Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit?Käsilaukun vai valokuva-albumin?

Vierailija
27.11.2013 |

Tulipalon sattuessa.Itse pelastaisin valokuvat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 09:33"]

Käsilaukussa on tärkeämpiä tavaroita. En muutenkaan ole eritysesti valokuvaihminen, ne muistot on päässä, ei kuvissa.

[/quote]

Ei mulla ainakaan.Usein katselen vanhoja kuvia ja mietin:milloin tää on otettu?En muista,mutta kiva nähdä kuva jostain hetkestä.Ja nähdä vaikka lapsuuden kuvissa keittiössä purkit ja purnukat ja saada ahaa elämys:Ai niin,meil oli tollaset sohvat joissa leikittiin.

Vierailija
2/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 09:33"]

Käsilaukussa on tärkeämpiä tavaroita. En muutenkaan ole eritysesti valokuvaihminen, ne muistot on päässä, ei kuvissa.

[/quote]

Ei mulla ainakaan.Usein katselen vanhoja kuvia ja mietin:milloin tää on otettu?En muista,mutta kiva nähdä kuva jostain hetkestä.Ja nähdä vaikka lapsuuden kuvissa keittiössä purkit ja purnukat ja saada ahaa elämys:Ai niin,meil oli tollaset sohvat joissa leikittiin.

[/quote]

Okei. Mulle tuollainen ei ole tärkeää. Miksi mun pitäisi muistaa jotain sohvia? Ei merkkaa mulle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva-albumin. Käsilaukkuja sisältöineen saa uusia, pankkikortit ei ole niin lähellä sydäntä. "Valokuva-albumi" tarkoittaa minulle kovalevyä jolla on noin kymmenen tuhatta valokuvaa.

Vierailija
4/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään... Lapsi on terve, kun se leikkii. Sairas, kun ei osaa lopettaa.

Vierailija
5/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kyselyitä on nyt ihan liikaa mutta vastaanpa silti. Varmaan käsilaukun, vaikka totta kai valokuva-albumi on korvaamattomampi. Ehkä pää ei ihan hätätilanteessa toimi niin rationaalisesti kuitenkaan.

Vierailija
6/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva-albumin.

Vierailija
7/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä