Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo ihmiset tuossa Tuuri-ohjelmassa on kuvattu niin junteiksi?

Vierailija
27.11.2013 |

Miksi ihmeessä joku ajaisi tuonne istuakseen asuntovaunussa jollain asfalttiparkkipaikalla? Mä en ymmärrä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ne ovat juntteja.

Vierailija
2/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vaan mietin, että jos totuttuun tositvtyyliin on vaan kuvattu nuo ihmiset siten, että näyttää tosi juntilta kaikki.

Siis sekin "neitsytkaravaanari"perhe. Voi vaan silmät ymmyrkäisinä katsoa sitä, miten niillä on ihan varpaat suussa sen vaunun kanssa. No, ehkä kun pari vuotta lapsena vanhempien kanssa tuli vaunuiltua, niin nuo jutut tuntuu itsestä niin itsestään selviltä.

Mä en ikinä suostuisi menemään tuollaiseen ohjelmaan. :O Mikä noiden tossa esiintyvien ihmisten motivaatio on olla mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliskohan ne vaan oikeasti juntteja.

Vierailija
4/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, ne on kaikki koulunkäyneitä metodinäyttelijöitä ja vetävät elämänsä suoritusta.

Vierailija
5/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurissa asioivat ovat kaikki Juntteja.

Vierailija
6/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla noita juntteja vaan riittää. Tämän sanon ihan rakkaudella, koska kaikki sukulaiseni asuvat pohjanmaalla. ;)

Vierailija
7/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut tätä ohjelmaa. Nyt olen kipeenä eikä tuolta töllöstä tuu mitään. Taidan siirtyä Yle Areenaan katsomaan jotain dokkareita, kun kuumeisena ei lukeakaan jaksa. Mutta tämä tuurishow on kyllä jotain ihan käsittämätöntä.

Mä olen varmaan ihan vieraantunut tavallisten ihmisten elämästä, jos se on tuollaista. Ooooo, paljon tavaraa, kyllä on tavaraa... Ja kyllä tämä on sellainen nähtävyys, että ei kannata ulkomaille suunnata...

Wtf. Meillä on Suomenlinnat ja Savonlinnat ja Turun linnat ja Lappi ja saaristo ja sitten ihmiset menee katsomaan jotain tuollaista paikkaa lomallaan...

Vierailija
8/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta te av-mammat näkisitte, miltä oikeat wt-ihmiset näyttövöt ja miten he isossa marketissa ja sen ympärustössä toimivat.

Ruotsissa on tehty telkkarisarja Ullaredin out let -liikkeiden kansanvyörystä ja ihan samalaisia näyttävät olevan. ehkä niillä oli vähän enemmän rahaa ja vähän vähemmän laardia varressa, mutta noin yleisesti samanlaisia.

Vierailija
9/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Ostetaan jotain malliston halvinta järjestelmäkameraa ja ihmetellään silmät ymmyrkäisinä, että eikös ole halvempaa... Kannattaako hassata viimeiset rahat kameraan, jos ei niistä mitään edes ymmärrä? Nyt pitää olla tyytyväinen, kun tingattiin 20 euroa. Ei apua... Mikä myötähäpeä...

Mä olen lukiossa ja sen jälkeen vissiin ajautunut niin eri porukkaan kuin nämä tuuri-ihmiset, että on kuin seuraisi jotain antropologisesta näkökulmasta tehtyä heimoeläjien touhuilua jossain Kurrekurredut-saarella. :I

Vierailija
10/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku palstalaisista käynyt tuolla Tuurissa? Millaisia ihmisiä siellä oikeesti käy? Mitä siellä tapahtuu? Joku minijuna ja zumbaa parkkipaikalla? Miiitäää?

Vierailija
11/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että ymmärtävätkö juntit itse olevansa juntteja?

Vierailija
12/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siellä paikan päällä ihmettelemässä, että todellako ne istuu siellä asfaltoidulla leirintäaluella retkituoleissa ja kyllä se vain näin on.

tuurin kaupan ymmärrän vielä, onhan siellä tavaraa joka lähtöön, mutta se hotelli ja leirintäalue meni yli ymmärryksen. siellä oli todella ankeaa.

suomessa on kauniita paikkoja, joissa voi matkailla ja uida, ympärillä kaunis luonto, joten en tajua mikä vetää sinne asfaltille. se hotelli oli ulkoapäin aivan uskomattoman ruma ja ikkunoista oli näkymä valtavalle alfalttiparkkipaikalle. 

Vierailija
13/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä nämä Niittyviidat oli? Juontaja esitteli heidät ihan kuin katsojan olisi pitänyt tuntea. Onko tämä monta vuotta pyörinyt sarja ja noi on joku Tuurin kanta-asiakasperhe, joka esiintyy joka vuosi ohjelmassa? Kun puhuivat jostain "juhlaweekistä"? Junttimeininki vaan takuu. :)

Ja kuka maailmassa matkustaa asuntoautolla jossain minihameessa ja lapset puettuina joulujuhlamekkoihin? Oikeesti, tämä oli kyllä aika surrealistinen elämys tämä ohjelma. Harmi, kun loppui. :)

Vierailija
14/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli siinä ohjelmassa kivojakin ihmisiä.

Ne pulloja keräävät ja potkulautailevat pikkujäbät.

Ne fillarikuppanat oli ihan rennon oloisia sellaisiksi vanhemmiksi patuiksi.

Ja sitten se setä siellä järven rannalla oli lutunen.

Vierailija
15/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:52"]

Mietin vaan, että ymmärtävätkö juntit itse olevansa juntteja?

[/quote]

Hyvä kysymys. Että onko juntti aina vaan ulkopuolisten esittämä määritelmä ja leima vai voiko joku todeta, että olen juntti. Tykkään junteista asioista. Ja olen ylpeä siitä.

Vierailija
16/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:46"]

Onko joku palstalaisista käynyt tuolla Tuurissa? Millaisia ihmisiä siellä oikeesti käy? Mitä siellä tapahtuu? Joku minijuna ja zumbaa parkkipaikalla? Miiitäää?

[/quote]

Olen kotoisin naapuripitäjästä, ja nähnyt koko sen kehityksen navetassa toimivasta halpahallista huikeaksi kauppakeskukseksi. Tunnen henkilökohtaisesti pari Vesan eksää, ja pari vakiohahmoista taas on perheenjäsenen hyvän päivän tuttuja.

Ja kyllä, ihan juuri tuollaista siellä on! Joululomalla olisi myös taas tarkoitus mennä menoa katsomaan, ettei pääsisi ihan unohtumaan tuo Kehä Kolmosen ulkopuolinen todellisuus. 

Vierailija
17/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedättekö mitä? Jopa sieltä kehä kolmosen sisältä menee ihmisiä tuonne tuuriin pällistelemään tuota Ihmeiden Ihmettä. Tunne pariskunnan, jolla on asuntovaunu ja sillä tehdään joka vuosi yksi matka ja se matka suuntautuu ihanaan Tuuriin! Tohkeissaan puhuvat, miten sieltä on tullut uusia ystäviä, tavataan joka vuosi siellä kesälomalla...yövytään siis Tuurissa, grillaillaan pallogrillissä, osallistutaan tapahtumiin jne. Ou jee, mahtavaa!

Oon itse käynyt Tuurissa kerran, olisko ollut v. -90 ja silloin se oli vielä pieni halpakauppa. Ostin leipäveitsen ja sakset, ovat muuten vieläkin käytössä ;D

Vierailija
18/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:46"]

[/quote]

Olen kotoisin naapuripitäjästä, ja nähnyt koko sen kehityksen navetassa toimivasta halpahallista huikeaksi kauppakeskukseksi. Tunnen henkilökohtaisesti pari Vesan eksää, ja pari vakiohahmoista taas on perheenjäsenen hyvän päivän tuttuja.

Ja kyllä, ihan juuri tuollaista siellä on! Joululomalla olisi myös taas tarkoitus mennä menoa katsomaan, ettei pääsisi ihan unohtumaan tuo Kehä Kolmosen ulkopuolinen todellisuus. 

[/quote]

Siis hatunnosto tuolle Keskiselle itselleen. Kyllähän se ihmiseltä vaatii jotain, että saa pystyyn keskelle ei-mitään koko kansan tunteman matkailukohteen. Hieno homma. Harmi vaan, että tyyppi sitten siviilielämässä osoittanut toisenlaisen karvansa - muistan, että sillä oli joku fiksu poliisi naisystävänä, sitten meni ja petti sitä naista ja sen jälkeen ollut kai suhteissa alamäkeä?

Vierailija
19/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on käynyt Tuurissa. Ollaan ihan hyvätuloisia toimihenkilöitä. Asutaan Espoossa. Ja näin siellä jopa tuttuja omalta työpaikalta.

Eli aika monet siellä on käyneet, mutta eivät vaan kehtaa tunnustaa juntiksi leimautumisen pelossa.

Vierailija
20/21 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurin 3. kausi alkoi! Onko muita katsojia?