Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puette miehenne näillä keleillä?

Vierailija
28.11.2013 |

Ei suostu laittamaan kumisaappaita eikä pipoa. Melkoista taistelua joka aamu meillä tämä. Hanskojaankin hukkaa jatkuvasti. Työpaikan pomo sanoi, että yleinen ongelma tämä, lakeerikengissä ovat kuulemma vaan ulos menossa He ovat siellä henkilöstöpäällikön kanssa ihan väsyneitä, kun pitäisi 15 miestä saada laittamaan asianmukainen vaatetus, ja kaikki kerralla lähdössä. Hirveä kiukuttelu kuulemma jokaiselta. Muilla samoja ongelmia? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika tiukkaa. Onko siitä mitään lakia, montaako miestä kohti pitäisi olla päällikkö? Mutta ovat ne saaneet nyt uuden sihteerin, nuoren naisen. On kuulemma tosi hyvä miesten kanssa, olen kuullut, kuulemma oikein kokenut. Tosi hyvin on kuulemma pärjännyt ja pystyy kuulemma hoitamaan koko porukan yksinäänkin tarvittaessa. Paitsi että tuo vaatetus on hänelläkin ongelma, kuulin että päinvastoin ovat vaan vähemmissä vaatteissa. Siitä kyllä vähän moitteita tuolle ihmiselle, että itsekin pitää ihan liian köykäistä vaatetusta, lyhyttä hametta ja avokaulaista puseroa.  

Vierailija
22/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä helpotti, kun löysin miehelleni uuden työpaikan pikkufirmasta, jossa ei ole muita töissä kuin mieheni ja paikan pomo. Ei enää korvatulehduskierrettä, eikä ole väliä onko hanskat nimikoitu vai ei. Pomo on tosi topakan oloinen nelikymppinen nainen, ja nykyään mieheni tulee aina tosi siististi puettuna kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: Eikö miehesi kaipaa yhtään kavereita? Onko miehelle sosiaalisen kehittymisen kannalta hyväksi olla ainoa työntekijä? Osaako sitten omalla pihalla olla esim. naapurin miesten kanssa? 

Vierailija
24/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on myös pienessä firmassa töissä, ja lähes pelkkiä naisia työkavereina, niin ajattelin ettei tarvitse nimikoida kun tuskin menisi vaatteet sekaisin. Mutta niin se vaan on useamman kerran tullut kotiin huulipunaan sekaantuneessa paidassa (luulisi että ne naiset sentään tunnistaisi omat paitansa!) ja kerran oli jopa naisten pikkuhousut taskussa. Että pakkohan tässä on alkaa vaatteet nimikoimaan sittenkin.

Vierailija
25/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö puet vielä miehesi. Älä naurata. Kai sentään osaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla. Kiertoon sellainen "mies"

Vierailija
26/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmenee sopeutumattomuutta muuttuviin tilanteisiin. Että esimerkiksi sitä mukaa kun kasvaa, niin ostettaisiin sopivampia vaatteita. Kun ne pieneksi jääneet t-paidat piilotetaan kaapin perälle ja kiskotaan päälle heti kun silmä välttää! Ja samoin rikki menneet ja kauhtuneet. Kun ne on niin rakkaita. Ilmeisesti jonkin sortin eroahdistusta, napanuora katkaisematta ja oireilee näin? Pelkään, että hänen työpaikkansa muiden miesten vaimot luulevat, että olemme köyhiä, vaikkemme ole. :/

Vierailija
27/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:52"]

22: Eikö miehesi kaipaa yhtään kavereita? Onko miehelle sosiaalisen kehittymisen kannalta hyväksi olla ainoa työntekijä? Osaako sitten omalla pihalla olla esim. naapurin miesten kanssa? 

[/quote]Tuota en ole tullut ajatelleeksi, mutta tosi mielellään mies kyllä menee töihin, että ilmeisesti sitten viihtyy kyllä.

Vierailija
28/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onneksi muillakin on samaa ongelmaa! Olen niin pelännyt, että mitä ihmiset ajattelevat kun mies liehuaa ulkona ilman hanskoja ja kunnon takkia. Heittäytyy vaan eteisen lattialle riehumaan, jos yritän sada takin päälle.

Mites, onko teillä auttanut uhkailu, että tontut kurkkii ikkunoista?

Vierailija
29/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 22:07"]

Huh huh, onneksi muillakin on samaa ongelmaa! Olen niin pelännyt, että mitä ihmiset ajattelevat kun mies liehuaa ulkona ilman hanskoja ja kunnon takkia. Heittäytyy vaan eteisen lattialle riehumaan, jos yritän sada takin päälle.

Mites, onko teillä auttanut uhkailu, että tontut kurkkii ikkunoista?

[/quote]

Minä uhkaan, että äitini tulee hoitamaan, johan tehoaa. 

Vierailija
30/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä evään perjantaipullon jos kiukuttelee turhaan. Tai eipä tarvinnut kuin kerran kaataa kossu viemäriin niin nyt ei tarvitse enää kuin uhata ja käytös muuttuu heti. :)

Vierailija
31/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa naapurin yh:n mies. Ulkoilee aina vanhassa tuulitakissa ja ohuessa pipossa. Ei varmaan osaa ajatella yh miehensä parasta, toivottavasti pukee miehen takin alle edes jonkun villatakin. Syksyllä mies meni ulos lenkkareissa, vaikka oli selkeästi kumisaapaskeli. Kamalaa, kun ei yhtään katsota perään.

Vierailija
32/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään, että on etunsa olla polyamorisessa suhteessa. Meillä onnistuu miehen pukeminen ja varsinkin riisuminen niin paljon paremmin kahden naisen voimin. En tiedä, mitä tekisin, jos jäisin ihan yksikseni huolehtimaan miehestä. Niissä suhteissa on tietenkin jo vaikempaa, joissa on vain yksi nainen ja kaksi tai useampia miehiä.

Nyt rupesin kyllä miettimään, että miten homopareilta onnistuu tuo pukeutuminen, kun taloudessa on kaksi miestä?

Vierailija
33/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 22:30"]

Taas nähdään, että on etunsa olla polyamorisessa suhteessa. Meillä onnistuu miehen pukeminen ja varsinkin riisuminen niin paljon paremmin kahden naisen voimin. En tiedä, mitä tekisin, jos jäisin ihan yksikseni huolehtimaan miehestä. Niissä suhteissa on tietenkin jo vaikempaa, joissa on vain yksi nainen ja kaksi tai useampia miehiä.

Nyt rupesin kyllä miettimään, että miten homopareilta onnistuu tuo pukeutuminen, kun taloudessa on kaksi miestä?

[/quote]

Homothan eivät paljon yleensä välitä mitä muut sanovat. Mutta toisaalta olen kuullut, että ovat pukemisen suhteen vielä krantumpia kuin heteromiehet eikä osa suostu kuulemma laittamaan mitään mustia nokialaisia edes metsään. 

Vierailija
34/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:56"]

Juoskoon vaikka munasillaan, ellei osaa itse pukeutua vuodenajan ja tilanteen mukaan. Ei vaimo ole miehensä äiti.

[/quote]

Ei taida tällä kommentoijalla olla miestä. Eihän sitä miestä voi munasilleen laittaa hyvänen aika, naapurit tekevät varmasti jonkun ilmotuksen. Odotahan vain kun itse saat miehen, niin tajuat, ettei miehetön tiedä miehen kasvattamisesta mitään. 

Vierailija
35/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kun tultiin miehen kanssa ulkoilemasta sisälle, niin pitihän ne märät vaatteet riisua ja laittaa kuivumaan. Mies alkoi kuitenkin riuhtoa ja heitti eteiseen pitkälleen karjumaan "Ei saa koskea, ei!" Tätä on nyt jatkunut jo muutaman vuoden, uhmaako vaan edelleen? Tekeekön naapurit kohta miestensuojeluilmoituksen, kun niin kova huuto on joka kerta pukemisen ja riisumisen kanssa?

Vierailija
36/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä jo pitkään harkinnut, josko ottaisin toisenkin miehen? Haluaisin ettei tulisi liian iso ikäero! Tämä ensimmäinen voisi näyttää toiselle hyvää esimerkkiä ja saisi aina hyvästä käytöksestä kehuja tms. Ja olisihan niistä seuraa toisilleen!

Vierailija
37/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailinkin jo tuonne toiseen ketjuun, että meillä ollaan isyysmekkovaiheessa. Eli mies kulkee huovuttamassani mekossa ja reippaasti laittaa karvahatunkin päähän samoin nyppylähanskat. Tuosta hatusta ei ole luopunut sen jälkeen kun sai pari viikkoa sitten korvatulehduksen ja vein äidilleni pariksi päiväksi hoitoon. Sateella laitan jätesäkkiin koko ukon eipä kastu villamekko, vähän aluksi kiukutteli kun heitän sadepäivinä takapenkille matkustamaan. Sanoin, että on hyvä totutella, koska pian vauva istuu aina edessä hän takana.

Vierailija
38/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitin miehelle kaulahuivin puuttumisesta kaksi talvea peräkkäin. No, nyt pari viikkoa sitten olin shoppailemassa vaatteita itselleni ja mies oli mukana, kun eihän sitä yksinkään voi pitkiksi ajoiksi jättää. Kuitenkin miehellä täytyy olla joitain vapauksiakin, joten päästin miehen puhelinkauppaan ja menin itse viereiseen vaatekauppaan, jonne miehen piti tulla heti perästä. Mies oli kuitenkin eksynyt matkalla, nähnyt kaverinsa ja tämän kanssa jäänyt keskustelemaan peleistä. Soitin miehelle, kysyin mitä olimme juuri sopineet ja missä mies vielä luuraa. Hädissään mies juoksi luokseni vaatekauppaan (luuli, että olen vihainen), joten käytin tilaisuuden hyväksi ja esitin olevani hyvin pettynyt häneen. Menimme miestenosastolle, jossa vielä pettyneemmällä äänellä otin puheeksi miehen rikotut lupaukset kaulahuivin käytöstä. Mies hätääntyi vielä lisää pelikiellon pelossa ja suostui ostamaan uuden huivin ihan omista viikkorahoistaan.

Myöhemmin myös selvisi miksei mies ollut pitänyt vanhaa huivia. Eihän se reppana osaa solmia niitä pitkiä kaulahuiveja! Onneksi ostimme tuubihuivin, joka vain pujotetaan päähän. Sen mieskin osaa pukea! Ihan paha mieli tuli, kun olin laiminlyönyt miestä tällä tavalla, enkä ollut huomioinut miehen erikoistarpeita. :(

Vierailija
39/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 meillä käytetään ruskovillan kauluria vink vink. Helppo käyttää, mutta muista nimikoIda, naapurin Paavon kaulasta olen kahdesti hakenut, kun sille ei Sirpa osta omaa vaikka on pyytäny. No jospa pukki toisi.

Vierailija
40/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 39! Mulla on ennen ollut miehiä vaan jonkin aikaa hoidossa, joten monet jutut on ihan uutta tän miehen kanssa. Mutta esim. pipon pukeminen on onneksi helppoa mun miehelle. Jopa niin helppoa, että tulee ongelmia, kun mies ei enää sisällä haluakaan riisua pipoa pois päästä. Välillä toivoisin, että anoppi auttaisi, ja välittäisi miehestä, mutta arpaonni ei minua suosinut. Mies oli ihan hirveissä anopin ostamissa rytkyissä silloin, kun miehen kanssa ekaa kertaa tapasimme. 

Huom! Jos joku on ostamassa miehelleen nyt yöllä myyntiin tulleen uudeen pleikkarin, voitte tarpeen vaatiessa lahjoa/kiristää miestä sillä.

38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan