Seksi uuden kumppanin kanssa pelottaa
Olen tapaillut miestä muutaman kerran, ja olemme pitäneet yhteyttä kirjoittelemalla päivittäin. Kaikesta päätellen mies on ihastunut, ja välillä heitämme vähän kaksimielistäkin juttua, koska se naurattaa molempia. Tuollainen huulenheitto yleisellä tasolla onnistuukin minulta, mutta tositilanteessa olen ujo ja estoinenkin.
Suoraan sanottuna häpeän kroppaani, mietin, että se ei ole miehen mielestä viehättävä (pienirintainen ja persevä, vatsanahka on löysä ja selluliittiäkin on). Pelkään myös, että alapääni on jotenkin outo. En ole koskaan kokenut "rakastelua". Exäni ei ikinä pitkän suhteemme aikana sanonut sanaakaan siitä, olenko hänen mielestään viehättävä vai en, teenkö oikeita asioita sängyssä, miltä hänestä tuntuu. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, millainen olen intiimissä tilanteessa, miehen mielestä. Usein minusta tuntui, että on aivan sama, kenen kanssa hän olisi seksiä harrastanut. Siinä ei ollut mitään henkilökohtaista - hän tuskin katsoi minua.
Olen jotenkin yrittänyt päästä yli tuosta, ja nyt koen, että olen ulkoisesti - vaatteet päällä ainakin - ihan viehättävä. Tämä "uusi" miestuttava pitää minua ilmeisesti hauskana ja nättinäkin, ja haluaisi jossain vaiheessa viedä suhteen pitemmälle. Mutta olen kauhuissani, hän on kokenut - minä en (vaikka olenkin "vanha"). Toisaalta seksi hänen kanssaan kiehtoo, koska toivon että se olisi jotain muuta kuin mihin olen tottunut. Pelkään kuitenkin, että tuotan hänelle pettymyksen. En voi oikein puhuakaan tästä, koska tiedän kuulostavani ikäiseksekseni surkealta luuserilta. En vain tiedä, osaanko sängyssä mitään, miten siellä pitäsi olla, olenko kiihottava ja teenkö oikeita asioita. Haluan, mutta pelkään!
Kommentit (2)
Sä voit ihan suoraan kertoa, että sua jännittää. Pitäähän teidän muutenkin puhua seksistä etukäteen, ehkäisyt sun muut.
Mitä mies on sanonut sinusta?