Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puette miehenne näillä keleillä?

Vierailija
28.11.2013 |

Ei suostu laittamaan kumisaappaita eikä pipoa. Melkoista taistelua joka aamu meillä tämä. Hanskojaankin hukkaa jatkuvasti. Työpaikan pomo sanoi, että yleinen ongelma tämä, lakeerikengissä ovat kuulemma vaan ulos menossa He ovat siellä henkilöstöpäällikön kanssa ihan väsyneitä, kun pitäisi 15 miestä saada laittamaan asianmukainen vaatetus, ja kaikki kerralla lähdössä. Hirveä kiukuttelu kuulemma jokaiselta. Muilla samoja ongelmia? 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 01:07"]

38 meillä käytetään ruskovillan kauluria vink vink. Helppo käyttää, mutta muista nimikoIda, naapurin Paavon kaulasta olen kahdesti hakenut, kun sille ei Sirpa osta omaa vaikka on pyytäny. No jospa pukki toisi.

[/quote]

Noilta Sirpan kaltasilta ihmisiltä pitäis ottaa mies pois!

Vierailija
42/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli soittaa miestensuojeluun kun näitä joitain kommentteja lukee.:/ Kannattaako sitä miestä hankkia jos ei siitä jaksa huolehtia? Eihän sen nyt herranjestas sentään voi olettaa ymmärtävän mitä laittaa päälle kylmenevillä säillä, kyllä naisen pitää ottaa huolehtiakseen ettei mies vallan kylmety ulkona temmeltäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava keskustelu. Varmasti joo hauskaa heittää läppää - kuvitelkaapa tilanne jossa miehet puhuisivat naisistaan samaan sävyyn niin johan olisitte ulisemassa millaisia seksistisikoja miehet osaavat olla. Kuvottavat femakot, säälin niitä jotka teidän miehiksi joutuvat.

Vierailija
44/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla kun ostettiin punaiset ulkovaatteet niin mies on jo pukeutunut ja tepastelee ylpeana uudessa toppapuvussa reilusti ennen auringonnousua joka paiva kun on niin innoissaan, punaisesta tykkaa. Taalla onkin paljon uusia kavereita joita taapertelee tuolla ulkosalla uusissa toppavaatteissa, punaista heillakin.

Vierailija
45/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 03:21"]

Oksettava keskustelu. Varmasti joo hauskaa heittää läppää - kuvitelkaapa tilanne jossa miehet puhuisivat naisistaan samaan sävyyn niin johan olisitte ulisemassa millaisia seksistisikoja miehet osaavat olla. Kuvottavat femakot, säälin niitä jotka teidän miehiksi joutuvat.

[/quote]

Olen miesvaltaisella alalla ja käynyt kaksi koulua, mm. insinööriksi opiskellut, sellaisessa luokassa, jossa on naisten ja miesten suhde 1/10. Läsnäolooni totuttiin, eikä paljon kaunisteltu juttuja. Et varmaankaah halua kuulla, millaiseen sävyyn he muijistaan puhuivat. Työpaikoilla miehet on vähän varovaisempia, mutta kyllä sitä miesvaltaisella työpaikallakin melkoista läppää kuulee. Femakot, olet varmaan herkkähipiäinen mies? En ole naisten kuullut käyttävän tuota sanaa, mutta miesten olen. 

Vierailija
46/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jo toteutettua omatoimisesti hanskoihin, kaulaliinan ja pipoon sekä goretex-kenkiin. Seuraavana on vuorossa heijastin. Oon nyt ostanut kolme erilaista kivaa kuvioheijastinta, joista saa sitten valita kivoimman päivän fiiliksen mukaan. Silti joutuu välillä lahjomaan ja uhkailemaan.

Vierailija
47/57 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vahtimassa ja sitomassa kengännaruja kun mies lähtee ulos. Olen sitten ilmeisesti löytänyt harvinaisuuden, joka pärjää arkiasioissa itsekin.

Vierailija
48/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisivat jo nämä pakkaset! Aina kun laitan miehen päiväunille ulos, niin on ihan jäässä, kun kauluria ja pipoa ei voi laittaa, kun kellään kavereillakaan ei ole. En jaksaisi tapella asiasta enää, mutta kun mies ei saa nukuttua sisällä päikkäreitä ollenkaan.

Vierailija
49/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti joku akaton onneton. Kyllä minuakin harmittaisi kun näkisin, kuinka hyvin toisten vaimot hoitavat miehiään.

Mitäs jos menisit vain iloisena toisten seuraan, olen varma että sinullekin löytyisi huolehtiva vaimo josset olisi niin myrtsi. Tsemppiä!

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 03:21"]

[/quote]

Vierailija
50/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie piikille,ei tuosta ole eläjäksi:/

Vierailija
51/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina rinpuilee kun yritän laittaa kurahanskat käteen ja sitten aina itkee kylmästä kun tassut kastuu. Kellään sama, mikä neuvoksi?

Vierailija
52/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä täytyy kommentoida katkerana, että minun vaimoni ei juuri koskaan laita esimerkiksi sukkia minulle valmiiksi, eikä kerro täytyykö laittaa talvi- vai välikausitakki päälle. Kyllähän nämä on armeijassa opetettu, mutta ei kukaan voi muistaa yli 10 vuotta näitä asioita.

Tänäänkin jotkut katsoivat pitkään, kun olin laittanut villasukat kenkien päälle, etteivät rakkaat Reino-kengät kylmety. En voinut millään muistaa, että villikset kuuluvat kenksujen sisään. Miksi vaimoni ei sanonut aamulla mitään? Eikö hän välitä minusta enää?

Vierailija
53/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija on laittanut kesä vehkeet piiloon jonnekin paitsi housut?

Ohuissa kesähousuissa joudun töihin lähtemään vaikka on tosi kylmä aamulla ja hanskat unohtuu tosi usein kotiin, töihin, kauppaan, baariin tai jonnekin.

Kenkiä ei ole kuin yhdet, loput on varmaan jossain piilossa?? , mutta niissä on vetoketju sivussa ei tarvitse pyytää apua nauhojen kanssa.

Vaikka tulen aivan jäässä kotiin ei muija edes suostu lämmittämään minua, miksi?

Naapurin pirjo on usein auttanut riisumaan märät ja/tai jäiset vaatteet pois ja lämmittänyt omalla ruhollaan minua, sen mielestä pitää heti mennä sänkyyn peiton alle ettei vaan vilustu pahemmin, lisäksi on joskus laittanut kuumaa teetä ja siihen tummaa rommia, sillä lähtee veri kiertämään oikeissa paikoissa pirjon mielestä, tosi mukava naapurin täti, vaimon pitäisi ottaa hänestä kyllä mallia.

Vierailija
54/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aiemmin ihan vain minun kanssani kotona. Silloin hän ei oikein suostunut käyttämään mitään vaatteita. Möllötti vain alushousuissaan kun koitin ehdottaa että pukisi sievät miestenvaatteet päälleen. Mutta nyt kun hän meni hoitoon päiviksi työpaikalle, tilanne on parantunut huomattavasti. Miehen pomo antoi hänelle ihan talvihaalarin ja kun kaikki muutkin miehet käyttävät samanlaista haalaria, mieskin suostuu pukemaan sen päälleen. Kotihoito ei siis kaikille ole paras ratkaisu. Tuleehan miehelle kyllä kauhean pitkiä päiviä siellä työssä, joten ymmärrän etteivät kaikki halua miestään töihin laittaa. Pukeutumisongelmaan se auttoi ainakin meillä tosi hyvin.

Vierailija
55/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, Nainen ei suostu laittamaan itse pyydystämääni puolikasta metsäkukkoa päähänsä vaikka se olisi hirmu lämmin! Poistin emännälle hyvää hyvyyttäni myös iso-äitini hylkeenpyynti haalarin! Niillä sitä kuulkaas sodastakin selvittiin. Kesällä koitin laittaa 3cm minihametta, ja itse tekemääni pärehattua, oli törkeen komia! On se ihme nirppanokka tuo emäntä, ku miäs ei  saa pukkee naisen päälle mitä haluaa..

Ps: mitä jos antasitte vaik miehen itte pukea? Jos ei osaa ni oppikoot kantapään kautta?

Vierailija
56/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa jotain kivoja hanskoja? Kun työpaikalla on joka ukolla samat hanskat ja sit menee aina sekasin ja vaikka on laitettu nimi mutta on aina vähintään 3 saman nimistä töissä! Eilenkin otti vahingossa liian pienet hanskat kun oli saman näköset, ja omia ei tietenkään löydy enää mistään..

Vierailija
57/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen yrittänyt ehdottaa miehelle, että kannattaisi laittaa pitkät kalsarit, mutta se vaan jaksaa vastustella niitä. Toppahousujen kanssa on vielä vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi