Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset käyttäytyvät alistuneesti miestensä seurassa?

Vierailija
24.09.2020 |

Juuri case in point tänään ruokakaupassa. Pitkä, sporttinen ja itsevarman oloinen kaunis nainen. Mutta kun gorillamainen mies tuli rinnalle hartiat leveällä ja rintakehä koholla, nainen väänsi kroppaansa ihme mutkalle ja muuttui jonkinlaiseksi pikkulapsen ja puudelin yhdistelmäksi joka seurasi miestä kuin tämä olisi ohjannut sokeaa myrskyn läpi.

Miksi niin monet naiset haluavat olla passiivisia seuraajia jotka vain kainosti katselevat iestä ylöspäin, ihaillen tämän kookkuutta ja kyvykkyyttä?

Missä aidosti vahvat naiset?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat odottaa tähän tietynlaisia vastauksia.

Vierailija
2/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään nuoren kantismiehen aasialaistaustaisen naisen kanssa. Nainen käveli miehen vieressä pää painuksissa sanomatta mitään. Ajattlin palstamiestä onnensa kukkuroilla kun on nöyristelevän o, rjansa saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään nuoren kantismiehen aasialaistaustaisen naisen kanssa. Nainen käveli miehen vieressä pää painuksissa sanomatta mitään. Ajattlin palstamiestä onnensa kukkuroilla kun on nöyristelevän o, rjansa saanut.

Luulen että monet palstamiehet ovat miehiä jotka toivoisivat vähän topakampaa naista joka tekee aloitteen ja ottaa ohjat käsiinsä. Naiset eivät tuollaista halua.

Vierailija
4/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu. Sen kun tietäisi. Itselläni oli ainakin joskus tuo ominaisuus. En ole enää viitsinyt ruveta parisuhteeseen etten kadota itseäni. Kai se miehen miellyttäminen jotenkin vaatii muuttumista aivokääpiöksi. Minullakin on matala ääni, mutta se muuttuu piipittäväksi ja lässyttäväksi. Olen siis täydellinen aivosyöpä seuralaisena. Sen on vain huomannut että jos on oma itsensä niin miehet on agressiivisia ja alkaa kilpailla. Se on ikävää. Olisi niin kiva kun kaikki olisi sopuisasti.

Vierailija
5/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Me ollaan vähän vanhempia, et edes näe meitä naisina. Ei puudeloida.

Vierailija
6/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvattu. Sen kun tietäisi. Itselläni oli ainakin joskus tuo ominaisuus. En ole enää viitsinyt ruveta parisuhteeseen etten kadota itseäni. Kai se miehen miellyttäminen jotenkin vaatii muuttumista aivokääpiöksi. Minullakin on matala ääni, mutta se muuttuu piipittäväksi ja lässyttäväksi. Olen siis täydellinen aivosyöpä seuralaisena. Sen on vain huomannut että jos on oma itsensä niin miehet on agressiivisia ja alkaa kilpailla. Se on ikävää. Olisi niin kiva kun kaikki olisi sopuisasti.

Eikös tuo ole yleinen ongelma?

Et haluaisi kadottaa itseäsi ja päätyä miehen cheerleaderiksi, mutta toisaalta et syty miehistä joiden kanssa voisit olla oma itsesi.

Vierailija
7/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eikös se ole yleisempää juuri toisinpäin?

Niillä pariskunnilla jotka käyttäytyvät ap:n kuvailemilla tavoilla, ei taida olla suomi tai ruotsi kotikielenä.

Vierailija
8/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et haluaisi kadottaa itseäsi ja päätyä miehen cheerleaderiksi, mutta toisaalta et syty miehistä joiden kanssa voisit olla oma itsesi.

Tämä.

Naisten dilemma. Haluttaisiin olla vahvoja ja itsenäisiä, mutta vaitso sanoo etä alistuminen miehelle on seksikkäintä.

Vierailija
9/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eikös se ole yleisempää juuri toisinpäin?

Niillä pariskunnilla jotka käyttäytyvät ap:n kuvailemilla tavoilla, ei taida olla suomi tai ruotsi kotikielenä.

Ruotsi niillä on kotikielenä. Niissä perheissä määrää nainen.

Vierailija
10/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otat sä naiselta pataan "?

Vierailija
11/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kumma piirre haluta olla alistettu parisuhteessa. Jos näin ei käy alkaa uuden etsintä

mies52v

Vierailija
12/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Naisten dilemma. Haluttaisiin olla vahvoja ja itsenäisiä, mutta vaitso sanoo etä alistuminen miehelle on seksikkäintä.

Joidenkin naisten. Monet aidosti voimakastahtoiset tajuavat jo nuorena, ettei suhteesta toisen dominoivan persoonan kanssa tule kuin jatkuvaa riitelyä. Nämä naiset eivät halua tai oikein edes osaa alistua.

Vierailija
13/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta aasialaisia on kaksi kolmasosaa koko planeetan väestöstä. Jos et kansallisuutta paremmin tunnista, niin sano edes vaikka itä-aasialainen, kaakkois-aasialainen tms. Esimerkiksi venäläiset, israelilaiset, arabit, turkkilaiset jne. ovat aasialaisia, mutta olen melko varma että et kuvailisi heitä sanalla "aasialaistaustainen" ulkonäkönsä perusteella.

Vierailija
14/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Joidenkin naisten. Monet aidosti voimakastahtoiset tajuavat jo nuorena, ettei suhteesta toisen dominoivan persoonan kanssa tule kuin jatkuvaa riitelyä. Nämä naiset eivät halua tai oikein edes osaa alistua.

Miksi jomman kumman pitäisi olla "dominoiva"? Roolileikit erikseen, mutta kyllä minä puolisoni ainakin olemme ihan normaaleita tasa-arvoisi ihmisiä, ihan samalla tavalla kuin vaikka kavereiden ja kollegoiden kanssa ollaan tasa-arvoisia. Ei parisuhteen tarvitse olla mitään valtapeliä.

Vierailija
15/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemäsi nainen ei ole vielä tullut äidiksi. Kokemukseni mukaan äitiys tekee naisesta vahvan. Silloin alkaa suhteetkin kaatua, koska miehet harvemmin kokee samantyyppistä kasvua ihmisenä, kun nainen äitiyden myötä.

Vierailija
16/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa kaikki naiset alistavat miehiään, ja se on ihan perseestä. Minunkin minimunainen vätys, siivoaa ja laittaa kaikki ruuat, itse en ole kymmennen vuoteen laittanut tikkua ristiin. Ankeinta on seksi ”miehen” kanssa joka ei OTA vaan vinkuu naiseltaan toimintaa. Käytän kaikki päiväni kunnon alfauroksidta unelmointiin.

17/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen huomannut, että ne naiset, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, ovat alistettuja parisuhteissaan, he eivät osaa arvostaa itseään ja ajattelevat, etteivät kelpaa kenellekään paremmalle miehelle, mutta eivät myöskään halua elää sinkkuna.

Vierailija
18/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se mies on alistanut sitä naista ja siksi naisesta kilttinä rakastuneena tulee alistunut. Nuorella naisella itsetunto vasta kehittyy, ellei ole jo. Joku voisi rohkaista nuoria naisia etteivät alistu jonkun keskenkasvuisen jolpin orjaksi.

Vierailija
19/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suvussa kaikki naiset alistavat miehiään, ja se on ihan perseestä. Minunkin minimunainen vätys, siivoaa ja laittaa kaikki ruuat, itse en ole kymmennen vuoteen laittanut tikkua ristiin. Ankeinta on seksi ”miehen” kanssa joka ei OTA vaan vinkuu naiseltaan toimintaa. Käytän kaikki päiväni kunnon alfauroksidta unelmointiin.

Etsi ittelles Nietzeläinen mies:

Menetkö naisen luo? Ota ruoska mukaasi.

Vierailija
20/44 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin sitä, että haluaa nostaa sitä miestä, että se olisi mies. Eli menee tarpeeksi alas itse, että toinen voi kokea itsensä miehekkääksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi