Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tulossa pirttihirmu

Vierailija
13.11.2013 |

Ennen minulla itselläni oli mukava työpaikka, kaikenlaisia saunailtoja yms. Tuolloin minua ei haitannut pätkääkään miehen menot.

Jouduin YT:n takia vaihtamaan työpaikkaa, jossa on aika huono yhteishenki, eikä mitään saunailtoja tms.

Hävettää tunnustaa, mutta minusta on tullut kaamea itsetuntovammainen pirttihirmu, enkä pidä miehen työmatkoista / iltamenoista / pikkujouluista yhtään. Lisäksi minusta tuntuu että kaveritkin ovat miehelle minua tärkeämpiä.

Tuntuu etten kelpaa enää.

Miten saisin itseni psyykattua parin vuoden takaiselle tasolle, jolloin en vielä ollut tämmöinen. Missä meni vikaan? Kieltämättä, olen kateellinen puolisolleni hänen menoistaan, etenkin kun itse en koskaan pääse mihinkään. *rypee itsesäälissä*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla työpaikkaa

Vierailija
2/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hankkisit kavereita? Ei kaiken sosiaalisen tarvitse tapahtua työkavereiden kanssa. Onneksi. 

Mitsä jos ehdottaisit miehellesi, että lähdette joskus porukalla, puolisot mukaan. Ehkä tutustut muihin mimmeihin?

En olisi susta huolissani, sulla kun on hyvä itsetuntemus. Sinä et halua olla pirttihirmu, joten älä ole. 

Koita keksiä jotain mielekästä tekemistä, aloita vaikka uusi harrastus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Harrastuksia tahtoo olla vähän liiankin kanssa. Oma kaveripiirini on vuosien saatossa kutistunut. Kaikilla tahtoo olla omat perhe-elämän kiireensä ja työkiireensä. Että hyvin harvoin ehtii näkemään ketään (totta, kaverisuhteet vaatisivat huoltoa ja ylläpitoa!)

Noo, ehkä sitä on ryhdistäydyttävä. Ei se jatkuva käsikädessä istuskelukaan ole ihan minun tyyppistäni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan