Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesin hiukset palashampoolla

Vierailija
22.09.2013 |

Eilen kokeilin pestä hiukset palashampoolla (hiuksille tarkoitettu) ja koskaan aikaisemmin ei ole päänahka/hiukset tuntuneet näin puhtailta. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ne ovat aina menneet päätä myöden.. Jo tämä yksi pesukerta sai aikaan sen, että tukka on nyt tyvestä koholla. Näyttää niin tuuhealta ja kiiltää entistä enemmän.

Olen tosi yllättynyt ja aion käyttää tätä tuotetta aina, se on myös ekologinen. Hiuksista tuli myös tosi pehmeät :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja kohta seuraa kiinnostunut kysymys, mistä ostit... Ja sen jälkeen linkki nettikauppaan...

Vierailija
2/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää palashampoo on? Joku wt:n uusin villitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa se on.

Vierailija
4/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit myös laittaa etikkahuuhtelun? ;)

Vierailija
5/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi?

Vierailija
6/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikella hyvällä, mutta mä tykkään pestä pitkät hiukseni hyväntuoksuisella hoitavalla shampoolla. Sitten annan hiusteni nauttia hyvästä hoitoaineesta. Ja selvitysvaiheessa suihkutan hiusten pituuksiin hienojakoista öljysuihketta. Se on mun mielestä ylellistä, enkä varmasti ala minkään shampoopalojen ja etikkahuuhteluiden kanssa läträämään. Mieskin tykkää nuuhkia hyväntuoksuisia hiuksiani ;)

Vierailija
8/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta ruohonjuuresta tilasin sen shampoon, siellä on paljon muutakin kivaa. Ap

Vierailija
9/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se tukka nyt on tyvestä koholla, kun palashampoo tekee sen tahmaiseksi ja kangistaa.

Vierailija
10/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Le Chat marseillesaippuaa päästä varpaisiin.

Vierailija
11/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tukka ole kyllä yhtään tahmainen. Ap

Vierailija
12/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kertoa palashampoon nimeä??

Vierailija
13/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerro nyt mitä merkkiä käytät! Itsekin olen kuullut hyvää palashampoista (ne ovat nyt paljon esillä blogeissa), mutta juuri tuo tuuheuden JA kiillon yhdistelmä houkuttaa.

Vierailija
14/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Flow kosmetiikan brunette palashampoon. Tilasin samalla myös kasvosaippuan rasvaille iholle. Olen todella tyytyväinen ostoksiini. Ap

Vierailija
15/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu anteeksi vaan että kesti vastata :) Ap

Vierailija
16/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:43"]

Ihan kaikella hyvällä, mutta mä tykkään pestä pitkät hiukseni hyväntuoksuisella hoitavalla shampoolla. Sitten annan hiusteni nauttia hyvästä hoitoaineesta. Ja selvitysvaiheessa suihkutan hiusten pituuksiin hienojakoista öljysuihketta. Se on mun mielestä ylellistä, enkä varmasti ala minkään shampoopalojen ja etikkahuuhteluiden kanssa läträämään. Mieskin tykkää nuuhkia hyväntuoksuisia hiuksiani ;)

[/quote]

Minua ei toistaiseksi mikään ole estänyt käyttämästä sekä poishuuhdeltavaa että hiuksiin jätettävää hoitoainetta, vaikka käytänkin palashampoota (joka tuoksuu hyvälle). Etikkahuuhteluja en tee.

Vierailija
17/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Hiukset ovat kuollutta solukkoa, ne eivät kykene tuntemaan nautintoa.

17

Vierailija
18/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen jo vuosia käyttänyt vain eko-shampoota. hius on hius, eikä mikään raskas löttänä. jätin hoitoaineetkin pois, niin hius muotoutuu!!!! kaikki mömmmöt jää hiuksesta pois ja ennen kaikkea alkaa tullla päänahasta ulos myös. älä ihmettele jos vähän aikaa rasvottuu tai haisee pahalle vaikka peset. elimistö työntää sieltä sitä töhnää pois. voit laittaa auringonhattua veteen ja huuhtelet sillä.

Vierailija
19/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin myös ensin palashampoota, sitten Le chatia ja Turkin matkalla ostin kauppahallista oliivi- ja pistaasisaippuoita, ne ovat vielä paremman tuntuisia!

Vierailija
20/29 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuota shampoopalaa käytetään? Vaahdotetaan ensin käsissä ja sitten vaahto hiuksiin? Vai pyöritelläänkö sitä palaa pitkin päätä? Nimim. Epäilevä, mutta kiinnostunut