Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eläimet pitävät joistakin ihmisistä niin paljon?

Vierailija
24.09.2020 |

Tiedättekö niitä ihmisiä, joiden lähelle omat ja muidenkin lemmikit hakeutuu selkeästi eniten. Seuraavat minne hän menee ja tarjoavat mahaansa rapsutettavaksi. Millaisista ihmisistä esim kissat ja koirat tykkäävät?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös kissat ole tutkitusti toisista ihmisistä pitäviä ja eivät "siedä" toisia. Tuttavanaisellani oli 2 kissaa, toinen ei suostunut istumaan sylissäni, hyppäsi heti pois, toinen jäi tyytyväisenä syliini.

Varmaan joo. Meidän naapurilla on kaksi kissaa, joista toinen karkailee säännöllisesti meille eikä halua lähteä, kun taas toinen ei edes noteeraa. 

Vierailija
62/64 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon allerginen ja siksi yritän vältellä eläimiä. No ne sitten aistii sen ja tulee luo. Ne arimmatkin kissat tunkee mun syliin esim. juhlissa, vaikka muita välttelevät.

Toisaalta näytän varmaan myös kiltiltä, koska lapsetkin hakeutuu aina just mun seuraan.

Ystäväni on kissoille allerginen ja siksi välttelee niitä ja suhtautuu niihin välinpitämättömästi. Ja joka ikisessä kissataloudessa minne hän menee kissa istuu kohta hänen sylissään...

Sen tähden, että kissat tykkää ihmisistä, jotka ei ole niiden kimpussa ja vaadi huomiota.

Ehkä ne arvelee, että siinä mene lämmin 37asteinen pehmeä patja, joka antaa minun nukkua rauhassa sylissään 🙂

Minäkin olen sellainen joka ei halua koskea kissoihin allergian takia ja ne tulee mun luo. En tykkää yhtään olla mikään pehmeä patja millekkään narsistikissalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset maistuvat paremmalle luulen...

Vierailija
64/64 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut kissoja ja koiria, joista kissani ovat olleet valikoivampia ihmisten suhteen.

Muistan yhden naapurin , joka kehui tulevansa eläinten kanssa hyvin toimeen ja marssi meille rapsuttelemaan kissaan. Kissa ampaisi heti pois, eikä suostunut tulemaan esille kuin vasta naapurin lähdettyä.  Ehkä kissa vaistosi, etten pidä naapurista?

Pidän huomattavasti enemmän kissoista kuin koirista juuri niiden valikoidumman käytöksen takia. Koirat tulevat suin päin kohti usein kovaäänisesti haistelemaan, mutta kissat ovat rauhallisempia ja ne vaistoavat onko joku aito kissaihminen. Varikset ovat myös mielenkiintoisia ja älykkäitä eläimiä, jotka osaavat tarkkailla ihmisiä sopivan välimatkan päästä. Entisen asuntoni luona yksi varis aina seurasi minua kun liikuin pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi