Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin olla ihastunut, jos on naimisissa?

Vierailija
24.09.2020 |

Olen varmaan ihastunut työkaveriini. En haluaisi olla.

Tuntuu kuin pettäisin miestäni, vaikka hänen kanssaan haluan olla eikä ole mitään syytä tai tarvetta ihastua toiseen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP on nainen --> On OK olla ihastunut, voimaannu sisko!

Jos AP on mies --> hyi, senkin sika! Nyt äkkiä nämä ajatukset pois, osta vaimolle kukkia ja tee extra-määrä kotitöitä.

Vierailija
22/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ihastunut, enkä edes halua pettää, mutta rakastan syvästi toista ihmistä. Vaikka olen naimisissa. Sellaista se joskus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Ihan normaalia.

Ihmistä määrittää se, miten tunteeseen reagoi: ryhtyykö flirttailemaan, hakeutumaan tietoisesti ihastuksen seuraan VAI hyväksyykö tunteensa ja tekee sellaisia ratkaisuja, joiden avulla ihastus menee nopeammin ohitse.

Vierailija
24/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksia tulee ja menee. Ihan normaalia.

Ihmistä määrittää se, miten tunteeseen reagoi: ryhtyykö flirttailemaan, hakeutumaan tietoisesti ihastuksen seuraan VAI hyväksyykö tunteensa ja tekee sellaisia ratkaisuja, joiden avulla ihastus menee nopeammin ohitse.

Mitä ne sellaiset ratkaisut ovat?

Nimim. ihastunut työkaveriin jonka kanssa joutuu tekemään töitä joka päivä

Vierailija
25/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan mukavaa kun on parisuhteet ja kaikkea mihin itse voi palata. Minä olen se sinkku työkaveri joka on ihastunut naimisissa olevaan työkaveriin, ja tunne on päivänselvästi molemminpuolinen. Kahden introvertin flirttailua ei muut huomaa, mutta meitä on kaksi joilla sydän laulaa ja naama leviää virneeseen. Siinä sitten toinen meistä menee kotiin vaimon ja lasten luo viettämään perhe-elämää josta nauttii, ja toinen menee joka päivä hieman enemmän rikki kun saapuu tyhjyyttä ammottavaan sinkkuboksiinsa. Ei ole enää nautinnollista, vaikka alussa olikin sellainen päivän piriste.

Vierailija
26/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei estä ihastumista. Toinen asia on millaiseen toimintaan ihastuminen johtaa.

Työkavereissa on minuun ihastuneita. Sen vaan tuntee, vaistoaa ja huomaa.

Välillä on hirvittänyt, että ehkä joskus muutkin ovat huomanneet.

Olen aviossa ja en ole lähdössä minnekään. Voi, se piina kun pitää antaa sanattomat pakit. Hyvin ovat ymmärtäneet.

Mutta jotain jää katseisiin, sen huomaa.

Vierailija
27/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan mukavaa kun on parisuhteet ja kaikkea mihin itse voi palata. Minä olen se sinkku työkaveri joka on ihastunut naimisissa olevaan työkaveriin, ja tunne on päivänselvästi molemminpuolinen. Kahden introvertin flirttailua ei muut huomaa, mutta meitä on kaksi joilla sydän laulaa ja naama leviää virneeseen. Siinä sitten toinen meistä menee kotiin vaimon ja lasten luo viettämään perhe-elämää josta nauttii, ja toinen menee joka päivä hieman enemmän rikki kun saapuu tyhjyyttä ammottavaan sinkkuboksiinsa. Ei ole enää nautinnollista, vaikka alussa olikin sellainen päivän piriste.

Eikös se flirttailu ole sitten jo aika lopettaa, jos se ei enää ole nautinnollista?

Vierailija
28/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole ihastunut, enkä edes halua pettää, mutta rakastan syvästi toista ihmistä. Vaikka olen naimisissa. Sellaista se joskus on.

Kuulostaa rajulta. Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen ja miten aiot jatkaa?

Vierailija
29/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin, mutta sellaista tapahtuu varmaan kaikille. Terveen ihmisen merkki on osata ihastua ja rakastua. Niistä tunteista terve ihminen osaa myös ottaa vastuunsa, eikä vain heittäydy mukaan kuin vajaaälyinen.

Vierailija
30/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sulle salaisuuden.. miehesikin on ihastunut nuorempaan naispuoliseen kollegaansa.

Vierailija
31/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden.. miehesikin on ihastunut nuorempaan naispuoliseen kollegaansa.

Varmasti ihastuisi jos hänellä sellaisia kollegoja olisi. -eri

Vierailija
32/59 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se flirttailu ole sitten jo aika lopettaa, jos se ei enää ole nautinnollista?

Ei kun se yksinäisyys ei ole nautinnollista.

Olen heikko ihminen ja saatu huomio on epätoivoisela tavalla ihanaa.

Vierailija
33/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se yksinäisyys ei ole nautinnollista.

Olen heikko ihminen ja saatu huomio on epätoivoisela tavalla ihanaa.

Heikkous ja vahvuus ovat asennekysymyksiä. Heikkous on helppoa. Ihastut ihmiseen, jota et voi, etkä ehkä edes halua, saada. Lyhyellä aikavälillä tämä on ihanaa, se vapauttaa sinut ja antaa energiaa.

Lopeta. Ja etsi jotakin oikeaa ja vaikeata.

Vierailija
34/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei voi olla väärin. Vain se voi olla väärin miten sen suhteen toimit.

10-vuotiaaseen ihastunut

Vierailija
35/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihastunut, mutta ei ole pienintäkään aietta tehdä asian hyväksi mitään. Ihan hyvällä omatunnolla voin silloin tällöin ihastua.

Vierailija
36/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään ongelma ole. Suhteen voi pistää sitten poikki. Minulla ei voi olla kahta. Jos ihastun johonkin niin puoliso muuttuu vastenmieliseksi ja se ei ikinä siitä sitten enää muutu. Vähäkin välittäminen kuolee ja se on lopullinen niitti vaikka ihastus loppuisikin. Jos olisin rakastanut en edes olisi ihastunut. Minä menen vain yhteen suuntaan. En seilaa edestakaisin. Jos joku loppuu se ei ikinä palaa.

Vierailija
37/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mikään ongelma ole. Suhteen voi pistää sitten poikki. Minulla ei voi olla kahta. Jos ihastun johonkin niin puoliso muuttuu vastenmieliseksi ja se ei ikinä siitä sitten enää muutu. Vähäkin välittäminen kuolee ja se on lopullinen niitti vaikka ihastus loppuisikin. Jos olisin rakastanut en edes olisi ihastunut. Minä menen vain yhteen suuntaan. En seilaa edestakaisin. Jos joku loppuu se ei ikinä palaa.

Oma puoliso muuttuu vastenmieliseksi, jos ihastut johonkin toiseen? Ihanko oikeasti?

Vierailija
38/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan huomattu.

Vierailija
39/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kateellinen teille!

Olette ihastuneet jo ainakin kerran (wau),

Saaneet jopa kumppaninkin (tupla-wau)!

Ja nyt vielä ahnehditte ja ihastutte muihin!

Kunpa mäkin ihastuisin ja joku ihastuisi minuun ja saisi olla parisuhteessa!

Mä oon niin yksinäinen!!

Vierailija
40/59 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kateellinen teille!

Olette ihastuneet jo ainakin kerran (wau),

Saaneet jopa kumppaninkin (tupla-wau)!

Ja nyt vielä ahnehditte ja ihastutte muihin!

Kunpa mäkin ihastuisin ja joku ihastuisi minuun ja saisi olla parisuhteessa!

Mä oon niin yksinäinen!!

Ei ihastumista voi vältellä, se tapahtuu jos tapahtuu. Etkö oikeasti ole koskaan ihastunut kehenkään?