Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eläimet pitävät joistakin ihmisistä niin paljon?

Vierailija
24.09.2020 |

Tiedättekö niitä ihmisiä, joiden lähelle omat ja muidenkin lemmikit hakeutuu selkeästi eniten. Seuraavat minne hän menee ja tarjoavat mahaansa rapsutettavaksi. Millaisista ihmisistä esim kissat ja koirat tykkäävät?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat eivät pidä hössöttävistä ihmisistä. Ihminen joka osoittaa huomaavansa muttei tungettele. Sellaisen tykö kissa tulee.

Ainakin meidän kissa selvästi suhtautuu eri tavoin eri ihmisiin. Toisten edessä heittäytyy heti rapsutettavaksi mutta toisille kääntää selkänsä ja poistuu.

Vierailija
22/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä eläimet pitävät niistä ihmisistä, jotka niiden näkökulmasta eivät käyttäydy ja elehti arvaamattomasti tai pelottavasti. Myös ihmisen haju voi miellyttää tai olla miellyttämättä eläintä.

Myös ääni on merkittävä tekijä. Kimittäjä tuskin vetää eläimiä puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon allerginen ja siksi yritän vältellä eläimiä. No ne sitten aistii sen ja tulee luo. Ne arimmatkin kissat tunkee mun syliin esim. juhlissa, vaikka muita välttelevät.

Toisaalta näytän varmaan myös kiltiltä, koska lapsetkin hakeutuu aina just mun seuraan.

Ne yrittää siedättää. 

Vierailija
24/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat eivät pidä hössöttävistä ihmisistä. Ihminen joka osoittaa huomaavansa muttei tungettele. Sellaisen tykö kissa tulee.

Ainakin meidän kissa selvästi suhtautuu eri tavoin eri ihmisiin. Toisten edessä heittäytyy heti rapsutettavaksi mutta toisille kääntää selkänsä ja poistuu.

Voi olla ettei muuten vaan ollut sopiva hetki kosketukselle. 

Vierailija
25/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole hyvä ihmisten kanssa. En ole mikään mulkku tai käyttäydy huonosti, mutta en vain osaa olla monienkaan ihmisten seurassa omana itsenäni. Sen sijaan eläinten kanssa olen aina ollut erittäin luontevasti. Koen että osaan "lukea" eläimiä niin helposti, eikä se varmaan ole kaikille yhtä helppoa. Kaikkien sukulaisteni eläimet rakastavat minua (hyi kuulostaa kamalalta itsekehulta, mutta niin se vain näyttää olevan).

Mäkin olen vähän samanlainen, tosin ristiriitoja ihmisten kanssa tulee myös sen lisäksi, etten ole hyvä sosiaalisesti. Mutta eläimet kyllä tykkää musta kuitenkin, vaistoavat varmaan sen, että pidän niistä enkä kuitenkaan ole pahantahtoinen pohjimmiltani, vaikka itselläni ei joidenkin ihmisten kanssa aina helppoa olekaan. Eräänkin ihmisen koira eräänä kesänä tuli jalkoihin istumaan, eikä kuulemma yleensä niin tee, varsinkaan uuden ihmisen kanssa, vaan on varautuneempi. Kyllä ne eläimetkin kaikkea vaistoaa kuitenkin...

Vierailija
26/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilö joka saa vieraankin koiran luottamuksen melkeinpä aina. Itse en muista, mutta isovanhemmillani oli hieman arvaamaton koira joka oli purrut omiakin ihmisiä. Minuun koira kiintyi ja seurasi joka paikkaan. Kukaan vieras ei saanut lähestyä minua etteikö se murissut ja näyttänyt hampaita. Hiljattain minulla oli tuttavan koira hoidossa kaksi viikkoa. Koira ei olisi millään lähtenyt omistajansa mukaan, kun sitä tultiin hakemaan. Omistaja oli hieman mustasukkainen ja väitti, että olen antanut sille herkkuja ja hemmotellut koiraa. Näinhän ei ollut vaan olin koiran kanssa ihan omana itsenäni.

Vierailija
27/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilö joka saa vieraankin koiran luottamuksen melkeinpä aina. Itse en muista, mutta isovanhemmillani oli hieman arvaamaton koira joka oli purrut omiakin ihmisiä. Minuun koira kiintyi ja seurasi joka paikkaan. Kukaan vieras ei saanut lähestyä minua etteikö se murissut ja näyttänyt hampaita. Hiljattain minulla oli tuttavan koira hoidossa kaksi viikkoa. Koira ei olisi millään lähtenyt omistajansa mukaan, kun sitä tultiin hakemaan. Omistaja oli hieman mustasukkainen ja väitti, että olen antanut sille herkkuja ja hemmotellut koiraa. Näinhän ei ollut vaan olin koiran kanssa ihan omana itsenäni.

Vierailija
28/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura. 

Zinc

Mulle on pari kertaa sanoneet koiran omistajat, että tuo mun koira ei ole hyväksynyt ketään muuta ulkopuolista ihmistä.

Yksi jäi kerran monttu auki katsomaan, kun sen koira tuli rapsutettavaksi.

Huomasin kyllä vielä sen ilmeenkin ;)

Vierailija
29/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teorian mukaan ne ihmiset joista eläimet tykkää, haisee eläimeltä. Tuntuu eläimestä tutulta ja rauhoittavalta.

Vierailija
30/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen kun kerran bussissa vieressä istui pieni koira omistajineen ja tää koira meni makuulleen ja tuli kiinni mun reittä vasten ja vaikka omistaja yritti nykiä sitä pois itseään päin niin koira asettui aina takaisin reiteni viereen :D en tiedä miksi, mutta oli kyllä ihana.

Vierailija
31/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen kun kerran bussissa vieressä istui pieni koira omistajineen ja tää koira meni makuulleen ja tuli kiinni mun reittä vasten ja vaikka omistaja yritti nykiä sitä pois itseään päin niin koira asettui aina takaisin reiteni viereen :D en tiedä miksi, mutta oli kyllä ihana.

Koirakuiskaaja siis.

Vierailija
32/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukat ja mukulat lyöttäytyy aina yksiin mun kanssa. Johtuu kai siitä että pidän molemmista aidosti. Olen myös hyvä lukemaan sanatonta viestintää ja annan muille tilaa.

Vierailija
33/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tykkää hulluna lemmikit ja monet villieläimet. Outoa sinänsä, en pidä suoriltaan mistään eläimestä, jos en pääse synkkaan sen luonteen kanssa. En fanita mitään lajia, haluan tutustua yksilöön, mutta kunnioitan kaikkia eläviä olentoja.

Vierailija
34/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se empatiakyky. Eläimet vaistoaa kyllä kuka on aito ja kiltti  ja kuka ei. Koirat nyt on niin miellyttämisenhaluisia, että ne tykkää yleensä lähes kaikista, mul*uistakin. Voi niitä höpöjä.

Vierailija
35/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoksi tiedän yhden miehen jota koirat tuntuvat suorastaan kammoavan. Sitä on purrut niin hyvin koulutettu metsästyskoira kuin pieni sylikoirakin. Oma nyt jo edesmennyt koirani ei myöskään päästänyt tyyppiä isäni naisystävän lähelle, vaan lähestyttäessä asettui väliin ja paljasti hammasrivistönsä. Sellaista käytöstä en ollut nähnyt ikinä siltä koiralta, enkä nähnyt ikinä sen jälkeenkään.

En itsekään pidä tuosta henkilöstä, siinä on jotain kummallista.

Vierailija
36/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran parisen sataa lokkia laskeutui taivaalta kadulle eteeni riviiin osoittamaan kunnioitustaan.

:D

Vierailija
37/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorempi lapsi. Kaikkien eläinten suosikki. Pahimmat näykkivät räksytkin ovat välittömästi rakastuneita. Poika on vauhdikas, mutta tosi hyväntahtoinen ja lempeä. Erittäin eläinrakas.

Vierailija
38/64 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tuollainen ihminen. Minun mielestä se on lahja itse Jumalalta. Eli myös erityisherkkyys minussa saa sen aikaan.

Vierailija
39/64 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin pystyy haistamaan ajatukset, ja tekemiset. Koska olet kiinnostunut eläimistä, ja haluat niille pelkkää hyvää - tuoksutkin niiden mielestä hyvältä. Onko se endorfiini, vai mikä, mutta sama mulla. Tulee koko ajan väärinkäsityksiä ihmisten kanssa, mutta eläinten kanssa tulen aina toimeen.

Vierailija
40/64 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran parisen sataa lokkia laskeutui taivaalta kadulle eteeni riviiin osoittamaan kunnioitustaan.

Nytpä sen hokasin, ehkä olen itsekin oikea eläinkuiskaaja. Usein ylilentävät lokit antavat kunnian oikein sataa niskaani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan