, että paukkuu :D :D :D.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:34"]
Tyypillinen nainen! Niitähän riittää, jokaista kymmentä eroa kohti tällaisia naisia syntyy 5-6kpl. Kaikki huutaa lasten etua, kunnes ex mies löytää uuden.
Olen todella pahoillani puolestasi ja toivon, että mieli vielä sillä miehen exällä muuttuu. Itse olen saman kohtalon kokenut.
Mies -68
[/quote]
Niin, eli miehillä ei ole koskaan mitään osaa eikä arpaa siihen, että on niitä exiä nyxiä ym, joiden määrä sinun mukaasi kasvaa joka erossa 5 ja 6 kpl? Jos miehet osaisivat sitoutua eivätkä pukkaisi niitä lapsia joka niemeen ja notkoon, tilanne voisi olla toinen. Miehethän sitä rinkiä pyörittävät, vai kuinka? Sen minkä taaksensa jättää, edestään löytää...