Hei sinä palstaa lukeva - ikäsi? Sukupuolesi?
Ja kauanko olet lukenut palstaa? Johtuiko se lapsen saamisesta, vai kiinnostuksesta lapsia/perheellisten elämää kohtaan? Kenties jostain muusta?
Kommentit (80)
Nainen 22v. n. 4,5v ja raskauden aikana eksyin tänne ensimmäisen kerran
Nainen 45v, lapseton. En seuraa noita lapsiaiheisia keskusteluja, vaan osuin tänne vahingossa Googlen kautta pari kuukautta sitten.
30-v. nainen. Ei liity mitenkään lapsiin tai perhe-elämään täällä pyörimiseni, ja aika vähänhän täällä lopulta niistä puhutaankaan.
26, nainen, äitipuoli, googlella eksyin, muutama viikko sitten ja jokapäiväistä lukemista, lukemattomista syistä ;)
30v nainen, lapseton vielä. Löysin palstan vahingossa pari viikkoa sitten googlattaessa jotain ihan vauvoihin liittymätöntä ja nyt oon ihan koukussa. Täältä saa aina niin hyvät naurut...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:28"]
30v nainen, lapseton vielä. Löysin palstan vahingossa pari viikkoa sitten googlattaessa jotain ihan vauvoihin liittymätöntä ja nyt oon ihan koukussa. Täältä saa aina niin hyvät naurut...
[/quote]
Olen samaa mieltä!
T: lapseton nainen, 26
Miten kaikki tässä ketjussa on just pari viikko tai kuukautta sitten vasta tänne löytäneet? :)
Ehkä veteraanit ei jaksa vastailla näihin enää.
Hahah, noh olen kahdeksantoista ja lapset ovat melko kaukainen ajatus. Perhe-elämä ei kiinnosta sellaisenaan mutta siihen liittyvät lieveilmiöt, sanasodat ja potteroituminen erimonttuihin on hyvinkin mielenkiintoista. Luen keskusteluja koska ne ovat usein hyvinkin hauskoja ja on monella on sana hallussa täällä.
Nainen 31 vuotta, palstaillut jo n. 10 vuotta, siitä asti kun lapsi alkoi pyöriä haaveissa.
Nainen 53 v. Löysin pastan sattumalta pari vuotta sitten. Hauskaa ajanvietettä. Vauvajutut ei ole enää ajankohtaisia - onneksi.
25v ja nainen, aloin lueskelemaan lapsettomuus ja adoptiopalstaa kun olimme lapsettomuushoidoissa ehkä 2v sitten.
Nyt kun olen raskaana niin tulee myös luettua täällä kaikenlaista.
Aihe vapaa palsta on ihan mukavaa ajanvietettä välissä lukea, kun siellä on myös aivan mitä tahansa muuta kuin lapsettomuushoitoihin, raskauteen, vauvoihin tai lapsiin liittyvää.
21-v nainen, äitipuoli, olen kaksi vuotta palstaillut. Palstan löysin googlettamalla, ja piakkoin olin jo koukussa. :-)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:33"]
P.s. entäs ap ?
[/quote]
Olen parikymppinen nuori nainen ja kihlaudun ensi kuussa (häihin ehkä vuoden verran vielä), vauvakuumetta on mutta ikää ei ole mittarissa tarpeeksi - ajattelin odottaa noin 22 vuotiaaksi kun jätän ehkäisyn pois. Lapsen etu ennen omaa etua! Sitä ennen saan hoitaa muiden vauvoja ja lapsia - ja saada lisää elämänkokemusta. :)
Palstaillut olen noin kaksi vuotta, vaihtelevasti.
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
PS. juuri yksi asia mikä tässä palstassa viehtoo, on se että täällä käy niin eri ikäisiä ihmisiä kuin vaan voi palstalla olla. :)
Nainen, 25 v. Palstaa aloin lukemaan vauvakuumeen sytyttyä n. 6 vuotta sitten. Lasta ei ole vieläkään :( , mutta palsta on tarjonnut monet hyvät naurut.
nainen 39-v. palstan löysin sattumalta, kun googletin jotain raskauteen liittyvää pari vuotta sitten.
Nainen 54v. Sattumalta jokunen vk sitten päädyin tänne. Siis ihan mahtavaa huumoria täällä. Voi kysyä kaikenlaista. Fiksuja tyyppejä. Vielä kun saisi nuo "tarpeettomat" kommentit pois. Siis nuo ikävät.
Lapsenlapsia 2, joten täytynee pysyä kärryillä kaikesta. Vierivä mummo ei sammaloidu ;D
Nainen 51 v. Onneks löysin palstan vasta kun olin jo saanut 3 lasta :)