Näkijä paikalla
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Tulenko enää koskaan tapaamaan ihastustani, ja tuleeko välillämme olemaan mitään? Eräs toinen näkijä kertoi, että päätyisin yhteen 2019-2020 tietynlaisen henkilön kanssa, ja tämä ihastus vastasi täysin sitä kuvausta. Asumme kuitenkin nykyään eri maissa ja emme puhu enää. Miltä tulevaisuus näyttää?
Näet hänet vielä. Sinun sydämesi on pirstaleinen. Tulee joku joka ne arvet ompelee kiinni. Koskaan ne eivät täysin sieltä poistu, mutta rakkauden saat vielä.
Miten tuleva talvi sujuu minulta töissä?
Päättyykö elämäni itsem urhaan?
Kauanko vielä vuosia edessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkaudessa näkyisi?
Odottamista. Hän tulee elämääsi yllättäen. Ei ole sellainen mitä odotit. Mutta häneem rakastut. Hyvä sinulle on hän.
Miten käy ikävässä asiassa joka tuli esiin tänä aamuna@?
Toteutuuko tämän hetken suurin toiveeni ja milloin?
Mikä kohta alkavassa työsuhteessani tulee olemaan hankalinta?
Vierailija kirjoitti:
Päättyykö elämäni itsem
urhaan?
Kauanko vielä vuosia edessä?
Ei päädy. Avaa silmäsi ja huomaa, kuinka eräät sinua rakastavat. Vuosia näen sinulle kymmeniä täällä vielä. Näen sinun nauravan ilosta ja rakkaudesta, auringon paistavan, juokset nurmella vapaana iloiten, kanssasi hänen. Kyyneleesi pyyhkii hän, suutelee huuliasi.
Hei, minulla on poika ja tyttö. Olenko hyvä äiti heille? Näetkö heidän tulevaisuudesta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Menikö näkijä tauolle?
Täällä vielä. Piti syödä välillä. No mikä hätänä, kerro kysymyksesi.
Mielenterveyskuntoutuja kyselee, tulenko ikinä toipumaan työkykyiseksi tästä? Vaikea historia, väkivaltaa, hyväksikäyttöä, sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottamista. Hän tulee elämääsi yllättäen. Ei ole sellainen mitä odotit. Mutta häneem rakastut. Hyvä sinulle on hän.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Hei, minulla on poika ja tyttö. Olenko hyvä äiti heille? Näetkö heidän tulevaisuudesta jotain?
Itse tiedät hyvyytesi äitinä. Lapsesi näen nuorena aikuisena rakkaansa kanssa teltassa järven rannnalla. Nuotion loimutessa tähtitaivaan alla kosii häntä ja suutelee. Suhteensa heidän kestää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Ole hyvä.
Saanko tarvitsemani työkyvyttömyyseläkkeen? Tuleeko elämääni mies?
Miksi voin niin huonosti? Muuttuuko elämäni koskaan? Miksi olen ihastunut erääseen ihmiseen työpaikallani, luulen että hänkin minuun. Olen toki pitkässä parisuhteessa ja ihastukset ovat luonnollisia. Jokin tässä henkilössä vetää puoleensa, vaikka tiedän ettei tästä nyt luonnollisista syistä mitään tule. Mitä vinkkejä antaisit minulle?
Pääsenkö eteenpäin elämässäni, pystynkö vielä elämään täyttä elämää? Tuntuu, että olen jumissa menneisyyden tapahtumissa ja reagoin uudestaan ja uudestaan traumojeni kautta.
Milloin ja mistä löydän oikean miehen, jota rakastaa ja joka rakastaa?