Tiedätkö yhtäkään upeaa naista jolla on kauhea mies
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:16"]
Tiedän useita upeita miehiä, joilla on pyylevä ja ilkeäluontoinen nainen.
[/quote]
Samoin, naisella myös mt-ongelmia.
Mikähän miehiä pitää kiinni ilkeissä naisissa? Eivät osaa päästää irti vai ovat heikkoja? Tai sitten nämä mt-häiriöiset ovat sen verran massasta erottuvia, että miehet rakastuvat siihen erilaisuuteen? Tai mt-häiriöt tulevat vasta iän myötä?
Minulla on upea mies (joka on laiska paska tosin) ulkoisesti, melkein kaksimetrinen huippu-urheilija. Itse olen yksi vittu, hieman ylipainoinen ja hän on todella rakastunut. Olen itse jättänyt hänet jo kerran koska on liian nössö ja paska, mutta hyvännäköinen ja hyvä sängyssä :D
Ai niin joo tässä kysyttiin upeaa naista ja paskaa miestä? No yhen avioparin tiedän, mies näyttää sikalasta nousseelta hirviöltä, kun taas nainen on tumma kaunotar. Luonteet vetivät yhteen ja ovat nyt onnellisia! Miehen isäkin ihmetteli että onpas pojan naamalla saatu kaunis tapaus.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:45"]
Niin siis te ootte upeita omasta mielestänne.
[/quote]
Kaikki naisethan on.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:51"]
Mikähän miehiä pitää kiinni ilkeissä naisissa? Eivät osaa päästää irti vai ovat heikkoja? Tai sitten nämä mt-häiriöiset ovat sen verran massasta erottuvia, että miehet rakastuvat siihen erilaisuuteen? Tai mt-häiriöt tulevat vasta iän myötä?
Minulla on upea mies (joka on laiska paska tosin) ulkoisesti, melkein kaksimetrinen huippu-urheilija. Itse olen yksi vittu, hieman ylipainoinen ja hän on todella rakastunut. Olen itse jättänyt hänet jo kerran koska on liian nössö ja paska, mutta hyvännäköinen ja hyvä sängyssä :D
[/quote]
Sinä se et ansaitse yhtään ketään. Toivon tosissani että asenteesi kosahtaa omaan nilkkaasi niin että tuntuu loppuelämäsi ajan.
Tiedän. Entinen pomoni ja hänen ihastuttava vaimonsa. Vaimo on todella kiva, aina ystävällinen, paljon hyvää aikaan saava. Mies...no mä sain aikoinaan useammankin naisen, mm. sisareni, vihat niskoilleni, kun menin sanomaan, et siinä se on varsinainen narsistin perikuva. Mies, joka näkyi ja kuului, akat aivan mehuina. Mä olin tosiaan hänen alaisensa ja ehkä sen takia näin sen toisen puolen: kammottava, tyhjyyttään kumiseva, korkeintaan 5-vuotiaan tasolla tunne-elämältään. Ja kappas, kappas vuosien ja melkoisen katastrofin jälkeen, hemmo määriteltiin ihan virallisestikin luonnehäiriöiseksi. Tajusin sentään olla sanomatta, et mitäs mä sanoin...besserwisser kun sorrun usein olemaan, a-hole tiedän, oli kuitenkin niin huono tilanne, ettei elvistelyt oikein istunut.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 19:02"]
Tiedän montakin tapausta. Myös toisin päinkin.
Ja ap:n pointti oli?
[/quote]
Mistähän tuo miinus tuli? Haluan vain tietää että miksi ap kyselee tälläistä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 19:04"]
Tiedän. Entinen pomoni ja hänen ihastuttava vaimonsa. Vaimo on todella kiva, aina ystävällinen, paljon hyvää aikaan saava. Mies...no mä sain aikoinaan useammankin naisen, mm. sisareni, vihat niskoilleni, kun menin sanomaan, et siinä se on varsinainen narsistin perikuva. Mies, joka näkyi ja kuului, akat aivan mehuina. Mä olin tosiaan hänen alaisensa ja ehkä sen takia näin sen toisen puolen: kammottava, tyhjyyttään kumiseva, korkeintaan 5-vuotiaan tasolla tunne-elämältään. Ja kappas, kappas vuosien ja melkoisen katastrofin jälkeen, hemmo määriteltiin ihan virallisestikin luonnehäiriöiseksi. Tajusin sentään olla sanomatta, et mitäs mä sanoin...besserwisser kun sorrun usein olemaan, a-hole tiedän, oli kuitenkin niin huono tilanne, ettei elvistelyt oikein istunut.
[/quote]
Siis mitä?
Tunnen muutamia. Yhdessä tapauksessa naisen kärsivällisellä työllä haisevasta, ylipainoisesta, kaljaa kittaavasta, sohvalla makaavasta rumiluksesta vähä vähältä kuoriutui ihan kunnon mies. Paino putosi, tyyli siistiytyi, alkoholinkäyttö jäi pois ja tilalle tuli kulttuuri- ja liikuntaharrastuksia. Ilmeisesti siis miehen perusluonne oli kunnossa.
Toinen tapaus on kyllä aika toivoton; noin 30-v kouluttamaton ääliö, suomileijonakorujanari, jolla naama kuin sialla, paitsi aknella koristeltuina. Väkivaltaisen oloinen, kuvottava tapaus, ainoa hyvä puoli on salilla treenattu kroppa (jos sitä erityisesti pitää hyvänä puolena). Vaimonsa on aika kaunis, koulutettu ja fiksu, mutta onneksi pystyy pitämään puolensa. Silti ihmettelen, miten hän jaksaa tuota k*sipäätä katsella, ilmeisesti se on vaan tolkuttoman hyvä sängyssä.
Valitettavasti tiedän.
Hyvä ystäväni, hyvin kouluttautunut. Tekee työtä jossa paljon vastuuta ja hyvä palkka. Kaunis ja älykäs. Hänellä on paljon ystäviä ja lapsetkin tykkää hänestä. Kerta kaikkiaan rakastettava ihminen.
Miehensä sen sijaan on täysi luuseripaska. Ei töitä, raha-asiat retuperällä. Laskut kiertää vähintään perintätoimiston kautta, moni menee ulosottoonkin. Rahaa löytyy kuitenkin aina ryyppäämiseen. Joka viikonloppu lähiräkälässä niin päissään että tuskin pystyssä pysyy. Mies ei edes tervehdi jos ystäväni kavereita menee käymään, istuu vain sohvalla ja tuijottaa telkkaria. Saattaa urahtaa sohvalta että keitäppä vaimo kahvit (sitäkään ei itse kehtaa tehdä). Ei tee kotitöitä, koskaan. Roskien vieminenkin on ylitsepääsemättömän vaikeaa, vaikka olisi lähdössä kauppaan ja menisi ihan roskiksen ohi. Kaiken tämän päälle ei ole edes komea. Sänkytaidoistaan en tiedä enkä välitä koskaan ottaakaan selvää. Edes kysymällä ystävältä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:12"]
En taida tietää.
[/quote]
Siinä mielessä otan sanani takaisin, nyt kun aloin asiaa vielä miettimään, että tiedän upeita naisia, joiden miehet ovat erittäin valmiita pettämään. Ja pidän sellaisia miehiä kauheina. Osa on tiettävästi pettänytkin.
Ystävälläni on ollut useampikin kauhea mies, monella tavoin kamalia. Yksi oli ulkonäöltään sellainen etten olisi kuuna kullanvalkeana olisi kuvitellut kauniin ystäväni sellaiseen retkahtavan, mies oli pisamanaamainen, kikkara punapää, liikemies tosin, että osasi pukeutua ja myös käyttäytyä. Jälkeenpäin sainkin tietää että miehen "fyysisyys" oli ollut jotain erityistä.
Tätä ennen ystäväni seurusteli miehen kanssa, joka oli myös liikemies, en tätä ollut tavannut. Kerran sitten yksissä bileissä yksi humalainen mies tarttui rintavarusteeseeni kiinni, ja selitteli olevansa menossa naimisiin upean naisen kanssa, muttei ollut saanut tältä ja halusi vähän villiä menoa, selvisi että tämä mies oli juuri ystäväni miesystävä. Kerroin ystävälle ja hän soittikin miehelle ja sanoi haluavansa esitellä parhaan ystävänsä tälle miehelle, sanomattakin selvää, kun näimme, miehen kuvitelmat tulevaisuudesta karisivat, ystäväni ei onneksi ollut kokenut ihan olevansa vielä menossa naimisiin, vaikka miehen sukukin siitä oli vihjaillut.
Kolmas esimerkki oli taasen ihan ok-näköinen ja liikemies hänkin, he saivat lapsiakin yhdessä, mutta mies örvelsi humalassa ja kaveri ei halunnut jakaa loppuelämäänsä.
Upea nainen, mutta erilailla "kauheita" miehiä.
[/quote]
Miten huippu-urheilija voi olla laiska-paska? En ihan usko, että korkealle tasolle etenkään urheilussa päästäkseen voi olla laiska, ellei kyse sitten ole jostain ammunnasta, rallista tai pesäpallosta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:19"]
[/quote]
Miten huippu-urheilija voi olla laiska-paska? En ihan usko, että korkealle tasolle etenkään urheilussa päästäkseen voi olla laiska, ellei kyse sitten ole jostain ammunnasta, rallista tai pesäpallosta.
[/quote]
Voihan se olla laiska paska kaikessa muussa, kuten kotitöissä. Kuvittelee että kun hän nyt on tälläinen suuren tason urheilija niin kaikki muu hoituu kuin manulle illallinen.
[/quote]
Onko teillä lapsi? Saatan tietää sut. Miehes nimi alkaa A-kirjaimella.
Juu tiedän. Minä itse!