Tekisi mieli kuristaa miehen ex.
Siis voiko toista ihmistä vihata oikeesti kyllin paljon koskaan? Lasten tulisi olla meillä joululoma kokonaan, eli reilu kaksi viikkoa ja tämän vuoksi olemmekin tilanneet matkan thaimaaseen koko perheelle että vietämme joulun siellä. Nyt kuitenkin tilanne se että lasten äiti ei suostu siihen että lapsille haetaan passit, eli käytännössä tuo typerä vanha katkera nauta kieltää lapsiaan lähtemästä kahden viikon thaimaan maktkalle vain koska on itse niin katkera ja kateellinen kun ei itsellään ole varaa matkustaa. No me miehen kanssa olemme joka tapauksessa ilmoittaneet lähtevämme matkalle mutta ette usko kuinka sydämeeni sattuu nähdä lasten ilmeet kun kuulivat ettei äiti päästä heitä mukaan. Vaikkakin, ehkä paras "kosto" tuolle naiselle on omien lastensa viha. Olen niin raivoissani että veri ei enää kierrä päässä.
Kommentit (117)
Joo meillä oli tosiaan suunnitelmissa jättää lapset sinne, myydä orjaksi tai jotai? Eikös thaimaassa se ole helppoa, Voi luoja miten tyhmiä ihmiset täällä voi olla??? Miks äitipuoli ei voi maksaa miehen lapsia matkalle? Onhan hekin perhettä? Samalla lailla mieheni maksaa minun lapsen osuuden matkasta. Ainoa syy miksi ex kieltää lapsilta matkan on kateus, vain ja ainoastaan kateus. Kun lapset kuulivat matkasta olivat he täynnä intoa ja onnea, nyt tuo kaikki on muuttunut katkeraksi itkuksi. Joka on aika surullista, että oma äiti voi tehdä jotain tuollaista omille lapsilleen.
Tuskinpa näin myöhäisessä vaiheessa aletaan passeja hankkimaan. Tuskin on hepatiitti rokotuksetkaan kunnossa. Ap provoilee!
Jestas miten kannustavaa taas! Jotts lapsi saa passin tarvitaan molempien huoltajien allekirjoitukset passihakemukseen. Toivottavasti saatte kuitenkin matkanne järjestymään ja lapsilla on kiva ja erilainen joulu! :)
Aika kallis paukku tuli teille, kun lasten matkat joudutte kuitenkin maksamaan, kun näin myöhään perutte
Tunnen tuskasi. Mulla on pitkään ollut fantasioita miehen exän silpomisesta (ja kyllä, olen hoidattanut itseäni niiden vuoksi). Se nainen on käynyt omien lastensa silmien edessä mun päälleni (tämä oli ensimmäinen kerta kun tapasimme, ja näin kävi ennen kuin olin sanaakaan kerennyt sanomaan), käyttänyt hyväkseen kaikki mahdolliset tilanteet joista meille tulee eniten kiusaa ja harmia. Hän ei pysty pitämään mistään sopimuksista kiinni itse, eikä joustamaan esimerkiksi omista työvuoroistaan lasten sairauksien vuoksi -> hoito jää meille, vaikka olisi hänen viikkonsa huoltaa lapsia. Äidin huoltajuus onkin nyt lastensuojeluviranomaisten tutkinnan alla, ja todella toivon muutosta siihen.
Vaikka jokainen lapsi ansaitsee äidin, kaikki äidit eivät ansaitse lapsiaan. Jotkut ovat läpeensä pahoja ihmisiä.
Toivottavasti saatte lapsille ne passit vielä ennen matkaa. Täytyyhän äidin tajuta, että jos te pystytte antamaan lapsille jotain mitä hän ei, niin se hyöty kannattaa antaa lapsille eikä pistää väkisin kapulaa rattaisiin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:17"]
Tuskinpa näin myöhäisessä vaiheessa aletaan passeja hankkimaan. Tuskin on hepatiitti rokotuksetkaan kunnossa. Ap provoilee!
[/quote]
Tai sitten asia on ollut jo pidemmän aikaa hoidossa, mutta nyt vasta ap asiasta purkautuu? Luuletko, että kaikki aina tapahtuu just nyt?
Tyypillinen nainen! Niitähän riittää, jokaista kymmentä eroa kohti tällaisia naisia syntyy 5-6kpl. Kaikki huutaa lasten etua, kunnes ex mies löytää uuden.
Olen todella pahoillani puolestasi ja toivon, että mieli vielä sillä miehen exällä muuttuu. Itse olen saman kohtalon kokenut.
Mies -68
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:17"]
[/quote]
Juu, muutama päivä onkin mennyt ilman mehevää provoa.
Parhaiten yleensä koukkuun tartutaan, kun haukutaan miehen exää. Eli tässä on kaikki ainekset koossa.
Mutta meneehän tässä saikkupäivä kivasti haukkuessa kuvitteellista ex-vaimoa :)'
Onko lasten rokotukset kunnossa? Onko mies näyttänyt suhteessa exään ollessaan vastuuntuntoa lapsista? Millaiset matkavakuutukset lapsilla on? Millainen on miehen ja sinun alkoholinkäyttö?
Itse olen kieltänyt lapsiani matkustamasta ulkomaille isänsä kanssa, koska ei minkäänlaista matkavakuutusta, lapsille ei tarvinnut kuulemma rokotuksia hankkia ja mies ei oikein ymmärrä, että lapset tarvitsisivat säännöllisesti ruokaa.
Meillä tosiaan on matkavakuutukset koko porukalle, kuten myös jokaiselle lapselle erillinen tapaturmavakuutuskin. Olemme aivan tavallinen perhe ilman liiallista alkoholin käyttöä tms. Olemme matkasta haaveilleet jo kaksi vuotta ja nyt tämä erilainen joulu lapsille on mahdollista tarjota. Lapsien kanssa matkasta on puhuttu jo edellisestä joulusta asti "ensi joulu vietetään sitten koko perheen kanssa thaimaassa". Eli matkaa on odotettu todella kauan. Ja tosiaan passeista on väännety nyt useampi kuukaus samoin kuin rokoituksista, nyt vaan tilanne alkaa olla niin solmussa että pakko avautua. Kalliiksi tosiaan tulee jos miehen lapset eivät pääse mukaan mutta rahalla ei ole mitään merkitystä tilanteessa jossa kaksi lasta joutuu turhaan kokemaan näinkin suuren pettymyksen elämässään. Ja kyllä, olemme aina kantaneet vastuumme parhaalla mahdollisella tavalla jokaisesta perheeseemme kuuluvasta lapsesta.
Tietoni mukaan se, että toinen huoltaja ei suostu allekirjoittamaan passihakemusta vain kiusatakseen, ei välttämättä aina estä passin saamista. Yhteyttä poliisiin tällaisessa tapauksessa suosittelen.
21 onko oikeesti noin? Täytyypä ihan alkaa selvittää asiaa. Emme todellakaan halua pilata lasten joulua tällaisen takia.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 09:09"]Tietoni mukaan se, että toinen huoltaja ei suostu allekirjoittamaan passihakemusta vain kiusatakseen, ei välttämättä aina estä passin saamista. Yhteyttä poliisiin tällaisessa tapauksessa suosittelen.
[/quote]
Joo mutta mitä jos apn tapauksessa äidillä yksinhuoltajuus ja isällä vain sovitut tapaamiset.. Silloin ei aura, jos äiti ei nimeään paperiin rustaa..
Oli provo tai ei niin kannattaisi hoitaa ne passiasiat kuntoon jo ennen matkan tilaamista, ainakin tällaisessa tapauksessa. Muuten saa syyttää vain itseään, jos homma kusee loppumetreillä.
Ah, tuota uusperheen onnea ja auvoa!
Ap, saat syyttää ihan itseäsi. Sitä saa mitä tilaa, sinä rikoit miehesi perheen, kärsi nyt siitä :))
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 09:21"]
Ah, tuota uusperheen onnea ja auvoa!
Ap, saat syyttää ihan itseäsi. Sitä saa mitä tilaa, sinä rikoit miehesi perheen, kärsi nyt siitä :))
[/quote]
Niin, uusperheethän ovat AINA sen seurausta, että syntinen toinen nainen on punaisessa, vartaloa nuolevassa puvussaan kiemurrellut tuhoamaan kunnollisen naisen ja viattoman miehen parisuhteen. Kyse on AINA tästä. Muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti VOI olla. Hyvä, kun toit asian viisaasti esille, kiitos siitä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 09:21"]Ah, tuota uusperheen onnea ja auvoa!
[/quote]
Oletpa aasi.. Toivottavasti olet joskus itse uusperheen äiti.. Aina ei saa mitä tilaa, välillä sattuu ja tapahtuu!!!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:10"]
miten kieltää että ei saa hakea passia? tarviiko siis molempien vanhempien nimen johonkin hakemukseen?
[/quote]
No todellakin passiin tarvitaan molempien vanhempien nimet. Itse törmäsin tähän ongelmaan aikoinaan teininä, kun oli varattu matka etelään äidin luvalla ja isästä ei ollut mitään tietoa, missä päin maailmaa hän kesäänsä vietti ja ehtiikö raahautua takaisin maisemiin niin että saan passin ajoissa. Tämä aikana ennen kännykkää.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:08"]
Niin varmaan... miksi joku äitipuoli haluaisi maksaa lapsille matkat jos ei ole pakko? Ethän ajatellut jättää lapsia sinne? Jospa lasten äiti pelkää lastensa katoamista?
[/quote]
Lasten äiti on lukenut aihe vapaata ja tietää, että äitipuolet vihaa miehen lapsia ja äitipuoli varmaan hukuttaisi jossain mutkassa lapset tai myisi ne pahalle noidalle (vrt pedofiili) iltapalaksi