Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:48"]
Moikka ihanat murut!
Aamulla olin tosi kauhean näköisenä, just herännyt ja viettänyt aamuisen kaunistautumishetken spa-kylpyhuoneessani ja etsimässä jotain päällepantavaa pukeutumishuoneessa. Mietin siinä että laittaisinko Lubutiinit vai ylipolvensaappaat kun postimies soitti ovikelloa. Riemunkiljahduksien säestämänä avasin oven uudessa Célínén silkkisessä aamutakissa!
Nyt on pakko hehkuttaa! Vuosien metsästys on päättynyt! Oon jo tosi kauan metsästänyt itselleni vaaleangreigeä nahkaista merkkilaukkua tummansinisillä ornamenttikuvioilla ja hopeisilla yksityiskohdilla ja burgundyllä vuorella ja nyt vihdoin löysin sen. Oli niin ihanuus että pakkohan se oli kotiuttaa rakastavaan kotiin! Tää on kyllä ihan ehdoton hankinta! Tykkään sijoittaa näihin ihaniin rakkauslaukkuihin. Koska olen tällainen esteetikko ja narsisti, ajattelen että on parempi ostaa vaan niitä joihin todella ihastuu joten hups, laukkuaarre klikkautui ostoskoriin :)
Sitten päivällä oltiin yhdessä raflassa missä ihanien tyttösten kera heiteltiin sarkastista läppää. Lisäksi olin kuvattavana yhteen blogiyhteistyöhön liittyen, oon aivan innoissani siitä mutta en valitettavasti voi kertoa siitä ihan vielä! Ihana kamppis tulossa, arvontoja ja muuta. Illalla tapasin ihanan Paula-Britneyn kuohuvan merkeissä!
Tähän väliin kuvaoksennus viikon Instagram-kuvista kun kaikki ei seuraa mua Instagramin kautta. Siellä myös sneek peek yhdestä toisesta ihanuudesta ja räpsyt vuohenjuustosalaatista ja avokaadopastasta!
Mut tässä oli mun päivän annos tajunnanvirrasta. Nyt menen nauttimaan hiljaisuudesta ja käperryn oman X:n kanssa sohvalle kupillisen Nespressokahvin kanssa (liitteenä tradedoubler linkki) ja sytytän Lexingtonin tuoksukynttilän. Oon tosi inspiroitunut nyt talvesta! Te kun aina kyselette näiden Nelly-trendivaatekollaasien perään joten tein teille sellaisen. Mun mielestä tuo paljettiminihame on niin ihana laitettava kaverin häihin että pakkohan se oli napata itselle!
Oon ajastanut mun Balin ja Pariisin matkan ajaksi pari ihanaa DIY –ja ruokaohjetta! Ja luvassa on myös Yves Rocherin alekoodia mun luottotuotteista. Mut niistä sitten myöhemmin. Hihi, oon vähän väsynyt, nyt blogisti nukkumaan! Miten teidän päivä meni? Palaamiseen ihanaiset pus pus! <3 <3
PS. tiedän kyllä siitä keskustelusta vauvapalstalla. En kommentoi asiaa mitenkään ja poistan kaiken kommentoinnin asiaa koskien. Olen aikeissa ottaa yhteyttä asianajajaan, poliisiin sekä Amnesty internationaliin
Tags: lifestyle commercial wardrobe opions
[/quote]
Mä olen aina miettinyt ihmisiä, jotka jaksavat nähdä näin paljon vaivaa tuntemattomien pilkkaamiseen, mikä heissä on vikana?
[/quote]
Mä taas olen aina miettinyt, miten ihanaa että joku viitsii uhrata muutaman minuutin aikaansa ja viihdyttää muita palstan lukijoita tällaisilla hauskoilla, oivaltavilla ja ennen kaikkea taitavasti kirjoitetuilla pläjäyksillä. Kiitos ja kumarrus - päivän paras teksti koko av:lla :D
[/quote]
Minäkin kiitän, oli todella viihdyttävää luettavaa. Surullista sen sijaan on, että tämä voisi hyvin olla totta.............
Miksi blogistit kuvittelevat olevansa jotain mielipidevaikuttajia tai opettajia? Monilla on alentuva asenne lukijoita kohtaan. Viimeisimpänä silmiin pisti tämä: Haluaisin muistuttaa tässä vaiheessa syksyä heijastimen käytöstä.
Me ei lueta blogeja että siellä on joku opettaja muistuttamassa asioista...come on!!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"]http://divaaniblogit.fi/adalminassecret/2014/09/28/lauantaipaiva-kotosalla/
Tämä postaus. En ole varmaan ikinä lukenut noin montaa korulausetta samassa merkinnässä. Pitäisin varmaan parodiana, jos en tuntisi blogin tyyliä yleisesti. :D
[/quote]
Noi Divaanin blogit on kaikki ihan huttua. Eikö ne tosiaan saa sinne parempia bloggaajia? Ihan OK sisustuslehti kumminki....
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"]http://divaaniblogit.fi/adalminassecret/2014/09/28/lauantaipaiva-kotosalla/
Tämä postaus. En ole varmaan ikinä lukenut noin montaa korulausetta samassa merkinnässä. Pitäisin varmaan parodiana, jos en tuntisi blogin tyyliä yleisesti. :D
[/quote]
Noi Divaanin blogit on kaikki ihan huttua. Eikö ne tosiaan saa sinne parempia bloggaajia? Ihan OK sisustuslehti kumminki....
[/quote]
No hei, jos kustantaja on aller niin mitä muuta kun 7päivää-tasosta paskaa voi odottaa
Voi apua tuota Adalmiinaa! Meinas vähän oksennusta nousta suuhun tuota lukiessa, oli niin ällömakeilevaa.
aaaargh se on nii naurettavaa ku pitää mätsätä vaatteet taustan värityksen mukaan. Mitähän ne aattelee...hmm, nyt täytyy etsiä keltainen seinä jostain että voi ottaa asukuvat...voi poloisis poikaystäviä jotka seuraa perässä kameran kanssa
joku kirjoitti tosta kameraan katsomisesta tai ei katsomisesta. Mun mielestä näyttää jotenki oudolta jos ei katso kameraan vaan vaikka maahan ja virnistelee . Niinku et mille sä oikeen hymyilet ? Itsekses ? Vähän pöljän näköistä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:39"]Mua ärsyttää mukahauskat loppuunkalutut fraasit: Elämässä ei ole pakko kun syntyä ja kuolla..ja saada aamukahvi...ehheheh
[/quote]
Jatketaan tästä: En olisi vielä muutama vuosi sitten koskenut mustaan jakkuun pitkällä tikullakaan, mutta jossain vaiheessa jakuista alettiin tehdä tällaisia rentoja arkisia versipita ja nehän uppoavat kuin veitsi voihin.
Fraasia koko lause
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:23"]mikä on muuten nyt uusin blogivillitys? Mennneen talven lumiin kuuluvat ainakin Kors-kellot ja laukut, Bayswaterit ja eshishat.
[/quote]
Haha luin pikaisesti että esinahat:D Hiukan löi tyhjää että mitä ne siellä blogeissa oikein mainostaa:DD
Loistava ketju, tämän väsyneen kotiäidin päivän piristys. Istun täällä verkkareissa (myi H&M<3) sohvalla ja koitan perustella kolmevuotiaalleni miksi vauvan tuttia ei voi käyttää tulppana jos on kakkahätä, hih!
Sitten kun jostain normaali touhusta käytetään sanaa rohkea, tyyliin "päätin jättää kynsilakkapullot ja korut rohkeasti esiin lipaston päälle, hih"
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:53"]
Ps. Hesan laukkubloggaajat olivat taas olleet treffeillä ja tehneet kamalan ison numeron asetellessaan laukkuja ravintolan ikkunatasolle niin että kaikki ohikulkijat varmasti näkevät!
[/quote]
ne samat aikuispissikset jotka hirnuneet jossain että montako tonnia siinä on nyt rivissä, hih??!
[/quote]
Onkohan nuo niitä jotka oli hehkuttaneet että siinä on meillä Suomen kallein laukkukokoelma esillä....?
Jos kehutaan että mies tuo kahvit sänkyyn, niin eikö se viittaisi siihen että ollaan vielä sängyssä kun kahvi tuodaan yllätyksenä, mutta miksi otetun kuvan reunassa näkyy jo yön jäljiltä oleva sänky valmiiksi päiväkuntoon pedattuna? :DDDDDD Kahvikuppi siis pelkkää rekvisiittaa?
Jumalauta, mä vihaan sanaa nättimys. En tiedä miksi, se on vaan maailman ärsyttävin sana. Mys, nättimys, NÄTTIMYS, aaaaarrggh!
"Muistatte varmaan kuinka juuri viime viikolla kerroin teille haaveilevani uudesta kahvikoneesta/valkoisista tennareista/aurinkolaseista/mistä vaan. Miten sopivasti sattuikaan, kun tänään postimies kiikutti kyseisen tuotteen minulle yhteistyön merkeissä!"
"Olen jo pienen iäisyyden huomannut vaatekaapistani/meikkipussistani/keittiöstäni/mistä vaan puuttuvan tämän elämääkin tärkeämmän tuotteen. Onneksi yritys X onnistui lukemaan ajatukseni ja ehdotti yhteistyötä, jonka pohjalta sain tämän tuotteen testaukseen!"
Mikä helevatan uusi muotiblogisana nättimys on???! "Oot nättimys!"
Miksi nätti -sana raiskattiin tuolla tavalla??
Kirjoitan itsekin blogia, ja moni täällä käyty keskustelu blogeista on kyllä vähän nostanut karvoja pystyyn, mutta tässä ketjussa (suurin osa) kommenteista on kyllä niin hauskoja ja osuvia että illan naurut sain :D
Toivottavasti tuo teekuppiblogi jatkaa postauksiaan :) Ja nyt menenkin tarkistamaan omat tekstini ja muokkaamaan pahimmat.
Puutarhablogeissa käytetään tosi paljon näitä samoja kliseitä:
- moottirisaha laulamaan
- villiintynyt puutarha
- syksyinen orapihlajan parturointi
- villiviini kasvoi silmissä
- sormeni ovat syyhynneet jo ties miten pitkään!
Tuntuu että jotkut on lukenu vähän liikaa puutarhalehtiä ja sieltä kopiovat kaikki sanonnat blogeihinsa, ihan kun oltaisi oikeitakin toimittajia