Ärsyttävimmät tv-mainokset viime aikoina?
Minusta aktiivia kakantuloa helpottava jukurtti -mainos.
Kommentit (37)
Mä tykkään niistä K-kaupan puhuvista porkkanoista ja uudesta Jaffa-mainoksesta missä hedelmät laulaa. :D Henkinen ikä 9 vee? Bafucin-mainos on kammottava, tekis mieli heittää sitä jollottavaa eukkoa jollain. Joskus tuli se Kiira Korven Polar-mainos, missä se sanoi superteennäisesti jotain "Tää on hyvää. Maista säkin!" :S
Se joku päänsärkylääke! Jossa on sellast kauheeta vinkunaa... Ja ne mainokset mis on niit rikkaita tyyppejä, menee iha yli!!
Se joku päänsärkylääke! Jossa on sellast kauheeta vinkunaa... Ja ne mainokset mis on niit rikkaita tyyppejä, menee iha yli!!
En muista mitä siinä mainostetaan, mutta se mainos, missä se palovaroitin alkaa huutaa niin perkuleesti. Eilen istuin tässä koneella, ja sitten pelästyin ihan älyttömästi, kun vasemman korvan vieressä (telkkari n. metrin päässä) alkaa vinkua. Tuli äkkiä kaukosäätimen haku käteen, sillä mies oli jo makuuhuoneessa nukkumassa eikä kiinni ollut ovikaan sellaista möykkää kauan pidättele. Eikö ohjelmien ja mainosten välisten äänivolyymitasojen pitänytkin muuttua samantasoiseksi tämän syksyn aikana? Se mainos ainakin ajetaan ulos ohjelmia korkeammalla äänitasolla, on se vain sellaista ujellusta.
Siwan mainokset, jossa hidastetut ihmiset pimahtelee kaupan käytävillä, kun on niin sairaan halpaa (niin kuin Siwassa muka joskus ois).
Johonkin ketjuun oon jo nää haukkunut eikä enää välttämättä enää pyörikään, mutta muistot ottaa aivoon!!!
Mua pännii eniten täysi logiikan puute. "Ennen en voinut edes ajatella aamukahvia, mutta nyt voin tehdä asioita joista pidän ja jotka pitää hoitaa". Siis se pitää aamukahvin ajattelusta tai se on asia mikä pitää hoitaa ???
Ja sitten mun suosikki-inhokki.
"Kaikki aina kysyy, et moi missä oot? Ihan hassu kysymys, mähän voin olla ihan missä vaan, en oo silleen rajoittunut" VOI ELÄMÄN KEVÄT SIKSI KAI JUST SULTA KYSYTÄÄN ETTÄ MISSÄ OOT AAFSDFDSFSFDSFSDAFSDFSDSD!!!
Kiitos.
Nää ei oo mainoksia mutta ne maikkarin roller derby luistelijat! Varsinkin se yks kameraa tuijottava tyyppi. Toivottavasti menee vaihtoon pian!
Hojo hojo iso pomo!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi helevetin helevetitus. Mä en enää voi katsoa jimiä ollenkaan, kun se mainos riepoo kypällä. Muiltakin kanavilta sitä kuulee, ja aina silloin multa vaihtuu mielenosoituksellisesti kanava. Kuinka monta vuotta se on pyöriny? R-kioski on ollut pannassa jo kauan tän mainoksen takia, mutta ne ei oo vieläkään mennyt konkkaan... kele.
pesuainemainos missä nainen löi vetoa miehensä kanssa ja plaaplaa katsellaan romanttisia elokuvia... oksennan joka kerta. toinen on serlan leivinpaperimainos jossa se muija huutaa: "NYT HEMMOTELLAAN HERRAA!" -.-
Just piti kirjoittaa että tää Serla, nyt hemmotellaan herraa..!! Mikä kotihirmu sieltä sohvalta vaimolleen älähtää, voi taivas..
Tätä ei kyllä ehkä enää tule, mutta vielä tuossa joskus kesällä ainakin tuli Libressen mainos, jossa ilmeisesti mainostettiin sitä, että rättipaketista saattaa voittaa matkan. Mainoksessa menkkanaiset hyppivät housut kintuissa vessakopissa ja ties missä. Jokseenkin ällöttävää.
Se Jaffan uusi mainos...se kun se pikku poika/appelsiini laulaa "joulu jooooutui...jo rintoi...hiNkiiiiiiin". siis voi vittu soikoon
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:07"]
Se rokote.fi, jossa perhe on lähdössä lomalle ja ne kakarat riehuu ja pompppii hysterian vallassa, ekana tulee mieleen ne parat, jotka lentokoneessa joutuvat istumaan lähelle.
[/quote]
Mun mielestä tää on ihan huippu! Varsinkin se kakara sen krokotiilin kans!!
Se rokote.fi, jossa perhe on lähdössä lomalle ja ne kakarat riehuu ja pompppii hysterian vallassa, ekana tulee mieleen ne parat, jotka lentokoneessa joutuvat istumaan lähelle.