Kumman pelastaisit tulipalosta - merkkilaukun vai naapurin lapsen?
Minä pelastaisin Louis Vuittonin merkkilaukkuni koska se on minun omani :)
Kommentit (64)
Onneksi mulla on merkkilaukkujen lisäksi varaa myös kotivakuutukseen, ja vaikkei olisikaan, niin ei tarvitse edes ajatella näin järjettömiä asioita.
Onneksi mulla on merkkilaukkujen lisäksi varaa myös kotivakuutukseen, ja vaikkei olisikaan, niin ei tarvitse edes ajatella näin järjettömiä asioita.
En pelastaisi kumpaakaan.
Merkkilaukut ovat täysin turhaa materialismia ja lapsia (ihmisiä) on maailmassa aika monta miljoonaa liikaa. Meille kaikille, meidän lapsillemme, ei riitä elintilaa tai luonnonvaroja mitenkään. Maailma on täysin liikakansoitettu ja jokainen luonnollisesti kuoleva tai syntymättä jäänyt ihminen on vain hyvä asia.
Ja jokainen varmaan haluaa, että lapsi kuolee "Luonnollisen" kuoleman, kuin että 20-30 vuoden päästä se, tai sen lapsi, tapetaan osana maailman liikakansoittumisen estämistä? Syntyvyyden raju säännöstely (Esim. tehdään 30% väestöstä kykenemätttömäksi jatkaa sukua) tulee olemaan pian jokapäiväistä.
Onneksi mulla ei ole yhtään merkkilaukkua mutta huumorintajua senkin edestä...
Mulle on ihan turha nillittää siitä että pelastaisin mielummin mun Cänelin laukun kun ei vittu kiinnosta jonkun lapset yhtään, urpot!
Mä pelastaisin KAIKKI merkkilaukkuni, ja lisäksi täydellisen vaatekokoelmani. Pelastussuunnitelma on tehty ja opiskelen sitä öisin.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:30"]
Mulle on ihan turha nillittää siitä että pelastaisin mielummin mun Cänelin laukun kun ei vittu kiinnosta jonkun lapset yhtään, urpot!
[/quote]
Daiju, Cänel ei tee laukkuja vaan buutseja.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:30"]
[/quote]
Daiju, Cänel ei tee laukkuja vaan buutseja.
[/quote]
Laitatko linkin joihinkin kauniisiin Cänelin bootseihin. Olisi kiva katsella.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 01:18"]
Ettekö te provoajat tiedä muita merkkejä kuin Louis Vuittonin!!??
:D
[/quote]
Ei tiedetä, ollaan niin white trashia.
Just nyt pelastaisin laukkukokoelman, elukat, naapurin lapset (väristä riippumatta) ja niiden vanhemmatkin, mutta tuon prkln pettävän ukon päälle valelisin lisää bensaa.
Jos kyseessä olisi laukku, jonka valmistus on lopetettu, niin toki sen. Lapsia saa uusia, tuotannosta poistuneita rakkauslaukkuja ei.
Ihanaa. Tämä vähän paikkaa sen toisen ketjun aiheuttamaa epätoivoa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:21"]
En pelastaisi kumpaakaan.
Merkkilaukut ovat täysin turhaa materialismia ja lapsia (ihmisiä) on maailmassa aika monta miljoonaa liikaa. Meille kaikille, meidän lapsillemme, ei riitä elintilaa tai luonnonvaroja mitenkään. Maailma on täysin liikakansoitettu ja jokainen luonnollisesti kuoleva tai syntymättä jäänyt ihminen on vain hyvä asia.
Ja jokainen varmaan haluaa, että lapsi kuolee "Luonnollisen" kuoleman, kuin että 20-30 vuoden päästä se, tai sen lapsi, tapetaan osana maailman liikakansoittumisen estämistä? Syntyvyyden raju säännöstely (Esim. tehdään 30% väestöstä kykenemätttömäksi jatkaa sukua) tulee olemaan pian jokapäiväistä.
[/quote]
Uuh kuinka syvällistä! Haluan heti jakaa pildee tälle piisamirotalle!
Ettekö te provoajat tiedä muita merkkejä kuin Louis Vuittonin!!??
:D
En tietty pelastaisi kumpaakaan, vaan menisin pikapikaa sytytämään toisenkin naapurin kämpän ennekuin palokunta ehtii paikalle.
Mark Twain on ratkaissut tämän jo aikoja sitten. Pakinassaan "Tulipalon sattuessa" on luettelo, jonka mukaan ihmiset ja irtaimisto pelastetaan. Tosin luettelo on tehty miehen näkökulmasta, mutta naiset voivat toki soveltaa sitä.
Kopioin tähän vain osan listasta:
1. Morsiamet
2. Henkilöt, joita kohtaan pelastajalla on helliä, vielä julkituomattomia tunteita
3. Sisaret
.
.
12. Luokittelemattomat
13. Sylilapset
14. Alle 10-vuotiaat lapset
.
.
25. Palosotilaat
26. Huonekalut (tähän voinee yhdistää muun omaisuuden, kuten laukut)
27. Anopit
Kai tämä on vitsiä että jotkut todella pelastaisivat laukun ennemmin kuin naapurin lapsen? Itse en ole nainen eivätkä laukut ole minulle tärkeitä, mutta ei tule mieleen yhtään omaa tavaraa jonka pelastaisin mielummin kuin ihmishengen. Oli kyseessä lapsi tai vanhus.
Pelastaisin oman vanhan Marimekko-laukkuni.
Jos kyseessä on rakkauslaukkuni, tietysti sen. Muussa tapauksessa naapurin kakaran