Hei sinä palstaa lukeva - ikäsi? Sukupuolesi?
Ja kauanko olet lukenut palstaa? Johtuiko se lapsen saamisesta, vai kiinnostuksesta lapsia/perheellisten elämää kohtaan? Kenties jostain muusta?
Kommentit (80)
Nainen 21v. Aloin olla vähän liian vanha Demiin. Ei kiinnosta lapset, mutta täältä onneksi löytyy paljon muitakin aiheita.
Jäin tänne erään suositun ketjun myötä (ap valitti kun ihmiset ei panosta joululahjojen paketointiin??) jota jaettiin Facebookissa.
Nainen 20v. palstalle löysin 17-vuotiaana kesälomalla, kun hain johonkin kysymykseen vastausta. Siitä lähtien palstaa seurannut lähes päivittäin.
Ansiostani palstaan on koukuttunut myös isosiskoni, äitini ja ystäväni:)
Nainen, 35. Aloitin lukemaan palstaa jo ennen ekaa raskautta eli kohta 10 vuotta sitten. Life fail.
Nainen ihan reilusti yli nelikymppinen ja reilusti mummo! Silloin tällöin vilkuilen palstaa, tytär nuori äiti kertoi..hän ei ehdi täällä kirjoitella mutta snaoi jos haluat nauraa niin lue, tosin välillä meinaa kyllä tulla itku kun kuulee miten avuttomia ihmiset ovat, mutta onhan se hyvä että edes täällä voi kysellä mitä se mies tarkoitti tai voiko kolmevuotiaan jättää kotiin, tai onko huumeet hyväksi äidille, pitääkö olla karvaton vai karvallinen tai mummoäiti! Itse vastaisin mummona kaikkiin ei mutta jokainen päättää itse ja jos ei muuta niin elämä opettaa. Onhan täällä fiksujakin nuoria äitejä jopa upeita kotiäitejä! En usko että ihan normimiehet tällä paöstalla viihtyy, eiköhän ole semmonen naistenjuttu!
Nainen, 19v. lapseton ja itse vielä lapsenmielinen myyjä. Parhaat naurut tietyistä topikeista ja kommentoijien verbaaliakrobatiasta. Uteliaana lueskelen, halukas kokemaan näkemään uutta..
Nainen 28v. Pari lasta.
Itse löysin tieni tänne neljä vuotta sitten odottaessani kuopusta. Oikeastaan koko vauva.fi-sivustolle tulin vain raskauslaskurin takia ja sitten huomasinkin olevani koukussa av-palstaan :D
Nainen, 21-v. Löysin palstan jo vuosia sitten, mutta vasta vuosi-kaksi sitten aloin palstailemaan ahkerammin kun demi.fi alkoi olla liian 'lapsellinen' minun makuun.
Hauskaa viihdettä tylsyyteen tää vauva.fi av.
nainen 19, palstaa oon nyt lukenut n. 2 tuntia. Ihan sattumalta löysin ja "jymähdin" tänne kun oli niin mielenkiintoisia ketjuja joihin on helppo kirjoitella.
20v nainen, käyn täällä aina hakemassa päivän naurut : D. Niin ja mun 11-vuotias serkkutyttökin käy aina välillä lukemassa tätä palstaa, ei kuulema puheen aiheet eroa hirveesti sen ikästen jutuista... melko huolestuttavaa : D
Nainen, 24v, tuore äiti. Alunperin tulin vauvajuttuja katsomaan noin vuosi sitten.. nyt kyllä katselen ja kirjottelen kaikkea muuta ku vauvajuttuja.
33, palstaa lukenut säännöllisen epäsäännöllisesti n. 5 vuotta. Joskus viikon putki päällä, sitten taas raitis kausi välillä :)
Nainen, 45 v., neljä lasta. Olisinkohan pyörinyt täällä ehkä 6 vuotta, ehkä enemmänkin. Parasta viihdettä ja täältä löytää vastauksen oikeastaan mihin vaan :D
Nainen 53-v. Olen palstaillut täällä lähes päivittäin vuodesta 2001 alkaen, kun aloin odottaa kuopusta, joka nyt on 11-vuotias. Tämä palsta vaan vie voiton kaikista.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 02:49"]
Myönnän yllättyneeni, kuinka nokkelaa, fiksua ja kirjoitustaitoista porukkaa täällä on. Joskus tietenkin on hiljaisempaa, eikä palstalla ei ole päiväkausiin mitään mielenkiintoista, mutta sitten joku taas räjäyttää potin ja muistuttaa, miksi täällä roikutaan.
[/quote]
Samat tunnelmat.
N35, ei lapsia. Työskentelen koneella, joten päivittäiset vierailut taattu. Kolme vuotta palstailu, ajautunut alun perin jonkun väittelevän keskustelun kautta.