Näkijä paikalla
Kommentit (113)
Mitä näet minulle lokakuun loppupuolella työssä ja vapaa-ajalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten työtilanteeni käy, onko uutta mielekkäämpää työtä tulossa ja milloin?
-työmotivaatio täysin kateissa-
Näkijä, näetkö mitään työtilanteeseeni. Ks.yllä. alan olla epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Menikö näkijä tauolle?
Kyllä kyllä
Tumma mies jota rakastin.
Ei tainnut olla ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö eteenpäin elämässäni, pystynkö vielä elämään täyttä elämää? Tuntuu, että olen jumissa menneisyyden tapahtumissa ja reagoin uudestaan ja uudestaan traumojeni kautta.
Pääset. Odota vuodenvaihteen ylitse. Kun lumi sulaa ja päivä pitenee. Näen kerrostalon, sen kellarin. Yhdessä olet kanssaan hänen siellä käytävillä, varastoja täytellen. Sen kanssa joka kyyneleesi poskiltasi pyyhkii. Ymmärtää tuskasi ja lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla ihminen?
??
Lottonumerot ja eurojackpot kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi voin niin huonosti? Muuttuuko elämäni koskaan? Miksi olen ihastunut erääseen ihmiseen työpaikallani, luulen että hänkin minuun. Olen toki pitkässä parisuhteessa ja ihastukset ovat luonnollisia. Jokin tässä henkilössä vetää puoleensa, vaikka tiedän ettei tästä nyt luonnollisista syistä mitään tule. Mitä vinkkejä antaisit minulle?
Kysytkö minulta, miksi haluat vierasta? Ihastunut olet haavekuvaasi toisesta, se ihmiselle normaalia on. Tee mitä teet. En ole vinkkien antaja vaan näkijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla ihminen?
??
Jos on näkijä niin näkee mitä tarkoitan. Ei kaikki täällä kulkevat ole ihmisiä.
Hauskoja olette :) Ei, en sano teille mihinkä liittonne päättyy, tai mitkä ovat lottonumerot. Jotain kunnioitusta kiitos kauniit ja rakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja olette :) Ei, en sano teille mihinkä liittonne päättyy, tai mitkä ovat lottonumerot. Jotain kunnioitusta kiitos kauniit ja rakkaat.
Miksi et? Miksi sinua pitäisi kunnioittaa?
Miltä minun ja V. tulevaisuus näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla ihminen?
??
Jos on näkijä niin näkee mitä tarkoitan. Ei kaikki täällä kulkevat ole ihmisiä. [/quote
Me emme puhu enkeleistä täällä.
Raiskaajamies. Tuleeko saamaan ansionsa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla ihminen?
??
Jos on näkijä niin näkee mitä tarkoitan. Ei kaikki täällä kulkevat ole ihmisiä. [/quote
Me emme puhu enkeleistä täällä.
En puhunut enkelistä. On myös muita.
Mies tulee.