Mielestäsi ärsyttävin muotisana tai -sanonta?
Vanha tai uusi.
Itseäni ärsyttää sana "avautuminen" aivan suunnattomasti. Joku kertoo ihan tavallisia asioita, niin sanotaan, että hän avautui tästä ja tästä.
Toinen sana on "veto" ja "vetäminen", kun puhutaan musiikkikappaleesta. Olipa hyvä "veto" tai "vedit hyvin".
Nämä sanat em. tarkoituksessa tuskin ovat mitään murretta tai slangia - liekö vierasperäisiä?
Kommentit (90)
Dinneri, pooli. Milloin ihmiset unohtivat sanat päivällinen ja uima-allas? Varsinkin muotiblogeissa näitä sanoja näkyy jatkuvasti.
Matka, jos sillä tarkoitetaan jotain muuta kuin oikeaa matkaa.
"Tämä on ollut aivan huikea matka, sanoi Idols-finalisti Ana Ali."
Mielensäpahottaja kirjoitti:
Mennä tunteisiin.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGHHHH!!!! Menee niin julmetusti tunteisiin #%*#*
Muakin ärsytti, kunnes aloin miettimään että sehän on oikeastaan hyvin kuvaava ilmaus. Itse en käytä, muttei ärsytäkään enää...varsinkaan jos joku mua nuorempi käyttää kyseistä ilmaisua :)
Juurikin näin. Juurikin.
Esiintyvyys erityisesti näsäviisaiden lukioikäisten poikien ja hipsterien keskuudessa
Kaikki ylikäytetyt, mukahienot englanninkieliset hashtagit Instassa.
#aboutlastnight
#motd
#yasssss
#slayin
#friyay
#thatmomentwhen
#onfleek
Ootte NIIN cooleja, ainaki omasta mielestänne :D
Mielensäpahoittaja. Mihin tahansa kun reagoi tunteella tai suhtautuu kielteisesti, on heti mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
- Onko minkälainen... Onko missä tämä kauppa? Onko minkä kokoinen paita? (Onko minkälaista vikaa päässäsi kun et osaa edes sanajärjestystä?)
- Mennä tunteisiin. (Niin, eli siis harmittaa, ärsyttää, suututtaa?)
- Ugh, olen puhunut.
- Ottaa koppi jostakin
- Miten meni noin niin kuin omasta mielestä
Ovat kyllä noloja etenkin kun nämä olivat "uusia" jo vuosia sitten!
Asia on jo taputeltu.
omnom
kehitys kehittyy
pitkässä juoksussa
menin vessaan koska ripuli
Kilpailuttaa, soppari, soppeli. En tiedä, ovatko nämä olleet koskaan muodissa, mutta ärsyttäviä silti.
Haastava
Juurikin niin
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita
Mieletön ~miäletön (kiinteistövälittäjä Kaisa Liskin ainut tuntema adjektiivi)
Lihota
Himotus. Bloggaajilla on joku uusi riepu himotuksen kohteena.
Rakkauspakkaus, raskautua
"Ylämummo", liittyi kai jotenkin jääkiekkoon.
Lit
Ei varmaan tarvitse perusteluja?
"Ihanan kevyttä!"
Katkerat miehet käyttävät näemmä tätä sanontaa puhuessaan keski-ikäisten parien avioeroista. "Sitten naiselle tulee 'ihanan kevyttä' -vaihe, ja pitää erota!"
- Onko minkälainen... Onko missä tämä kauppa? Onko minkä kokoinen paita? (Onko minkälaista vikaa päässäsi kun et osaa edes sanajärjestystä?)
- Mennä tunteisiin. (Niin, eli siis harmittaa, ärsyttää, suututtaa?)
- Ugh, olen puhunut.
- Ottaa koppi jostakin
- Miten meni noin niin kuin omasta mielestä