Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ollut ihan "kiva" saada jonkinlainen vastine..

Vierailija
26.11.2013 |

Laitoin su viestin eräälle ystävlleni miten oloni on kuin kivirekeä vetäisi ja ihan kaikki ahdistaa ja tympii. Syinä mm aiemmin syksyllä alkanut työttömyyteni.

En ole alvariinsa lähetellyt valitusviestejä tai soitellut ja valitellut eli ei johdu siitäkään.

No, mitään kommenttia ei takaisin päin tullut, tuskin enää tuleekaan.

Tämä ei ollut ensimm kerta kun tunnen itseni "hoopoksi", kerran tai kaksi aiemminkin jotain "syvällistä" kertonut mutta ei vastinetta.

No, tiedänpähän jatkossa pitää turpani (kännykkäni) kiinni.

Ei mulla muuta, ainiin mua väsyttää, joka ikinen aamu väsyttää olin sitten nukkunut ns hyvin ja 9h tai huonommin. Enkä jaksa pahemmin ihmisten ilmoilla liikkua, la se iso kauppareissu miehen kanssa ja hyvä jos 1x muuten viikon aikana käyn ulkona.

Lapsen "illanvietto"-iltamat olisi koulullakin tulossa, nyyttärihengellä, mutta ei oikein jaksaisi mennä, siinä mielesäs hyvä että lastakaan ei kiinnosta, olen toki yrittänyt vihjailla että mentäisiin ja mitäs viedään mutta ei sitä innosta joten eipähän ilm tarvitse senkään asian vuoksi olla sosiaalinen.

Eipä muuta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi vaan reikääs...

Minkälainen aikuinen kirjoittaa tälläistä? Kenelle edes tulee mieleen moinen lause, saati sitten jakaa sen kaikelle kansalle.

No en ihmettele yhtään ettei kaveris jaksa sun valitusvirttäs, et taida olla kovinkaan mukava ihminen.

Vierailija
22/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko, että mitkään koulun nyyttärit piristää. Vien nyt asiaa vähän sivuraiteille, mutta miksi koulun pitää nykyisin olla pahempi rasiotus kuin mikään harrastus? Jatkuvasti jotain oheistoimintoa. Koulun pitäisi olla lasten juttu ja työ vanhempien. Kaikilla pitäisi olla oikeus vapaa-aikaan, harrastukset on sitten eri asia, kun ne ovat vapaaehtoisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap palasi linjoille ja pakko vastata tämän kirjoittaneelle rouvalle:

Et ilm lukenut viestiäni kunnolla? tai et ymmärrä lukemaasi. Pelkkä "arjen tökkiminen" kun ei nyt ole minulla kyseessä.

Ja kun nyt kerta nuo vanhemmat ym vedit mukaan niin tervetuloa joukkoon, minä olen muutama vuosi sitten saattohoitanut 40+v äitini hautaan juurikin syövän vuoksi ja isäni ei ole kuvioissa joten hukkaan meni nuo vetosi.

Ja lisätäänpä nyt vielä, että ei, ystävälläni ei ole vanhempia kuolemassa, syöpiä tai muutakaan meneillään, toisaalta hän ei olekaan niitä ihmisiä jotka arvottavat ihmisten ongelmia ja pahaa oloa kuten sinä teet, se on helvetin kuvottavaa ja vastenmielistä!

ap

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:28"]

No tässä iässä, kun neljäkymppiä tulee mittariin, niin en pidä mitään arjen tökkimistä (eikö se marraskuussa töki kaikilla?) minään sellaisena tapauksena, että pitäisi olla heti reagoimassa. Tässä vaiheessa, kun alkaa tuttavapiirissä olla syöpää, omien vanhempien kuolemia ym, niin ihan suoraan sanon, etten välttämättä jaksaisi jonkun - anteeksi nyt vain - aika turhanpäiväistä kitinää kuunnella. Ehkä ystävälläsi on sama tilanne. Ajan vie ihmiset, joilla on oikeasti isoja ongelmia. 

[/quote]

Vierailija
24/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kielenkäyttöä. Itse luin tuon aloituksen, mutta en löytänyt siitä suurempaa ongelmaa. Nyyttärit, joihin ei halua mennä?

Vierailija
25/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-valittaja nukkuu jopa 9 tuntia yössä! Ja viitsii valittaa! Itse en ole nukkunut tuollaista unimäärää yhteen pätkään vuosikausiin... eipä siitä silti mitään valittamisen aihetta saa. Ja elämähän nyt on suurimmalle osalle kivirekeä.

Vierailija
26/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:26"]

Juuuh, olisi kannattanut pysyä hiljaa tässäkin tuutissa. Tiedänpähän jatkossa.

ap *poistuu takaisin sohvan pohjalle ja jättää palstan muille*

[/quote]

Ihana marttyyriasenne. Itsesääli auttaa aina!

Vierailija
27/27 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta tursuaa ihan kamalia ihmisiä. Ihme jos teillä on edes ystäviä!

Itse vastaan aina mahdollisimman pian viestiin sen nähtyäni, edes lyhyesti ja sanon palaavani asiaan jos olen menossa. Todella tökerö selitys että pitää monta päivää miettiä vastausta johonkin, kyllä sitä nyt voi yhdellä lauseella tsempata toista jaksamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän