Pesin hiukset palashampoolla
Eilen kokeilin pestä hiukset palashampoolla (hiuksille tarkoitettu) ja koskaan aikaisemmin ei ole päänahka/hiukset tuntuneet näin puhtailta. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ne ovat aina menneet päätä myöden.. Jo tämä yksi pesukerta sai aikaan sen, että tukka on nyt tyvestä koholla. Näyttää niin tuuhealta ja kiiltää entistä enemmän.
Olen tosi yllättynyt ja aion käyttää tätä tuotetta aina, se on myös ekologinen. Hiuksista tuli myös tosi pehmeät :)
Kommentit (29)
Mikä tää palashampoo on? Joku wt:n uusin villitys?
Kai muistit myös laittaa etikkahuuhtelun? ;)
Ihan kaikella hyvällä, mutta mä tykkään pestä pitkät hiukseni hyväntuoksuisella hoitavalla shampoolla. Sitten annan hiusteni nauttia hyvästä hoitoaineesta. Ja selvitysvaiheessa suihkutan hiusten pituuksiin hienojakoista öljysuihketta. Se on mun mielestä ylellistä, enkä varmasti ala minkään shampoopalojen ja etikkahuuhteluiden kanssa läträämään. Mieskin tykkää nuuhkia hyväntuoksuisia hiuksiani ;)
Tuolta ruohonjuuresta tilasin sen shampoon, siellä on paljon muutakin kivaa. Ap
No kai se tukka nyt on tyvestä koholla, kun palashampoo tekee sen tahmaiseksi ja kangistaa.
Minä käytän Le Chat marseillesaippuaa päästä varpaisiin.
Ei mun tukka ole kyllä yhtään tahmainen. Ap
Miksei voi kertoa palashampoon nimeä??
Niin, kerro nyt mitä merkkiä käytät! Itsekin olen kuullut hyvää palashampoista (ne ovat nyt paljon esillä blogeissa), mutta juuri tuo tuuheuden JA kiillon yhdistelmä houkuttaa.
Tilasin Flow kosmetiikan brunette palashampoon. Tilasin samalla myös kasvosaippuan rasvaille iholle. Olen todella tyytyväinen ostoksiini. Ap
Juu anteeksi vaan että kesti vastata :) Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:43"]
Ihan kaikella hyvällä, mutta mä tykkään pestä pitkät hiukseni hyväntuoksuisella hoitavalla shampoolla. Sitten annan hiusteni nauttia hyvästä hoitoaineesta. Ja selvitysvaiheessa suihkutan hiusten pituuksiin hienojakoista öljysuihketta. Se on mun mielestä ylellistä, enkä varmasti ala minkään shampoopalojen ja etikkahuuhteluiden kanssa läträämään. Mieskin tykkää nuuhkia hyväntuoksuisia hiuksiani ;)
[/quote]
Minua ei toistaiseksi mikään ole estänyt käyttämästä sekä poishuuhdeltavaa että hiuksiin jätettävää hoitoainetta, vaikka käytänkin palashampoota (joka tuoksuu hyvälle). Etikkahuuhteluja en tee.
P.S. Hiukset ovat kuollutta solukkoa, ne eivät kykene tuntemaan nautintoa.
17
Joo, mä olen jo vuosia käyttänyt vain eko-shampoota. hius on hius, eikä mikään raskas löttänä. jätin hoitoaineetkin pois, niin hius muotoutuu!!!! kaikki mömmmöt jää hiuksesta pois ja ennen kaikkea alkaa tullla päänahasta ulos myös. älä ihmettele jos vähän aikaa rasvottuu tai haisee pahalle vaikka peset. elimistö työntää sieltä sitä töhnää pois. voit laittaa auringonhattua veteen ja huuhtelet sillä.
Mä käytin myös ensin palashampoota, sitten Le chatia ja Turkin matkalla ostin kauppahallista oliivi- ja pistaasisaippuoita, ne ovat vielä paremman tuntuisia!
Kuinka tuota shampoopalaa käytetään? Vaahdotetaan ensin käsissä ja sitten vaahto hiuksiin? Vai pyöritelläänkö sitä palaa pitkin päätä? Nimim. Epäilevä, mutta kiinnostunut
...Ja kohta seuraa kiinnostunut kysymys, mistä ostit... Ja sen jälkeen linkki nettikauppaan...