Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset käyttäytyvät alistuneesti miestensä seurassa?

Vierailija
24.09.2020 |

Juuri case in point tänään ruokakaupassa. Pitkä, sporttinen ja itsevarman oloinen kaunis nainen. Mutta kun gorillamainen mies tuli rinnalle hartiat leveällä ja rintakehä koholla, nainen väänsi kroppaansa ihme mutkalle ja muuttui jonkinlaiseksi pikkulapsen ja puudelin yhdistelmäksi joka seurasi miestä kuin tämä olisi ohjannut sokeaa myrskyn läpi.

Miksi niin monet naiset haluavat olla passiivisia seuraajia jotka vain kainosti katselevat iestä ylöspäin, ihaillen tämän kookkuutta ja kyvykkyyttä?

Missä aidosti vahvat naiset?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tulla seuraamaan minua ja minun mieheni kauppareissua. Saat katsella miestä, joka tallustelee täysin tahdottomana ja passiivisena vaimonsa perässä ostoskoria kantaen. Ja on tyytyväinen.

Minun ex oli myös tuollainen. Oli tyytyväinen. Minä en kun aivan kaikki oli minun vastuulla. Hän oli jonkunlainen hengetön perässä vedettävä.

Vierailija
42/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi aristella muita ihmisiä tai lähinnä muiden katseita. Jos kaupassa ei olisi muita kuin vain mies ja nainen niin todennäköisesti nainen olisi itsevarman oloinen myös miehensä kanssa. Tätä tukee se, että nainen on yksinään itsevarman oloinen. Alistettu nainen olisi yksinäänkin onnettoman näköinen. Jotkut pelkäävät muitten katseita, ilkeitä, töykeitä katseita. Ja ovat sen takia näkymättömiä ja katsovat maahan.

Mutta ap:han kirjoitti että nainen oli kaupassa itsevarman näköinen, kunnes gorillamies tuli rinnalle ja sitten alkoi käyttäntymään alistuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kaksi eri asiaa millaisia miehiä naisilla on ja millaisia miehiä he haluaisivat.

Monellakin naisella voi olla mies joka kävelee perässä, mutta kuinka moni nästä naisista oikeasti haluaisi ottaa sen roolin jossa nainen johtaa joukkoa?

No ei tietysti yksikään, sehän on nyt itsestään selvää.

Kuka nyt haluaisi parisuhteen jossa toinen on johtaja ja toinen perässävedettävä???

Ei kun hetkinen, aika monikin nainen haluaisi. Nimittäin silloin kun se johtaja on mies...

Vierailija
44/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ainakin olen huomannut, että ne naiset, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, ovat alistettuja parisuhteissaan, he eivät osaa arvostaa itseään ja ajattelevat, etteivät kelpaa kenellekään paremmalle miehelle, mutta eivät myöskään halua elää sinkkuna.

Äläpä yleistä. Alkoholistiperheen tyttäret on yleensä hyvinkin vahvoja ja omaa hurjan hoivavietin. Heidän miehensä on usein vähän nöhveröitä.

Minä olen välillä väkivaltaisesti käyttäytyneen ja ilkeilevän alkoholisti-isän tytär ja äitini alistui isän tahtoon. Mulla on ollut pitkään huono itsetunto, välillä on vieläkin ja olen ollut liian kiltti ja pyrkinyt miellyttämään. Nykyään en enää siedä mitä tahansa. Että meitä on moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi