Liian innokas mies? Miksi hosuu ja hätäilee?
Meinaa mennä maku ja se harmittaa, koska kaikki alkoi niin hyvin.
Käytiin eilen kahvilla ja sovittiin, että mennään lauantaina illalla ulos syömään ja drunkeille. Mies intoili, että eikö voitais jo tänään nähdä tai edes perjantaina. Kerroin, tai siis toistin itseäni, että mulla on sovittua tekemistä ja nähdään jooko sitten lauantaina. Mies on soittanut tänään, lähettänyt varmaan 10 viestiä ja fb:ssä tykännyt ja kommentoinut ainakin viittä kuvaa. Mies on 42-vuotias, korkeasti koulutettu ja selvästi todella ihastunut.
Olenko itse jotenkin liian pidättyvä, kun tajunta ei räjähdä yksien treffien jälkeen? Sukat kyllä suorastaan pyöri ensitreffeillä jaloissa, mutta nyt tuntuu, että mies intoilee liikaa ja mulla menee kohta fiilikset.
Onko tämä jokin miestyyppi, joka ihastuu helposti ja ihastus haihtuu yhtä nopeasti kuin alkoikin? Vai voiko ihastus jatkua, mutta tasoittua?
Yritin tänään nätisti sanoa että soitellaan sitten vaikka lauantaina päivällä ja sovitaan tarkemmin. Mies vaan suitsuttaa, että olen niin söpö ja kaunis hymy ja ei saa mua ajatuksistaan ja onni, että tutustuttiin.
Mies on rapu, minä kauris :)
Kommentit (24)
"Mieheltä loppui kiinnostus, koska olin ns. "aina saatavilla", minua ei tarvinnut ollenkaan "tavoitella". "
Harvoin tuo on ainakaan se koko syy miksi se loppuu. Ei vain kiinnostanut lopulta tarpeeksi.
Tuo on sikäli hankala asia että osa naisista sitten juuri haluaa että mies vaikuttaa tosi innostuneelta. Muistan esim. kun tapailin yhtä naista ja olin häneen tosi ihastunut niin hän sanoi moneen kertaan miten häntä hämää kun en vaikuta hänen mielestään yhtään innostuneelta. Vaikka siis nähtiin varsin usein ja olin aina sitten itse aktiivisesti sopimassa seuraavaa tapaamista. Mutta ilmeisesti se että en lähettänyt kymmentä viestiä joka välissä ei sitten ollut hänen mielestään innostumista.
Joten voi olla että sinun tapailemasi mies on oppinut että kuuluu olla tosi paljon koko ajan kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 22:01"]
Mies on rapu, minä kauris :)
[/quote]
Eri eläinlajien väliset liitot eivät yleensä toimi. Parasta unohtaa koko juttu.
Melkoinen koko erokin.
..ssa näköjään. Oma tunne on tärkein, ei aisti sinun tarpeitasi lainkaan. Hyvä rakastaja aistisi jo nyt, mitä toinen tarvitsee (viileämmän vastaanoton). Hänellä on luultavasti myös oma mielikuva sinusta. Ja mielikuva on todellisuutta voimakkaampi.
Sori että vastasin niin voimakkaasti, mutta tämä tarinasi on kuin kaksi oman tarinani alkua (poikkasin molemmat)